Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، سید محمد واعظی نژاد مدیرکل نوسازی مدارس کرمان روز سه شنبه به همراه مدیرکل نظارت سازمان نوسازی مدارس کشور در بازدید از پروژه های در دست اجرا شهر کرمان بیان داشت:بر اثر این غفلت ایجاد شده  مرکز این استان هم اکنون از کمبود فضای آموزشی استاندارد و مقاوم بی بهره مانده و برای همین تعداد زیادی پروژه دولتی و خیری در شهر کرمان فعال شده که با اتمام این پروژه ها بخش زیادی از مشکلات فضای اموزشی شهر کرمان جبران می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: در کنار ساخت مدارس ۶، ۹ و دوازده کلاسه، چهار مجتمع آموزشی بزرگ با ۱۶۰ کلاس درس در شهر کرمان در حال ساخت است، که این واحد های آموزشی نیز بخشی از کمبود  فضای آموزشی شهر کرمان را برطرف خواهد کرد.

واعظی نژاد با اشاره به اجرای پروژه‌های بزرگ مجتمع‌های آموزشی حیات طیبه، تصریح کرد: مجتمع‌  آموزشی حیات طیبه سه راه سیلو که به نام سردار سرافرازشهید حاج قاسم سلیمانی نام گذاری شده است  با زیربنای ۱۵ هزار مترمربع با تعداد ۴۰ کلاس درس، سالن ورزشی، آمفی تئاتر، زمین چمن مصنوعی، کارگاه و آزمایشگاه و پیشرفت فیزیکی ۸۵ درصدی در حال احداث است.

 وی افزود: پروژه حیات طیبه کرمان به نام الغدیر با زیر بنای ۱۴هزار مترمربع با تعداد ۳۶ کلاس درس و با طراحی خاص معماری مدارس سبز نیز در دستور کار است.

ناصر فتحی مدیرکل نظارت سازمان نوسازی مدارس کشور هدف از سفر خود را بازدید از روند پیشرفت پروژه های حیات طیبه  و مجتمع های آموزشی بزرگ شهر کرمان عنوان کرد و گفت : پیشرفت پروژه های نوسازی مدارس کرمان مورد رضایت است و در مهر ماه  اینده ۲۵۰ پروژه از پروژه های نیمه تمام که فعال شده در کرمان افتتاح و بهره برداری می رسد و تحویل آموزش و پرورش می شود.

برچسب‌ها مدارس سازمان نوسازی توسعه و تجهیز مدارس کشور کرمان ایرنا

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مدارس سازمان نوسازی توسعه و تجهیز مدارس کشور کرمان مدارس سازمان نوسازی توسعه و تجهیز مدارس کشور کرمان ایرنا اخبار کنکور نوسازی مدارس حیات طیبه شهر کرمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۷۹۸۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صنعت مس کرمان، قهرمان لیگ هندبال شد

آفتاب‌‌نیوز :

صنعت مس کرمان با کسب نوزدهمین پیروزی خود و ۴۰ امتیاز، در فاصله سه هفته مانده به پایان سی و شششمین دوره لیگ برتر هندبال مردان، قهرمانی‌اش را قطعی کرد.

عصر امروز و در هفته نوزدهم، صنعت مس کرمان با شکست زغال سنگ طبس در خانه خود، با کسب نوزدهمین پیروزی پیاپی، جام قهرمانی را به کرمان برد.

نارنجی‌پوشان در این دیدار با عملکردی بهتر نسبت به حریف سرشناس خود، توانستند با پیروزی ۲۴ -۳۲ جشن قهرمانی بگیرند.

صنعت مس با این پیروزی اختلاف امتیاز خود را با تیم دوم و سوم جدول رده‌بندی به ۷ رساند تا سه هفته مانده به پایان لیگ قهرمانی خود را قطعی کند.

صنعت مس در هفته بیستم لیگ برتر هندبال مهمان پلیمر خلیج‌فارس خرم‌آباد است.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • استفاده از اعتبارات سفر رئیس‌جمهور برای تجهیز و نوسازی مدارس
  • ۱۴۳ طرح و پروژه آموزشی در استان بوشهر تامین اعتبار شد
  • تأمین ۱۰۰۰ میلیارد تومان برای توسعه فضای آموزشی بوشهر
  • فرسودگی فضای آموزشی در کوهدشت/ ۱۴ مدرسه تخریبی است
  • پروژه‌های آموزشی نیمه تمام تا مهرماه در تربت حیدریه تکمیل می‌شود
  • اجرای ۸ هزار و ۳۳۶ پروژه مدرسه‌سازی در استان‌ها
  • صنعت مس کرمان، قهرمان لیگ هندبال شد
  • قهرمانی مس کرمان سه هفته زودتر از پایان لیگ برتر هندبال
  • تضمین حیات شهری با افزایش درختان
  • احداث ۵ هزار کلاس درس از محل مولدسازی در خراسان رضوی