Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، بسیج مجتمع غنی‌سازی شهید احمدی‌روشن در پی خرابکاری صنعتی اخیر در سایت نطنز بیانیه‌ای صادر کرد.

در ابتدای این بیانیه آمده است: مجموعه اقدامات خصمانه دشمن در عرصه فناوری هسته‌ای اعم از ترور فیزیکی، خرابکاری صنعتی و اقدام تروریستی هسته‌ای اخیر، گواه بر حقانیت و درستی راه پیموده شده توسط ملت عزیز ایران در صیانت از حق مسلم خود می‌باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

صیانتی که همراه با توسعه فناوری هسته‌ای به عنوان یکی از نقاط قوت ایران اسلامی در تحقق منافع و اقتدار ملی، باعث استیصال و درماندگی دشمن از ناامید کردن ملت ما شده و او را وادار به اقدامات مذبوحانه کرده است.

بسیج مجتمع غنی‌سازی شهید احمدی‌روشن، متذکر شده است: هجمه‌های اخیر دشمن در عرصه‌های مختلف امنیتی و سیاسی از زمان برون رفت صنعت هسته‌ای از حالت انفعال و شتاب‌دهی به فعالیت‌های تحقیق و توسعه و راه‌اندازی زنجیره‌های ماشین‌های سانتریفیوژ نسل جدید و افزایش ظرفیت تولید اورانیوم غنی‌شده در سطوح مختلف، مضاعف شده است. این مهم نشان از درستی رویکرد اتخاذ شده در مسیر حفظ منافع ملت ایران و استمرار این امر حق در جهت بهره‌مندی نسل‌های کنونی و آینده از مزایای فناوری هسته‌ای می‌باشد.

در بخش دیگر این بیانیه تأکید شده است: با توجه به سطح فناوری کسب شده و نیروی متخصص جوان انقلابی فعال در صنعت، اقدام اخیر دشمن نه تنها هیچ مانعی در توسعه صنعت غنی‌سازی و تحقق اهداف کوتاه و میان‌مدت پیش رویمان مبنی بر دستیابی به ظرفیت غنی‌سازی SWU ۱۹۰،۰۰۰ نمی‌باشد، بلکه باعث ایمان بیش از پیش به تکلیف، تعمیق وحدت، تقویت عزم، اراده و مجاهدت ما در توسعه صنعت غنی‌سازی و تحقق اهداف مقرر است، اینک بیش از هر زمان دیگر، غیرت ملی و عزم دولتمردان و مدیران سازمان انرژی اتمی بر استمرار شتاب‌دهی عملی به توسعه صنعت هسته‌ای ضرورت داشته و مطالبه می‌شود.

بسیج مجتمع غنی‌سازی شهید احمدی‌روشن اقدام تروریستی هسته‌ای اخیر را، حاصل تقسیم کار جبهه مرکب دشمن عنوان کرده که به دست نجس سگ نگهبان آمریکا در منطقه انجام شده و تأکید کرده است: بی‌شک، تقابل ما با مجموعه جبهه باطل به سرکردگی تروریسم دولتی آمریکا را بیش از پیش عمیق‌تر می‌کند، اکنون پاسخ قاطع و از دست بالاتر در سطوح عملیاتی- امنیتی و دیپلماسی بین‌المللی به اسرائیل و آمریکا بیش از پیش ضرورت یافته و همراه با مطالبه عموم مردم، مطالبه جدی جهادگران صنعت هسته‌ای می‌باشد.

در پایان این بیانیه آمده است: به محضر امام خامنه‌ای عزیز عرض می‌داریم، فرزندان انقلابی شما در صنعت هسته‌ای با عزم جزم و انگیزه مضاعف، تحقق اهداف آرمانی انقلاب اسلامی را نشانه گرفته و در این مسیر تا پای جان به تکلیف خود عمل نموده و از هیچ مجاهدتی دریغ نمی‌نمایند.

انتهای پیام/۶۳۰۵۸/ص/

منبع: فارس

کلیدواژه: شهید فناوری بیانیه خرابکاری نطنز صنعت هسته ای غنی سازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۸۱۱۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیانیه حماس، جهاد اسلامی و جبهه مردمی برای آزادی فلسطین

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما به نقل از وبگاه شبکه خبری قدس، گروه‌های فلسطینی حماس، جهاد اسلامی و جبهه مردمی برای آزادی فلسطین پس از دیدار رهبرانشان بیانیه مشترکی صادر و در آن مقاومت اسطوره‌ای و اراده پولادین و عزم قاطع ملت فلسطین را ستودند.
در این بیانیه آمده است: ما مقاومت اسطوره‌ای، اراده پولادین و عزم قاطع ملت فلسطین را که به جهان ثابت کرد هرگز مقهور نمی‌شود، می‌ستاییم.
ما در نشست مشترک تلاش‌های صورت گرفته برای توقف تجاوز ارتش صهیونیستی به غزه و تحقق خروج فوری، کامل و جامع نظامیان صهیونیست از غزه و همچنین آزادی اسرا و راه‌های تضمینی کاهش درد و رنج ملت فلسطین را بررسی کردیم.
ما بر ضرورت توسعه و گسترش همکاری ملی و میدانی برای ناکام گذاشتن توطئه‌های رژیم اشغالگر و تحقق اهداف مردم فلسطین و امید آن به آزادی، استقلال و بازگشت (آوارگان) تاکید کردیم.
ما بر ضرورت رایزنی ملی در مسیر تقویت وحدت مردم فلسطین و استفاده از این مقاومت اسطوره‌ای با هدف انعکاس مثبت آن بر شاکله موسسه ملی فلسطین تاکید کردیم.
ما به مردم فلسطین در غزه، در قدس و در کرانه باختری رود اردن و در داخل اراضی اشغالی و همچنین فلسطینیان در سراسر جهان درود می‌فرستیم.
ما اوضاع اسرای فلسطینی در زندان‌های رژیم صهیونیستی را بررسی کردیم و بر تحقق مطالبات مردمی از جمله دستیابی به توافق جدی و شرافتمندانه تبادل اسرا تاکید داریم.
ما نقش مردم و امت عربی را در حمایت از مبارزه ملت فلسطین ونقش حمایتی ازادگان جهان در شهر‌ها و پایتخت‌ها و دانشگاه‌ها که در دفاع از مردم و آرمان فلسطین و دفاع از انسانیت در برابر نسل کشی‌های مجموع استکبار جهانی از هیچ تلاشی دریغ نورزیدند ارج می‌نهیم.
ما به وجود جبهه‌های حامی مقاومت در لبنان و یمن و سوریه و عراق و ایران و تلاش آن‌ها برای توقف تجاوز نظامی به ملت فلسطین افتخار می‌کنیم و به آن‌ها سلام و درود می‌فرستیم. ما همچنین بر ادامه و گسترش رایزنی‌ها با سایر گروه‌های فلسطینی در داخل و خارج به توافق رسیدیم.

 

دیگر خبرها

  • ۲۰۰ میلیون یورو ارز حاصل از فعالیت کارت‌های بازرگانی در کردستان بازگردانده شد
  • مردم سیستان و بلوچستان به احدی اجازه تفرقه‌اندازی نمی‌دهند
  • جبهه متحد دیپلماسی پارلمانی برای اقدام هماهنگ علیه رژیم صهیونیستی ایجاد شود
  • تغییر رویکرد مدیران و ایجاد ساختار مناسب؛ گام مهمی در پیاده سازی مبارزه با پولشویی در صنعت بیمه است
  • بیانیه حماس، جهاد اسلامی و جبهه مردمی برای آزادی فلسطین
  • تداوم جنگ پس از ۲۰۰ روز نشان دهنده توان مقاومت است
  • مشارکت دانشگاه آزاد در ایجاد پایانه صادراتی مهران
  • لزوم ایجاد فضای مناسب برای مشارکت مردم در تحقق شعار سال
  • اولین نشست رسالت اندیشی دفتر بانوان جبهه فرهنگی گیلان برگزار شد
  • تولید هسته‌های اولیه بذر غلات گامی برای تحقق شعار سال