Web Analytics Made Easy - Statcounter

خرداد: پس از گذشت چند هفته از انتشار مصاحبه سردار جوانی، معاونت سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و تیتر خبرگزاری فارس که این شائبه را بوجود آورد که فرمانده سابق قرارگاه خاتم الانبیاء به علت تخلف از کار برکنار شده است حالا کانال حامیان سعید محمد در مطلبی که صبح امروز منتشر کرد و در واکنش به حمایت حجت الاسلام حاجی صادقی از مصاحبه سردار جوانی با خبرگزاری فارس در ارتباط با «سعید محمد» نوشت: بالاخره پرده‌ها کنار رفت و عامل اصلی تیتر شیطنت‌آمیز فارس مشخص شد! حاجی صادقی همچنان به کوبیدن و حذف سعید محمد یکه تازی می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


این کانال تلگرامی در ادامه مطلب خود با انتقاد از مواضع نماینده ولی فقیه در سپاه می نویسد: "مصاحبه سردار جوانی علیه «سعید محمد» به سفارش حجت الاسلام حاجی صادقی انجام شده بود. گفته می شود حاجی صادقی نیز بر اساس توصیه یکی از مسئولان سپاه و یکی از فرماندهان بیرونی سپاه اقدام به بستن پرونده انتخاباتی سعید محمد کرده است.
این کانال همچنین مدعی شده است که: "در همان روز بحثی در دفتر سردار سلامی بابت مصاحبه سردار جوانی به وجود آمده که احتمال واکنش هایی در ساعات آینده توسط سپاه می رود."
به گزارش دیده بان ایران؛ به نظر می رسد چالش بین سردار محمد و همکاران او در سپاه طی روزها و هفته های اخیر حواشی بسیاری را به دنبال داشته باشد.
  برچسب ها: سردار محمد

منبع: خرداد

کلیدواژه: سردار محمد مصاحبه سردار جوانی حاجی صادقی سعید محمد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khordad.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خرداد» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۸۰۲۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گریه سردار رادان در میان حامیان برخورد با بی‌حجاب‌ها

تعداد بازدید : 0 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کیفیت 480 بازدید 9 سردار احمدرضا رادان، فرمانده انتظامی کل کشور در جمع گروهی از حامیان طرح نیروی انتظامی برای برخورد با بی‌حجاب‌ها و در مواجهه با شعارهایی در حمایت از نیروی انتظامی برای و اجرای طرح حجاب و عفاف اشک ریخت. این لحظات را می‌بینید.

دیگر خبرها

  • دلیل غیبت سعید صادقی برابر آلومینیوم
  • گریه سردار رادان در میان حامیان برخورد با بی‌حجاب‌ها
  • سومین سالگرد سردار شهید سید محمد حجازی
  • محمد صادقی بازیگر جنجالی تلویزیون از ایران رفت
  • فرار بازیگر درجه چندم از کشور + جزئیات | بازیگر جنجالی کجا به سر می برد؟
  • تصاویر عجیب محمد صادقی بعد فرار از ایران: جنسیت خودم را نمی‌دانم!
  • بازیگر جنجالی تلویزیون ایران بطور قانونی مهاجرت کرد
  • دیدار فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی با مادر و خانواده طلبه مجاهد مرحوم حاجی حسینلو در خوی 
  • انتقاد نماینده ولی فقیه از دخالت نمایندگان مجلس در انتصابات
  • تجلیل دانش آموزان از عملیات سپاه پاسداران