Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-05-07@22:03:57 GMT

ادعای عجیب رسول خطیبی درباره هواداران تراکتور !

تاریخ انتشار: ۲۴ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۵۷۹۸۸۵

ادعای عجیب رسول خطیبی درباره هواداران تراکتور !

رسول خطیبی سرمربی تراکتور در نشست خبری پیش از بازی فردای تیمش در لیگ قهرمانان آسیا مدعی شد که تی تی های تبریز بیش ترین تعداد هواداران یک تیم در فوتبال آسیا هستند.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

سرمربی تیم تراکتور برگزاری بازی ها به سبک کنونی را به ضرر تیمش دانست چون تراکتور یک تیم پرهوادار است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تیم تراکتور در دور گروهی لیگ قهرمانان آسیا در گروه دوم با تیم های شارجه امارات، پاختاکور ازبکستان و نیروی هوایی عراق همگروه است. این تیم اولین بازی خود در این مسابقات را فردا مقابل تیم پاختاکور برگزار خواهد کرد.

رسول خطیبی، سرمربی تراکتور در نشست خبری پیش از این بازی گفت:

از طرف بازیکنان و کادر فنی به هوادران تراکتور قول می دهیم که با تمام وجود تلاش کنیم. با تمام وجود در بازی فردا خواهیم جنگید.

وی ادامه داد:

تراکتور پر هوادارترین تیم آسیاست. بدون تماشاگر بودن مسابقات و برگزاری آن به شکل کنونی، بیشتر از همه به تیم ما ضربه می زند. جای همه هوادارانمان در ورزشگاه ها خالی است.

سرمربی تراکتور خاطرنشان کرد:

از باشگاه شارجه به خاطر میزبانی تشکر می کنم. من به همراه مسعود شجاعی در شارجه بازی کرده ام و از حضور در این جا خیلی خوشحالم.

خطیبی در مورد شرایط تیمش در لیگ برتر ایران تاکید کرد:

لیگ ایران متفاوت تر از لیگ های دیگر است. این لیگ، یک لیگ قوی است. ما بازی های کمتری نسبت به تیم های بالاتر انجام دادیم. با انجام دو بازی معوقه می توانیم به جایگاه مورد نظرمان برسیم. البته در حال حاضر فکرمان روی بازی فرداست. از نظر فوتبالی با وجود داشتن بعضی از ایرادات کیفیت فوتبال ایران از دیگر تیم های منطقه بسیار بالاتر است.

وی در پاسخ به این سوال که چه حسی از بازگشت به شارجه، شهری که در آن بازی کرده دارد یادآور شد:

من هم خاطرات و دوستان خیلی خوبی در این شهر دارم. با شیخ محمد، مالک باشگاه خاطرات خوبی دارم و هنوز هم ارتباطاتی داریم. کاپیتان خوب مان عبدالعزیز در آن دوره که اینک سرمربی شارجه است یکی از دوستان من بود. از این که به شارجه آمده ام خیلی خوشحالم. امیدوارم که این مسابقات را هم در شارجه با خاطره خوب تمام کنیم.

سرمربی تراکتور در مورد تیم پاختاکور گفت:

پاختاکور در سال های اخیر با هم تیم های ایرانی دیگر و هم با تیم تراکتور بازی کرده است. بالاخره هر فصل متفاوت است. تیم شان عوض شده و با سبک دیگری بازی می کند. این تیم را آنالیز کرده ایم. فردا یک بازی خوب از تراکتور خواهیم دید و امیدوارم که روز، روز تراکتور باشد. تیم ما تیم قدری است.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: تراکتور باشگاه تراکتور تراکتور تی تی های تبریز رسول خطیبی لیگ قهرمانان آسیا سرمربی تراکتور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۷۹۸۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عارف غلامی و عجیب‌ترین اولتراهای فوتبال!

به گزارش "ورزش سه"، درگیری بین طرفداران افراطی فوتبال در کشور بوسنی و هرزگوین با اتفاقات عجیبی دنبال می‌شود. در شهر موستار رقابت بین آن‌ها در حال تبدیل شدن به یک جنگ بزرگ است.

چند روز قبل، هواداران تیم ولژ، بنرهای هواداران تیم زرینسکی موستار، تیمی که در آن عارف غلامی بازی می‌کند، را به سرقت بردند و چنین اقدامی در واکنش به اتفاقات گذشته بین دو باشگاه رقم خورده بود.

اولتراهای زرینسکی از ارتش سرخ انتقام گرفتند و در ویدئویی که در اینترنت پخش شده مشخص است که آن‌ها هم وسایل متعددی از هواداران ولژ را به سرقت برده‌اند.

به نظر می‌رسد که طرفداران زرینسکی به اندازه کافی عصبانیت‌شان فروکش نکرده و اکنون وضعیت در پایتخت هرزگوین بیشتر از حد از کنترل خارج شده است.

به گزارش رسانه‌های محلی هرزگوین، افراد ناشناس با یک پهپاد زمین چمن ورزشگاه روجنی که میزبان بازی‌های تیم ولژ است را تخریب کرده‌اند. یک پهباد روی بخشی از چمن ورزشگاه اسید پاشیده و موجب خسارت بزرگی به باشگاه ولژ شده است.

دیگر خبرها

  • عارف غلامی و عجیب‌ترین اولتراهای فوتبال!
  • اریک تن هاخ: قطعا سرمربی مناسبی برای منچستریونایتد هستم
  • افشای بیماری سرمربی معروف خارجی در ایران
  • اوسمار به ساکت مدیون است
  • ادعای عجیب مورایس درباره لیست تیم ملی فوتبال + جداول
  • مطهری: فلسفه فوتبال ما تهاجمی است
  • سرمربی تیم فولاد: مگر چه گفتم که اینگونه جریمه کردند
  • واکنش سرمربی لیگ برتری به جریمه ۲ میلیاردی
  • ادعای عجیب ژاوی بعد از قهرمانی رئال!
  • قول و قرار آتش‌بازی در ورزشگاه شیک جنوب