Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری دانشجو»
2024-05-02@12:11:19 GMT

سحر‌های ماه رمضان با «فصل وصل» در رادیو نمایش

تاریخ انتشار: ۲۴ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۵۷۹۷۲۳

سحر‌های ماه رمضان با «فصل وصل» در رادیو نمایش

برنامه سحرگاهی «فصل وصل» ویژه سحرماه مبارک رمضان با موضوع عبادت و به منظور ایجاد فضایی معنوی روی آنتن رادیو نمایش می‌رود.

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی رادیو نمایش، برنامه «فصل وصل» بمدت ۳۰ شب از طریق رادیو نمایش در کنار شنوندگان، از فضایل روزه داری و توصیه ها و بهجت مومنانه سخن می گوید و مخاطبان نسل امروز می توانند شنونده این برنامه باشند در این برنامه گویندگانی چون امیر نوری، مریم نشیبا و بهروز رضوی حضور دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



برنامه «فصل وصل» ویژه ماه مبارک رمضان و بر اساس طرحی از طرف هادی ماهر مدیر پخش رادیو نمایش و با موافقت محسن سوهانی مدیر کل مرکز هنرهای نمایشی و رادیو نمایش، شکل گرفت.

بازخوانی متون عرفانی، حکمت، پند آموز، ادبیات فاخر زبان و ادبیات فاخر فارسی با صدای امیرنوری و بهروز رضوی، تلفیق کارشناسی و گزارش با صحبت های احمد شفازاده کارشناس مذهبی و صدای شنوندگان که توسط لیلا علاقمند گزارشگر برنامه ضبط شده است و نیز تلفیق سخنرانی های معرفتی و مذهبی که با آواها و نواهای عرفانی میکس شده، همچنین صدای بازیگران و پیش کسوتان رادیونمایش همچون صداهای ماندگار عبدالعلی کمالی، شمسی صادقی و مناجات های زنده یاد احمد گنجی، پخش دعای سحر با نواهای مختلف از جمله زنده یاد موسوی قهار، پخش اذان و مناجات و دعای هر روز ماه مبارک رمضان از جمله آیتم های برنامه سحرگاهی رادیو نمایش است.

ویژه برنامه سحرگاهی «فصل وصل» به تهیه کنندگی علیرضا بِهروش و عطیه گُلی، گویندگی امیرنوری، مریم نشیبا، بهروز رضوی، کارشناسی احمد شفازاده، نویسندگی آرش امجدی، قاسم اورنگی، مائده ماهر، گزارشگری لیلا علاقمند، گزارشگر و آیتم سازی فاطمه میرباقری و با مسوولیت مجازی حامد شعیبی از ساعت ۴ تا ۵:۳۰ دقیقه، درماه مبارک رمضان روی آنتن می رود.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: رادیو نمایش ویژه برنامه سحر ماه مبارک رمضان رادیو نمایش مبارک رمضان فصل وصل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۷۹۷۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسعود اسکویی، گزارشگر قدیمی رادیو درگذشت

مسعود اسکویی گزارشگر با سابقه رادیو درگذشت.

مسعود اسكويى پيشكسوت عرصه گزارشگرى و گوينده باسابقه راديو درگذشت.

مسعود اسکویی، گوینده و کارشناس - مجری پیشکسوت که چند هفته قبل پیش به‌دلیل شکستگی ناحیه لگن و پا در بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستان بستری شده بود، دار فانى را وداع گفت.

مسعود اسكويى با بیش از 50 سال سابقه در رادیو، به عنوان يک صدای آشنا در میان ورزش دوستان شناخته شده بود و خیلی‌ها با صدای اسکویی، مسابقات ورزشی را از طریق رادیو ورزش دنبال می‌کردند.

مسعود اسکویی همچنین به عنوان اولین گزارشگر در ورزش‌های مختلف شناخته می‌شد.

رسانه طرفداری ضایعه درگذشت مسعود اسکویی را به خانواده ایشان و جامعه رسانه و ورزش تسليت می گوید.

از دست ندهید ????????????????????????

کری عجیب ستاره سپاهان برای پرسپولیس؛ داستان پلنگ و تمساح هالند سیبیلو؛ استایل عجیب غول نروژی تعجب بایرن مونیخ از پدرخوانده: چرا آن حرف‌ها را زدی؟  سرمربی شمس‌آذر: بین ما و پرسپولیس فرق نگذارید

دیگر خبرها

  • خاموشی صدای ماندگار ورزش
  • یادی از اسکوییِ فقید؛ صدای ماندگار ورزش
  • واکنش باشگاه پرسپولیس به درگذشت مسعود اسکویی
  • رادیو انعکاس‌دهنده صدای مردم است
  • درگذشت صدای جوان رادیو
  • مسعود اسکویی، گزارشگر قدیمی رادیو درگذشت
  • صدای خاص رادیو خاموش شد
  • خداحافظی با مرد خوش صدای رادیو/ مسعود اسکویی درگذشت
  • ر ادیو تمام قد به احترام معلمان ایستاده
  • ویژه برنامه تحویل سال رادیو ایران بالاترین امتیاز را کسب کرد