Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-06@13:18:39 GMT

ضرغامی: به دنبال دو قطبی مذاکرات و ضد مذاکرات هستند

تاریخ انتشار: ۲۴ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۵۸۰۶۵۸

ضرغامی: به دنبال دو قطبی مذاکرات و ضد مذاکرات هستند

یک فعال اصول‌گرا گفت: چه کار کردید در این مذاکرات که امروز دنبال دو قطبی مذاکرات و غیر مذاکرات هستید؟

به گزارش ایسنا، عزت الله ضرغامی در برنامه انجمن اسلامی دانشجویان مستقل به نام جمهوریت اظهار کرد: اگر خیلی نسبت به عملکرد آقای روحانی خوش بین باشم می گویم عمدی نداشته است که در آستانه اولین دور مذاکرات مهم مربوط به تحریم ها با صراحت در دانشگاه تهران سخنرانی کرد و گفت خزانه ما خالی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

من تحقیق کردم این طور نبود. آیا در آستانه یک مذاکرات حساس گفتن این حرف درست است؟

وی ادامه داد: دو سه باری که با آقای روحانی بحثم شد بر سر چنین موضوعاتی بود.

ضرغامی گفت: شهید سلیمانی در گزارشات محرمانه هر وقت دستاورد خوبی به دست می آورد بر آن اساس طراحی برای پیشبرد دیپلماسی می کرد. برایش دیپلماسی زمانی خوب بود که دستاوردی داشتیم. آقای روحانی عکسش را انجام داد.

وی افزود: امروز اگر از مردم رفراندم کنیم که دوست دارید به سال ۹۲ باز گردیدی می گویند بله. چی کار کردید در این مذاکرات که امروز دنبال دو قطبی مذاکرات و غیر مذاکرات هستید؟

این فعال سیاسی گفت : در تمام حوزه هایی که من برنامه ریزی می کنم تلاش می کنم غیر از این ها بشود. مثلا در حوزه مسکن برنامه دارم. مسکن پیشران است.

وی افزود: من طرفدار برجام هستم، اما برجامی که خودم دارم یعنی بازگشت ریاست جمهوری اسلامی ایران به مردم.

ضرغامی گفت: یک انیمیشنی دارم می سازم که چندتا جوان هستند هرکاری می کنند بالای چندین مجوز باید بگیرند. هر مجوز امضاء طلایی دارد. برای مجوزها انجصار است ، آقازاده ها هستند. نباید زیر میز زد؟ این ساختار پوسیده است. ناکارامد است. اصولگرا و اصلاح طلب ندارد.

وی در ارتباط با خصوصی سازی نیز گفت: خصوصی سازیِ درست مهم است. اصولی دارد. یکی از آنها  اهلیت است.

ضرغامی تصریح کرد: یکی از مهم ترین موانع سر راه کشور تعارض منافع است. یک جمله ای را آقا فرمودند اجماعأ راه حل خیلی چیزها روشن است اما نمی دانیم چرا نمی شود. چند دلیل دارد . یکی اش تعارض منافع است. آنجاهایی که باید تصمیم جدی بگیرند با چند لایه تعارض منافع دارند. مانع دوم واردات است. واردات پر سود و ساده است. من اسم نمی‌خواهم ببرم ادمی هست انحصار سنگینی دستش است اما وقتی مشکل کمبود مرغ داریم همه آویزان او می شوند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: ضرغامي انتخابات 1400 انتخابات رياست جمهوري

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۸۰۶۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افشین قطبی شدیدا دلخور و به حضور در تیم ملی واکنش نشان داد

 


در حالی که پس از جدایی حمید مطهری از جمع مربیان کادرفنی برخی از رسانه‌ها اعلام کردند قراراست به زودی افشین قطبی کار خود را در کادرفنی تیم ملی آغاز کند، این خبر از سوی مهدی حاج باقر تایید نشد.

در این راستا حاج باقر ضمن اعلام دلخوری افشین قطبی از شایعاتی که برخی رسانه‌ها به آن پرداخته‌اند، تصریح کرد: امیر قلعه‌نویی حسن نیت خود را در خصوص همکاری قطبی در کادرفنی تیم ملی اعلام کرده است و قطبی هم صراحتا ضمن تشکر از این مساله، اعلام کرده است همواره دوست دارد به فوتبال ایران کمک کند، اما این مساله که به تازگی از سوی برخی رسانه‌ها در خصوص اضافه شدن قطبی به کادرفنی تیم ملی برسر زبان‌ها افتاده است، صحت ندارد و در صورت تکرار، به شکل قانونی این مساله را پیگیری می‌کنیم.

وی تاکید کرد: حضور قطبی به کادر فنی به شکلی که این رسانه مطرح نموده، به هیچ وجه مورد تایید قطبی و آقای قلعه‌نویی نیست.

tags # تیم ملی فوتبال ایران ، افشین قطبی سایر اخبار (تصاویر) این گوسفند غول‌پیکر چینی از پورشه هم گران‌تر است! قارچ‌های زامبیِ سریال آخرین بازمانده (The Last Of Us) واقعی هستند! (تصاویر) عجیب و باورنکردنی؛ اجساد در این شهر خود به خود مومیایی می‌شوند آخرین حسی که افراد در حال مرگ از دست می‌دهند، چه حسی است؟

دیگر خبرها

  • ضرغامی: امروز برخی آمران جز «هل الدین الاالبغض» نمی‌شناسند
  • دنیای فیزیک در آستانه یافتن تک‌قطبی‌های مغناطیسی؟
  • شایعات حضور قطبی در تیم ملی ایران تکذیب شد
  • کنایه تند وزیر به آمران حجاب :هل الدین الا البغض
  • قطبی دستیار قلعه‌نویی‌ نمی‌شود
  • کنایه ضرغامی به برخورد تند آمران حجاب /مطهری می‌گفت «هل الدین الاالحب»، آمران می‌گویند «هل الدین الاالبغض»
  • افشین قطبی شدیدا دلخور و به حضور در تیم ملی واکنش نشان داد
  • کنایه تند ضرغامی به برخورد آمران حجاب
  • تکذیب یک شایعه عجیب در مورد قطبی و تیم ملی
  • نتانیاهو به دنبال به شکست کشاندن مذاکرات است