Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/اصفهان استاندار اصفهان گفت: رویکرد دولت در خصوص آزادراه شرق اصفهان تکمیل ۸ کیلومتر باقیمانده قطعه دوم و تسریع قابل توجه در روند اجرایی قطعه سوم این آزادراه است.

عباس رضایی، امروز (سه شنبه-۲۴فروردین) در جلسه بازدید از روند اجرایی قطعه دوم و سوم آزادراه شرق اصفهان در خصوص روند اجرایی قطعات دو و سه آزادراه شرق اصفهان اظهار کرد: فعالیت در حوزه راهسازی کار بسیار سختی است و تلاش بسیاری انجام شده تا این پروژه به نتیجه برسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از سوی دیگر باید در مجموعه پیمانکاران، مشاوران، ناظران و سایر دوستان نیز به این دیدگاه برسیم که این پروژه باید با سرعت بیشتری انجام شود.  

وی با بیان اینکه مشکلات در راستای اجرای پروژه‌ها همواره بسیار زیاد است، افزود: دیدگاه ما این است که با پیمانکاران بزرگی که در اجرای قطعه دوم و سوم آزادراه شرق اصفهان حضور دارند، می‌توان به تکمیل هرچه سریعتر پروژه امیدوار بود.

استاندار اصفهان با بیان اینکه دولت نگاه مثبتی به این پروژه دارد، تصریح کرد: رویکرد دولت در خصوص آزادراه شرق اصفهان تکمیل ۸ کیلومتر باقیمانده قطعه دوم و تسریع قابل توجه در روند اجرایی قطعه سوم این آزادراه است.

رضایی با اشاره به ضرورت استفاده از ظرفیت آب و هوای شش ماه نخست امسال در تکمیل و بهره‌برداری پروژه‌های آزادراهی گفت: دو فصل نخست سال، ظرفیت قابل توجهی به منظور اجرای پروژه‌های آزادراهی وجود دارد و باید از فرصت ۶ ماه ابتدایی سال برای به نتیجه رساندن کار بهره کافی را برد و کارگاه‌های پروژه باید با سرعت بیشتری فعال شود.

وی با بیان اینکه در حال حاضر ظرفیت قابل توجهی در این زمینه وجود دارد، افزود: این پروژه، آبروی دولت بوده و باید برای تکمیل هرچه سریعتر آن اقدام کرد.  

تسریع در روند اجرایی قطعه سوم آزادراه شرق اصفهان

به گزارش ایسنا، در ادامه حجت الله غلامی، معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اصفهان در خصوص روند اجرایی بخش باقی‌مانده پروژه آزادراه شرق اصفهان، گفت: پروژه قطعه سوم آزادراه شرق اصفهان در زمانبندی مورد نظر باید اجرا شود و فعالیت کارگاه‌های مختلف در پروژه نیز باید انجام شود.  

وی افزود: ۴ پیمانکار بسیار قدرتمند در قطعه سوم آزادراه شرق اصفهان حدفاصل پل نائین تا بهارستان حضور دارند و تلاش ما آن است تا با بهبود شرایط پرداختی در سازمان همیاری شهرداری‌ها به عنوان سرمایه‌گذار، شرایط کار و تسریع در آن را سرعت بخشیم.  

اهتمام جدی وزارت راه‌وشهرسازی درخصوص رفع موانع پروژه آزادراه شرق

علیرضا صلواتی، مجری کل طرح‌های زیربنایی استان اصفهان نیز در این جلسه با اشاره به روند اجرایی پروژه آزادراه شرق اصفهان اظهار کرد: در سال گذشته برای قطعات یک و دو، ۵۰۰ میلیارد تومان هزینه شد و برای تکمیل دو قطعه باقی‌مانده مبلغی بالغ بر ۳۰۰ میلیارد تومان دیگر نیاز است.  

وی افزود: قطعه سوم نیز از بهمن ۹۸ آغاز شده و تلاش‌های قابل توجهی سختی در این زمینه انجام شد که خوشبختانه در حال حاضر مشکلات و موانع موجود بر سر راه پروژه رفع شده است.  

صلواتی با بیان آنکه در سال جاری تلاش‌هایی در راستای تخصیص بودجه برای تکمیل پروژه انجام شده، اضافه کرد: باید برای رفع مشکلات و موانع این پروژه اقدام جدی صورت گیرد تا هرچه سریعتر کار عملیاتی شود، همچنین مجوزات و امتیازات لازم برای عملیاتی شدن این پروژه گرفته شده است و اکنون در مرحله بسیار خوبی هستیم.  

وی خاطرنشان کرد: باید در ۶ ماه آینده تلاش‌های قابل توجهی برای آنکه قطعه سوم آزادراه شرق اصفهان زیر بار ترافیکی رود، انجام شود.  

تسریع در روند تزریق مالی به پروژه آزادراه شرق اصفهان

ناصر نفری، مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری‌های استان اصفهان نیز در این جلسه با بیان اینکه پروژه آزادراه شرق اصفهان از یک سال و ۳ ماه پیش، شروع شده، ادامه داد: با توجه به برنامه زمانبندی پروژه، نیازمند آن هستیم که پروژه شرایط بهتری داشته باشد و مشکلات و موانع اجرا، نباید مانع تکمیل هرچه سریعتر آن شود.

وی افزود: ضرورت دارد که قطعات آزادسازی هرچه سریعتر برطرف شود و این موضوع برای ما حائز اهمیت بوده و تلاش ما این است که پروژه هرچه سریعتر تکمیل شود.  

مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری‌های استان اصفهان با بیان آنکه در راستای تکمیل این پروژه برنامه‌ای جدی طراحی و برنامه‌ریزی شده، اظهار کرد: خوشبختانه روند تزریق مالی به پروژه سرعت قابل توجهی گرفته و رویکرد ما در این پروژه نیز تکمیل هرچه سریعتر آن است.

وی خاطر نشان کرد: همچنین دیگر رویکرد ما در خصوص تکمیل این پروژه تأمین نقدینگی و رفع موانع آن بوده و در همین راستا فعالیت جدی صورت گرفته که طی هفته‌های آینده تأثیر آن بر روند اجرای پروژه مشهود خواهد بود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اقتصادی آزادراه شرق اصفهان قطعه سوم آزادراه شرق اصفهان پروژه آزادراه شرق اصفهان تکمیل هرچه سریعتر روند اجرایی قطعه قابل توجهی روند اجرای قطعه دوم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۸۰۴۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توسعه و بهسازی راه‌های استان زنجان با اجرای ۷ پروژه

به گزارش خبرگزاری مهر، اصغر اسماعیلی گفت: بخشی از پروژه‌های بهسازی و توسعه در کریدورهای اصلی زنجان - بیجار، زنجان - دندی - تخت سلیمان، زنجان - بناب، منجیل، سه‌راهی سلطانیه به قیدار و همدان و همچنین بهسازی کلور به درام از حوزه شهرستان طارم است که امسال با جدیت بیشتری دنبال می‌شود.

وی راه و حمل‌ونقل را یکی از مؤلفه‌های توسعه هر کشوری عنوان کرد و افزود: استان زنجان به جهت موقعیت جغرافیایی و واقع شدن در کریدور اصلی کشور به عنوان محور حیاتی در بحث حمل‌ونقل شناخته می‌شود که توجه به ایمنی محورهای مواصلاتی این استان از اولویت‌های حمل‌ونقل جاده‌ای است.

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای زنجان نگهداری راه‌ها اعم از راه‌های فرعی و اصلی را از مهمترین وظایف راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان دانسته و گفت: با توجه به اعتبارات تخصیصی بازسازی و روکش رویه راه‌ها نیز از دیگر مواردی است که همواره مورد توجه است.

وی اولویت اصلی راهداری را حفظ ایمنی راه‌ها دانست و ادامه داد: با اعتبارات تخصیص داده شده، بخشی از آزادراه زنجان - قزوین طی قراردادی که در سال گذشته منعقد شد بازسازی وبهسازی شد.

اسماعیلی از برگزاری مناقصه ۳۵ کیلومتر از آزادراه زنجان - قزوین از کیلومتر صفر تا ۳۵ در باند شمالی و جنوبی در سال ۱۴۰۳ خبر داد و گفت: در دو لاین این آزادراه به طول ۳۵ کیلومتر بهسازی و روکش انجام خواهد شد که با تعیین شدن نتیجه مناقصه و پیمانکار، حدود ۷۰ درصد مشکلات آزادراه حل می‌شود.

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان زنجان در ادامه به هزینه‌های بالای ساخت راه اشاره کرد و ادامه داد: ساخت یک کیلومتر راه اصلی حدود ۱۵ الی ۲۰ میلیارد تومان هزینه دارد که با شرایط اقتصادی حاکم و محدودیت‌های اعتباری باید از ظرفیت‌های خارج از اعتبارات دولتی که می‌تواند به پروژه‌ها تزریق شود استفاده کرد.

وی با بیان اینکه استان زنجان ۵ هزار و ۸۰۰ کیلومتر از کل راه‌های کشور را به خود اختصاص داده است، گفت: ۲۰۰ کیلومتر از این راه‌ها آزادراه، ۱۴۰ کیلومتر بزرگ‌راه، ۳۵۰ کیلومتر محور اصلی، ۹۵۰ کیلومتر راه فرعی و ۴ هزار و ۲۰۰ کیلومتر آن راه روستایی است.

کد خبر 6090434

دیگر خبرها

  • ۶ خطه شدن دو آزادراه در اصفهان/ ایمنی در همه کارها اولویت دارد
  • نتیجه بررسی ادامه روند پرداخت طرح فجرانه به زودی اعلام می شود
  • توسعه و بهسازی راه‌های استان زنجان با اجرای ۷ پروژه
  • افزایش اجرای پروژه‌های عمرانی شهر اصفهان در ۱۴۰۳/ اجرای کمپ جدید گردشگری در شهر زندگی
  • ساختمان‌های اداری باقیمانده در مناطق زلزله‌زده کرمانشاه بازسازی و تکمیل می‌شود
  • ترافیک ورودی شهرستان جعفرآباد به‌زودی برطرف می‌شود
  • ساخت یک بزرگراه جدید در تهران
  • زنجیره افتتاح پروژه‌ها در شهر اصفهان آغاز می‌شود/ تشکیل شوراها موجب جهش در مدیریت شهری شد
  • سومین نمایشگاه گردشگری،صنایع دستی و مشاغل خانگی در محمدآباد جرقویه برپا شده است
  • رفع ۱۰ نقطه حادثه‌خیز آذربایجان شرقی تا پایان سال‌جاری