Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-07@09:15:01 GMT

آلگری پیش از ترک تورین خواستار فروش «رونالدو» بود اما ...

تاریخ انتشار: ۲۴ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۵۸۰۲۳۰

آلگری پیش از ترک تورین خواستار فروش «رونالدو» بود اما ...

به گزارش ایرنا، آلگری از سال ۲۰۱۴ برای مدت پنج سال سرمربی یووه بود و پنج بار متوالی اسکودتو را فتح و چهار بار نیز جام حذفی ایتالیا را تصاحب کرد.

آلگری در فصل ۲۰۱۸ – ۲۰۱۹ و پس از جدایی رونالدو از رئال مادرید، برای مدت یک سال با مرد پرتغالی کار کرد و براساس گزارش نشریه لاریپابلیکا، او در آخرین ملاقاتش با «آندره‌آ آنیلی» باشگاه تورینی را نسبت به انتقال پنج بار برنده توپ طلا ترغیب کرده زیرا به اعتقاد وی، فوق ستاره پرتغالی مانع رشد تیم بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این گزارش در ادامه با اشاره به جزئیات این موضوع، نوشته که به اعتقاد آلگری، حضور رونالدو مسیر بازیکنان جوان را برای پیشرفت و رسیدن به ترکیب اصلی  حضور همیشگی در آن سد کرده است.

با این حال، آنیلی با سرمربی وقت یووه که در تابستان هم تورین را ترک کرد، موافق نبود و در ادامه «مائوریتسیو ساری» جانشین وی شد.

آلگری و رونالدو به همراه هم سری‌آ را فتح کردند اما در یک چهارم لیگ قهرمانان اروپا به دست آژاکس حذف شدند.

این گزارش می‌افزاید که یووه که هم‌اکنون برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان مبارزه می‌کند و اینترمیلان را با ۱۲ امتیاز فاصله در صدر جدول بالاتر از خود می‌بیند، تا سال ۲۰۲۲ با رونالدو قرارداد دارد؛ قراردادی که براساس گزارش‌ها با احتساب دستمزد سالانه و دیگر هزینه‌ها، ۷۷ میلیون پوند (۹۰ میلیون یورو) برای بانوی پیر خرج خواهد داشت.

در عوض یووه می‌توانست و به منظور تسریع پیشرفت بازیکنانی همچون «فدریکو کیه‌زا» و «دژان کولوسفسکی» در تابستان سال جاری با مرد ۳۶ ساله خداحافظی کند.

رونالدو در جریان پیروزی سه بر یک یووه برابر جنوا، به وضوح کلافه شده بود و به دلیل ناکامی در گل زدن کاملا ناراحت به نظر می‌رسید؛ یووه به لطف گل‌های کولوسفسکی، آلوارو موراتا و وستون مک کینی سه امتیاز بازی را از آن خود کرد.

اما لاگزتا دلو اسپورت گزارش کرده است که رفتار چند تن از هم تیمی‌های فوق ستاره ۳۶ ساله از جمله «جورجو کیه لینی» و کیه‌زا، وی را خشمگین کرده است؛ همچنین گفته می‌شود که رونالدو با «وویچخ شزنی» دروازه‌بان یووه نیز به دلیل بیرون زدن توپ در زمان مصدومیت یکی از بازیکنان جنوا، مشاجره ای داشته و معتقد بوده که شزنی نباید چنین کاری می‌کرده و در عوض باید تدارک حمله می‌دیده است.

رونالدو پس از بازی پیراهن خود را به زمین انداخت که می‌تواند نشانه دیگری از تقلای او باشد هرچند این پرتا پیراهن در مسیر یکی از توپ جمع‌کن‌ها بود.

گفته می‌شود عصبانیت او به اوج رسیده و در رختکن با مشت به دیوار کوبیده است. «آندره‌آ پیرلو» سرمربی یووه تایید کرد که رونالدو به دلیل اینکه نتوانسته در این بازی گلزنی کند، خشمگین شده است.

برچسب‌ها جورجو کیه لینی مائوریتسیو ساری کریستیانو رونالدو یوونتوس ایرنا مادرید ماسیمیلیانو آلگری لیگ قهرمانان اروپا

منبع: ایرنا

کلیدواژه: جورجو کیه لینی مائوریتسیو ساری کریستیانو رونالدو جورجو کیه لینی مائوریتسیو ساری کریستیانو رونالدو یوونتوس ایرنا مادرید ماسیمیلیانو آلگری لیگ قهرمانان اروپا اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۸۰۲۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آنچلوتی و پرز، زوج قرن برای ساختن دهه شگفت‌انگیز

صفحات اول روزنامه های ورزشی امروز اروپا را هرروز در طرفداری بخوانید

طرفداری | تساوی رم-یوونتوس، درگذشت سزار منوتی و تمجید کلوپ از عملکرد صلاح برابر تاتنهام تیترهای کیوسک امروز (دوشنبه 6 مه 2024) بودند.

کونسیسائو تلاش می‌کند؛ در هیاهوی اعتراض هواداران میلان و انتخاب سرمربی
یووه، تقریبا تمام شد به سبک لیگ برتر
رم-یووه، هیجان‌انگیز؛ تساوی بیش از مکس به کار ده روسی آمد
​​​​​ناپولی، فرصت برای لیندستروم کسب سهمیه لیگ قهرمانان رم به تعویق افتاد
یووه؛ فده [ایمان] و امید دهه‌ی شگفت‌انگیز
منوتی درگذشت خداحافظ منوتی
زوج قرن خرید سنگین
خداحافظ منوتی لیورپول 4-2 تاتنهام
سوپر مو
درود کلوپ برای صلاح، پادشاه کوپ

از دست ندهید ????????????????????????

بایرلورکوزن رکورد 59 ساله را می‌شکند پاس دیدنی سردار آزمون برابر یوونتوس که با بی‌دقتی گل نشد (فیلم) کلوپ: امیدوارم با هوای بارانی اشک‌هایم را کسی نبیند پالما با ایرانی‌ها فاتح لیگ قهرمانان اروپا شد

دیگر خبرها

  • آنچلوتی و پرز، زوج قرن برای ساختن دهه شگفت‌انگیز
  • دروسی: مقابل یووه خوب بازی کردیم/ مصدومیت دیبالا جدی نیست
  • رم ۱-۱ یووه: شاید ده‌روسی سهمیه هم نگیرد!
  • تصمیم بزرگ دیوید بکام؛ مسی و رونالدو در یک تیم!
  • بانک جهانی خواستار حمایت از بخش خصوصی در افغانستان شد
  • رئیس مجلس نمایندگان آمریکا خواستار تشدید سرکوب معترضان حامی فلسطین شد
  • هت تریک کریستیانو رونالدو مقابل الوحده با گزارش عربی / فیلم
  • خط‌ونشان جدید کنگره آمریکا برای مجازات دانشجویان حامی غزه
  • تظاهرات گسترده علیه نتانیاهو و در حمایت از توافق با مقاومت
  • تظاهرات گسترده علیه نتیاهو و در حمایت از توافق با مقاومت