Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-04@13:42:46 GMT

لیگ یک/ نخودکار و برد باارزش شاهین

تاریخ انتشار: ۲۴ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۵۸۰۶۰۴

شاهین شهرداری بوشهر پس از شکست هفته گذشته مقابل مس، به روند خوب گذشته اش بازگشت.

به گزارش "ورزش سه"، در هفته بیستم رقابت های لیگ برتر، شاهین بوشهر در ساوه نتیجه بسیار خوبی را کسب کرد و با پیروزی مقابل خوشه طلایی ساوه، به روند خوبی که طی هفته های گذشته شروع کرده بود، بازگشت.

 

 

 


شاهین که با حضور داوود مهابادی در این تیم، نتایج خوب و قابل قبولی را کسب کرده بود، در ساوه به مصاف خوشه طلایی رفته بود که آنها نیز با حضور وحید بیاتلو از قعر جدول فاصله گرفته و در میانه های جدول قرار داشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در این دیدار که کسب سه امتیاز آن برای هر دو تیم بسیار حائز اهمیت بود، بوشهری ها به لطف تک گل حسین نخودکار سه امتیاز بازی را از آن خود کردند و با 30 امتیاز به رده هشتم جدول رسیدند.


اکنون بوشهری ها با تیم رده دومی استقلال خوزستان تنها 4 امتیاز فاصله دارند و شاگردان داوود مهابادی امیدوارند در بازی های بعدی با کسب امتیازات لازم، به جمع مدعیان برگشته و از گزینه های صعود به لیگ برتر باشند.

شاهین شهرداری بوشهر دسته یک خوشه طلایی ساوه

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: شاهین شهرداری بوشهر دسته یک خوشه طلایی ساوه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۸۰۶۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توقف تیم فوتبال نفت و گاز گچساران در خانه

تیم فوتبال نفت و گاز گچساران مقابل تیم سونگون ورزقان به نتیجه تساوی رسید.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کهگیلویه و بویراحمد، در چارچوب رقابت‌های لیگ دسته اول فوتبال کشور جام آزادگان تیم فوتبال نفت و گاز گچساران در خانه میزبان تیم فوتبال مس سونگون ورزقان بود.

این دیدار که ابتدا زیر بارش شدید باران برگزار شد دیداری پر برخورد بود که تیم فوتبال نفت و گاز نتوانست از موقعیت مناسب خود که یک ضربه پنالتی بود به خوبی استفاده کرده و امتیازات را با حریف آذربایجانی خود تقسیم کرد.

تیم فوتبال نفت و گاز گچساران تا هفته بیست و نهم با ۳۸ امتیاز در رده دهم جدول قرار دارد و تیم فوتبال مس سونگون ورزقان هم با ۴۱ امتیاز در رده هشتم جدول قرار دارد.

کد خبر 750185

دیگر خبرها

  • خودرو شاهین امروز ۱۵ اردیبهشت چند شد؟ + جدول قیمت
  • جدیدترین قیمت انواع شاهین +جدول قیمتی
  • بازار خودرو به کمای عمیق رفت/ آخرین قیمت پژو، سمند، تارا، شاهین و کوئیک + جدول
  • لیگ یک: خیبر صدرنشین در شیراز کنده شد!
  • توقف تیم فوتبال نفت و گاز گچساران در خانه
  • شاهین اتومات چند شد؟ + جدول قیمت
  • جدول لیگ برتر| همه چیز به کام استقلال؛ قعر در دست خوزستانی‌ها
  • (عکس) جدول لیگ برتر؛ همه چیز به کام استقلال
  • جهش گسترده قیمت‌ها در بازار خودرو/ آخرین قیمت پژ، دنا، سمند، شاهین، تارا و کوییک + جدول
  • پارما به سری A برگشت