Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسلم ساقی  روز سه شنبه  در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: با پایان مهلت قانونی ثبت نام داوطلبان ششمین دوره شوراهای اسلامی روستاها ثبت نام ۲۴۱ نفر برای تصدی ۱۰۱ کرسی شوراهای اسلامی روستایی در ۲ بخش مرکزی و فرح دشت این شهرستان نهایی شده است.
وی ادامه داد: در ۲ بخش مرکزی و فرح دشت ۱۲روستا  با شورای سه نفره و ۱۳ روستای پنج نفره وجود دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


فرماندار کاشمر گفت: از این تعداد ۱۶۰ نفر شامل ۱۳۵ مرد و ۲۵ زن در بخش مرکزی و ۸۱ نفر شامل ۷۶ مرد و پنج  زن در بخش فرح دشت ثبت نام قطعی کرده اند.
ساقی در تحلیل وضعیت تحصیلات افراد ثبت نام شده افزود: در مجموع افراد ثبت نام شده هفت نفر فوق لیسانس،۴۶ نفر لیسانس،سه نفر با تحصیلات حوزوی، ۲۶نفر فوق دیپلم ،۸۴نفر دیپلم،سه نفر با تحصیلات متوسطه،۲۳نفر با تحصیلات دوره راهنمایی و ۴۹نفر با تحصیلات ابتدایی هستند.
وی با بیان اینکه در این دوره، ثبت نام شوراهای اسلامی هم به صورت حضوری و هم غیر حضوری بوده و داوطلبان می‌توانسته اند به هر ۲ روش ثبت‌نام کنند اضافه کرد: در مجموع ۹۳درصد داوطلبان به صورت حضوری و هفت درصد به صورت غیرحضوری ثبت نام کرده‌اند. 
فرماندار شهرستان کاشمر گفت: ۱۵نفر از داوطلبان در رده سنی زیر 30 سال و هشت نفر بالای ۷۵سال سن دارند و بیشترین فراوانی تعداد داوطلبان در رده سنی ۴۱تا ۴۵سال با ۴۹نفر داوطلب است.
ساقی با اشاره به شغل داوطلبان ثبت نام شده افرود:در مجموع۲ نفر استاد دانشگاه، چهار نفر فرهنگی، ۴۹نفر کشاورز،۳۳ نفر کارمند، ۲۱ نفر بازنشسته، ۹۹نفر دارای شغل آزاد و ۳۳نفر در سایر مشاغل مشغول فعالیت هستند همچنین ۱۸درصد داوطلبان ایثارگر هستند.
مرکز شهرستان ۱۳۸ هزار نفری کاشمر در فاصله  ۲۲۸ کیلومتری جنوب غرب مشهد واقع است.

این شهرستان مرکب از 2 بخش و ۳۵ روستاست و ۳۸ هزار نفر از جمعیت کاشمر ساکن روستاها هستند. 

برچسب‌ها انتخابات ۱۴۰۰ کاشمر

منبع: ایرنا

کلیدواژه: انتخابات ۱۴۰۰ کاشمر انتخابات ۱۴۰۰ کاشمر اخبار کنکور نفر با تحصیلات ثبت نام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۷۹۶۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خیّران سلامت یک میلیارد ریال به حوزه سلامت شهرستان کاشمر کمک کردند

 

  به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی، سرپرست دانشکده علوم پزشکی و شبکه بهداشت و درمان شهرستان کاشمر گفت: این خانواده خیر سلامت مبلغ یاد شده را برای خرید یک دستگاه اسلیت لمپ که در انجام معاینات چشم کاربرد دارد به حساب مشارکت‌های مردمی دانشگاه علوم پزشکی مشهد واریز کردند.

 دکتر جواد یزدانی افزود :  قیمت این دستگاه ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال است که با توجه به مشارکت یک میلیاردی این خیرنیک اندیش، دانشگاه علوم‌پزشکی مشهد نیز در خرید این دستگاه یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال مشارکت نموده است.

وی بیان کرد : شماره حساب‌های مجمع خیرین سلامت شهرستان کاشمر در صندوق همت کاشمر به شماره ۴۶۱۰ و در بانک ملی ایران به شماره ۰۱۴۴۱۰۴۴۱۰۰۰۱ است.

دانشگاه علوم پزشکی مشهد با ارائه خدمات بهداشتی و درمانی در ۱۷ شهرستان خراسان رضوی، ۸۰ درصد از جمعیت ۶ میلیون و ۸۷۰ هزار نفری این استان را زیر پوشش دارد و ارائه خدمات بهداشتی و درمانی به جمعیت ۱۷ شهرستان دیگر این استان بر عهده دانشگاه‌های علوم پزشکی سبزوار، گناباد، تربت‌حیدریه و دانشکده‌های علوم پزشکی نیشابور و تربت‌جام است.

دیگر خبرها

  • افزایش رشته‌های کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد شهرکرد
  • صفر تا صد تأیید سوابق تحصیلی و ترمیم نمرات داوطلبان کنکور
  • ۳۵۰ هکتار از اراضی کشاورزی شهرستان کاشمر سند دار شد 
  • خیّران سلامت یک میلیارد ریال به حوزه سلامت شهرستان کاشمر کمک کردند
  • کدام نامزدهای دور دوم حوزه انتخابیه تهران سابقه‌ نمایندگی دارند؟+ جدول
  • تمامی مصدومان حادثه واژگونی مینی‌بوس کارگران کاشمر از بیمارستان مرخص شدند
  • آغاز فرایند مشاهده و تأیید سوابق تحصیلی داوطلبان کنکور
  • ساز و کار عضویت کامل فلسطین در سازمان ملل چگونه است؟
  • اعلام زمان بندی انتخابات عضویت در کمیسیون فراقوه‌ای احزاب
  • زمان بندی انتخابات عضویت در کمیسیون فراقوه‌ای احزاب اعلام شد