Web Analytics Made Easy - Statcounter

ژاوی می گوید برابر فولاد به دنبال کسب سه امتیاز هستند.

سرمربی السد پیش از دیدار با فولاد گفت: در این بازی با تمام قوا وارد زمین می شویم تا پیروز شویم.

به گزارش طرفداری، تیم فوتبال فولاد خوزستان فردا در اولین بازی خود در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا به مصاف السد قطر می رود. در همین رابطه ژاوی هرناندز سرمربی السد در نشست خبری این بازی گفت:

در ابتدا فرا رسیدن ماه مبارک رمضان را به تمام مسلمان دنیا تبریک می گویم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منتظر بازی سختی مقابل تیم فولاد ایران هستیم. این تیم در دیدار پلی آف مقابل العین امارات نمایشی قدرتمندانه داشت و پیروزی بزرگی را کسب کرد. به همین خاطر بازی اول سختی را پیش رو داریم.

وی افزود:

بازیکنان قطری در طول 6 سال گذشته از لحاظ فنی و بدنی پیشرفت خوبی داشتند و دلیل این رشد می تواند پیوستن بازیکنان بزرگ دنیا به لیگ ستارگان باشد. لژیونرهای سطح بالا قدرت لیگ قطر را بالا برده است. این بدون شک باعث شده تا تیم های قطری در لیگ قهرمانان آسیا هم نتایج خوبی بگیرند.

ستاره سابق بارسلونا درباره بازی با فولاد گفت:

باید در این بازی بهترین عملکرد را داشته باشیم. همیشه رقابت در آسیا سخت است ولی ما تجربه کافی در این رقابت ها را داریم و تمام تلاش خود را می کنیم تا در بازی اول با کسب برد زمین بازی را ترک کنیم. اکرم عفیف تنها غایب ما در این رقابت ها است. این بازیکن برای ما اهمیت زیادی داشت ولی ما بازیکنان خوبی داریم که می توانند جای خالی او را پر کنند.

سرمربی السد درباره تاثیر برگزاری بازی ها در خارج از قطر، گفت:

تفاوت بازی در عربستان یا قطر وجود ندارد چون در این بازی ها تماشاگران حضور ندارند. فقط شرایط سخت در این رقابت ها این است که باید 6 بازی فشرده در زمان کوتاه انجام دهیم و برای همین باید در اوج آمادگی باشیم. در بازی با فولاد تنها هدف ما برد و کسب 3 امتیاز است. نباید امتیازی را از دست دهیم چون قرار گرفتن در رده دوم صعود را قطعی نمی کند.

اخبار داغ 

مهران غفوریان در بیمارستان بستری شد! + فیلم داریوش مصطفوی در طرفداری: شکایت ما از AFC به CAS مثل شکایت پسر از پدر است، نمی شود! تدبیر عجیب هندی ها؛ پرسپولیسی ها ساعت 8 صبح تمرین کنند مخالفت اولیه عربستان با سفر استقلالی ها به مکه پاسخ پسر سولسشر به مورینیو: او می خواست حواس رسانه ها را از باختش پرت کند! الگری قبل اخراج از یوونتوس: از شر رونالدو خلاص شوید چون او مانع پیشرفت تیم است

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۸۰۶۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خط و نشان لواندوفسکی: شاید آقای گل شدم

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا شب گذشته در چهارچوب رقابت‌های هفته سی و سوم لالیگا روبروی والنسیا به میدان رفت و موفق شد در یک بازی جذاب و تماشایی با نتیجه 2-4 برابر این تیم به پیروزی برسد و سه امتیاز مهم را از آن خود کند.

لواندوفسکی بهترین و تاثیرگذارترین بازیکن بارسلونا در این بازی بود و موفق شد سه گل از چهار گل تیمش را وارد دروازه حریف کند و به این ترتیب نقش مهمی را در کسب این پیروزی مهم برای ژاوی ایفا کرد.

این ستاره لهستانی حالا با ۱۶ گل زده در کنار آنته بودیمیر از اوساسونا در رده سوم برترین گلزنان این فصل رقابت‌های لالیگا قرار دارد و به نظر می‌رسد که امیدوار است بتواند تا پایان فصل بار دیگر به جایگاه اول برسد و عنوان آقای گلی را به دست آورد.

این بازیکن پس از پایان این دیدار در گفتگو با خبرنگاران اظهار داشت: «پی‌چی‌چی؟ من تا به حال ۱۶ گل زده‌ام اما این فرصت را دارم که گل‌های بیشتری به ثمر برسانم و شاید این کار در آینده آسان‌تر باشد. من سعی می‌کنم که گل بزنم اما در انتهای فصل همه تیم‌ها به سختی تلاش می‌کنند و در نهایت ما باید برای پیروزی تیم کار کنیم.»

دیگر خبرها

  • فولاد برای بقا در لیگ برتر به دنبال کسب امتیاز در 5 بازی پایانی
  • چشم امید خوزستانی‌ها به درخشش کاپیتان
  • سرپرست فولاد: ویسی از نبردن فولاد عصبانی بود/ نظارت بیشتر مانع از تضییع حق تیمی می‌شود
  • خیز بلند نساجی برای بقا در لیگ/ فولاد به لبه پرتگاه سقوط کرد
  • نساجی به دنبال ذوب کردن آهن در اصفهان
  • ترکیب الهلال برای فتح سومین جام داخلی
  • فولاد میزبان آلومینیوم
  • خط و نشان لواندوفسکی: شاید آقای گل شدم
  • حمایت کاپیتان: تا پای مرگ با ژاوی هستیم
  • خط و نشان رسمی استقلال برای تراکتور (+عکس)