Web Analytics Made Easy - Statcounter

در دیدار امیر سرتیپ حاتمی و قاسم الاعرجی مشاور امنیت ملی عراق که در محل وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح انجام شد، دو طرف در خصوص اخرین تحولات منطقه و روابط دو جانبه گفتگو کردند.
در این دیدار وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح با اشاره به اشتراکات و پیوندهای نا گسستنی فرهنگی، تاریخی و دینی  ملت های ایران و عراق بر حمایت همه جانبه از حاکمیت، تمامیت ارضی و ثبات و امنیت در عراق تاکید کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امیر سرتیپ حاتمی با اشاره به ارتکاب جنایت نابخشودنی تروریست های آمریکایی در شهادت دو قهرمان بزرگ ملت ایران و عراق، شهید سردار سلیمانی و ابومهدی المهندس، اخراج تروریست های آمریکایی از عراق را حق مشروع ملت عراق دانست و گفت: خروج نیروهای آمریکایی از عراق در چارچوب مصوبه هوشمندانه مجلس این کشور، به ایجاد تقویت امنیت و ثبات در عراق و منطقه کمک خواهدکرد.

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح روند رو به رشد توسعه همکاری های دفاعی و امنیتی بین دو کشور را عامل مهمی در تحکیم ابعاد راهبردی این روابط که در چارچوب منافع دو ملت طراحی شده، دانست و تاکیدکرد: ملت ایران و نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران همانگونه که در مبارزه با داعش در کنارملت و نیروهای مسلح عراق قرار داشتند، در دوره بازسازی این کشور نیز در کنار برادران عراقی خود حاضر و آماده همکاری خواهند بود و برای توسعه همکاری های دفاعی آمادگی داریم.

مشاور امنیت ملی عراق نیز با یادآوری نقش جمهوری اسلامی ایران در مقابله با داعش و  حمایت از عراق در مبارزه با تروریسم، بر لزوم گسترش مناسبات درهمه زمینه ها تاکید کرد.

216219

کد خبر 1504556

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: عليرضا معزی ویروس کرونا حسن روحانی نیروهای مسلح

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۸۰۵۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نیروهای مسلح ایران دشمنان را به فرسودگی کشاندند

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: نیروهای مسلح کشور از دین و میهن دفاع  کردند و دشمنان را به فرسودگی کشاندند، اما هنوز به آرمان خود نرسیدیم، البته نزدیک هستیم و باید از این پیچ تاریخی عبور کنیم. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بیرجند، آیت‌الله سیدعلیرضا عبادی امروز در آیین تکریم و معارفه فرمانده پدافند هوایی شرق کشور اظهار داشت: در زمان خاصی قرار گرفته‌ایم در شرایطی که اگر جوانب آن رعایت شود در زمینه سازی ظهور مهدی(عج) تأثیرگذار است.

وی گفت: در دورانی کره زمین به دو نیم کره تقسیم شده بوده و جایی برای حق و اسلام وجود نداشت. هر کدام از دو نیم کره از آن یکی بدتر بود و اگر امام راحل(ره) این پایگاه دین خدا را تحکیم نمی‌کردند و در مقابل باطل از نوع شرقی و غربی جایگاه محکمی نبود سرنوشت عدالت و نظام امروز به کجا می‌رسید و اگر جای انقلاب و نظام اسلامی خالی بود تمام دنیا را این استعمارگران می‌بلعیدند.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی تصریح کرد: امروز تمام افتخارات در قطب حق برای اسلام و تمام رسوایی‌ها برای دموکرات‌های دیوانه است و آنچه که نقش مؤثر و سازنده داشت و در بحبوحه جنگ دفاع مقدس و زمینه پیروزی انقلاب رقم زد فرزندان ارتش بودند و در آن زمان ارتش مکتبی و نیروهای مسلح اتحاد را حفظ کردند.

وی ادامه داد: این نیروهای امین و اقتدار و راست‌قامتان از دین و میهن دفاع  کردند و دشمنان را به فرسودگی کشاندند و ما هنوز به آرمان خود نرسیدیم، اما نزدیک می‌شویم و باید از این پیچ تاریخی عبور کنیم.

انتهای پیام/256

دیگر خبرها

  • حمله جنگنده‌های آمریکایی و انگلیسی به مناطقی در یمن
  • یکپارچگی نیروهای مسلح موجب یاس و ناامیدی دشمن است
  • فرمانده حشد الشعبی: تهدیدهای آمریکا ما را نمی‌ترساند
  • مذاکرات نظامی مغرب و ناتو
  • امیر آشتیانی: راهبرد نیروهای مسلح تأمین امنیت خلیج فارس و تنگه هرمز است
  • نیروهای مسلح ایران دشمنان را به فرسودگی کشاندند
  • وزیر دفاع: راهبرد نیروهای مسلح تامین امنیت خلیج فارس است
  • راهبرد نیروهای مسلح تأمین امنیت خلیج فارس و تنگه هرمز است
  • خدمتگزاری به مردم افتخاری بزرگ برای نیروهای مسلح است
  • روسیه محل اقامت مزدوران ارتش اوکراین را بمباران کرد