Web Analytics Made Easy - Statcounter

تمرین امروز پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا با استقبال تماشاگران هندی همراه بود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  رسانه رسمی باشگاه پرسپولیس، سرخپوشان ایران، آخرین تمرین خود، پیش از اولین بازی در لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۲۱ را امروز سه شنبه از ساعت ۱۷:۳۰ دقیقه به وقت محلی در یکی از زمین‌های سازمان ورزش گوا در منطقه آتوردا به انجام رسانند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این تمرین با توجه به انجام بازی در روزآینده به مدت ۶۰ دقیقه به طول انجامید. این تمرین یک ویژگی خاص هم داشت و آن هم حضور تماشاگر در بیرون از محل تمرین بود. با توجه به شرایط کرونا و زمان طولانی از انجام تمرینات و مسابقات بدون حضور تماشاگران، این مساله فضای پرنشاط و جالبی را برای سرخپوشان به وجود آورد که دلتنگ تشویق‌های هواداران در ورزشگاه‌ها هستند.

    تماشاگران هندی که بیشتر نوجوان و جوان بودند، در دقایقی از تمرین که حضور داشتند، در جریان صحنه‌هایی که در تمرین اتفاق می‌افتاد، با هورا کشیدن، تیم را تشویق می‌کردند.     تمرین امروز پرسپولیس ایران، بعد از گرم کردن به استارت‌های سرعتی و پس از ان آقا وسط اختصاص داشت. مرور برنامه‌های تاکتیکی از دیگر برنامه‌های تیم بود.     مثل روز قبل این تمرین هم در هوایی گرمی و شرجی برگزار شد ولی بازیکنان انگیزه و آمادگی بالایی را از خود نشان دادند.      تمرین امروز طبق برنامه‌ریزی برگزارکنندگان بازی‌ها قرار بود در نوبت صبح انجام شود که با اعتراض و پیگیری مسوولان باشگاه و تیم، به نوبت بعداز‌ظهر منتقل شد.   انتهای پیام؛   

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۸۰۷۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمهیدات اتوبوسرانی برای مسابقه فوتبال بین پرسپولیس و سپاهان

به گزارش خبرگزاری مهر، روابط عمومی شرکت واحد اتوبوسرانی تهران با صدور اطلاعیه‌ای، از خدمات حمل و نقلی ناوگان این شرکت به تماشاگران مسابقه فوتبال بین تیم های پرسپولیس تهران و سپاهان، خبر داد.

بر اساس این گزارش، ناوگان اتوبوسرانی برای رفاه حال تماشاگران این مسابقه که ساعت ۱۹:۳۰ روز چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ماه در ورزشگاه بزرگ آزادی برگزار می شود، با اختصاص اتوبوس های مورد نیاز، تماشاگران را از ورزشگاه آزادی به پایانه آزادی و ایستگاه مترو مربوطه، منتقل می‌کنند.

همچنین عوامل نظارتی این شرکت در محل مستقر خواهند بود و ناوگان اتوبوسرانی تا انتقال آخرین تماشاگر، نسبت به ارائه خدمات حمل و نقلی اقدام می‌کنند.

کد خبر 6092994 فائزه نجارزادگان

دیگر خبرها

  • لیونل مسی و دوستانش در اینتر میامی، تماشاگران ویژه بازی هیت - سلتیکس / عکس
  • تمهیدات اتوبوسرانی برای مسابقه فوتبال بین پرسپولیس و سپاهان
  • از استقلال و پرسپولیس تا هوادار و پیکان/ شیپور جنگ برای سهمیه آسیایی
  • بیرانوند همچنان تحت نظر کادر پزشکی
  • برگزاری تمرین امروز پرسپولیس با ۵ مصدوم
  • بیرانوند و عالیشاه امروز هم تمرین نکردند
  • غیبت ۲ ستاره پرسپولیس در آستانه بازی با سپاهان
  • تمرین چالش برانگیز پرسپولیس شاداب شد
  • جنجال حذف ستاره از لوگوی دو باشگاه استقلال و پرسپولیس
  • سپاهان و تراکتور محکوم به پیروزی برابر استقلال و پرسپولیس