Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-05-07@09:17:48 GMT

پیکان از داور بازی با گل‌گهر شکایت کرد

تاریخ انتشار: ۲۴ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۵۸۰۳۱۰

باشگاه پیکان با ارسال نامه‌ای به سازمان لیگ، به طور رسمی از داور دیدار با گل‌گهر سیرجان شکایت کرد. ناطقان: در جریان دیدار روز گذشته پیکان مقابل گل‌گهر سیرجان گل اول تیم میهمان در شرایطی توسط مرتضی تبریزی به ثمر رسید که خودروسازان اعتقاد به خطای هند توسط او داشتند. پیکانی ها در جریان بازی اعتراض های شدیدی به داور مسابقه انجام دادند و معتقد بودند مهاجم گل گهر با دست توپ را وارد دروازه کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

باشگاه پیکان همچنین امروز بیانیه‌ای نیز در اعتراض به اشتباهات پرتعداد و سریالی داوران در مسابقات گذشته این تیم صادر کرد.

این صحنه مشکوک داوری، یکی از ویژه‌ترین اتفاقات هفته بیستم لیگ برتر بود و به همین خاطر کارشناسان داوری پرتعدادی در این باره به قضاوت نشستند.

بعد از این اتفاقات باشگاه پیکان با ارسال نامه‌ای به رییس سازمان لیگ شکایت رسمی خود از قضاوت میثم حیدری را اعلام کرد.

در نامه شکایت پیکان از داور دیدار با گل‌گهر به اشتباه واضح او اشاره و از کمیته داوران و سازمان لیگ خواسته شده که در بازی های این تیم از داوران باتجربه استفاده کنند.

پیکانی‌ها همچنین با استناد به نظرات برخی کارشناسان داوری درباره صحنه مشکوک مسابقه دیروز خواهان برخورد با داور جوان مسابقه روز گذشته با گل‌گهر شده‌اند. منبع: ایسنا برچسب ها: پیکان ، داور بازی ، گل گهر ، شکایت

منبع: ناطقان

کلیدواژه: پیکان داور بازی گل گهر شکایت گل گهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۸۰۳۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

علیرضا فغانی در کنار داوران بین المللی فوتبال ایران

 به گزارش تابناک، امیر عرب‌براقی، بیژن حیدری، حسن اکرمی، پیام حیدری، سیدوحید کاظمی، موعود بنیادی‌فرد و مرتضی منصوریان ۷ داوری هستند که از سوی کنفدراسیون فوتبال آسیا به سمینار داوران بین المللی فوتبال آسیا دعوت شده اند.

این داوران در سال ۲۰۲۳ در لیست داوران بین المللی فوتبال آسیا قرار گرفته‌اند. موعود بنیادی‌فر از این جمع به تازگی دیدار پایانی قهرمانی زیر ۲۳ سال آسیا میان ژاپن و ازبکستان را سوت زد.

علیرضا فغانی داور ایرانی به نمایندگی از فوتبال استرالیا در این سمینار حضور پیدا می‌کند که انتظار می‌رود در این سمینار در جمع داوران ایرانی حاضر شود.

علیرضا فغانی یکی از شانس‌های قضاوت در جام جهانی پیش رو است. او بعد از اینکه از لیست داوران بین المللی فوتبال ایران کنار گذاشته شد، در لیست داوران بین المللی فوتبال استرالیا قرار گرفت و در جام ملت‌های دوحه به نمایندگی از فوتبال استرالیا در این بازی‌ها سوت زد. 

در این سمینار ۴ روزه آخرین تغییر و تحولات داوری به گوش داوران بین المللی فوتبال آسیا خواهد رسید. هم چنین قرار است آن‌ها صحنه‌های مهم داوری در جام ملت‌ها و هم چنین بازی‌های بین المللی را مرور کنند.

منبع: خبر ورزشی
 

دیگر خبرها

  • اعتراض پیکان به داور دیدار با آلومینیوم
  • علیرضا فغانی در کنار داوران بین المللی فوتبال ایران
  • پورموسوی: برخوردها متفاوت است/ داوری نباید شبهه ایجاد کند
  • اعتراضات باشگاه به داوری در زمان سرمربیگری من نبوده است
  • تیم ما مقابل تیم‌های قدرتمند سربلند است
  • برزگر: بعضی هواداران با سلاح سرد بازی‌ها را تماشا می‌کنند!
  • اعتراض استقلال خوزستان به داور بازی سپاهان
  • داور دو بازی حساس پرسپولیس و استقلال + تاریخ و ساعت پخش
  • بنیادی فر داور پرسپولیس شد/ سوت بازی استقلال در دستان کوپال
  • داور ۲ بازی حساس پرسپولیس و استقلال مشخص شد