Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-01@06:14:17 GMT

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه قشم معرفی شد

تاریخ انتشار: ۲۴ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۵۸۱۱۸۴

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه قشم معرفی شد

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام میثم تارم امام جمعه شهرستان قشم عصر سه شنبه در آیین معارفه فرمانده جدید بسیج شهرستان قشم با تبریک حلول ماه مبارک رمضان از تحرک، تعامل و خدمات اجتماعی سرهنگ محمد سالاری فرمانده پیشین ناحیه مقاومت سپاه قشم تقدیرو ضمن خوشامدگویی به فرمانده جدید این ناحیه، اظهار امیدواری کرد که در مدت ماموریت او نیز قشم شاهد شکوفایی این نهاد نظامی برآمده از بطن انقلاب اسلامی باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شیخ عبدالرحیم خطیبی امام جمعه اهل سنت قشم نیز در این آیین ماه مبارک رمضان را ماه پاکسازی و پالایش قلب ها از زنگارها دانست و با اشاره به اینکه سپاه به تقوا و اخلاص مزین و آراسته است از خدمات و تعاملات فرماده پیشین ناحیه مقاومت بسیج سپاه قشم تشکر و برای فرمانده جدید این ناحیه آرزوی توفیق کرد.

سرتیپ دوم پاسدار اباذر سالاری فرمانده سپاه امام سجاد (ع) هرمزگان نیز دراین آیین سپاه را یک مجموعه برخاسته از بطن مردم و نگاه و هدفش را خدمت به مردم خواند و با تاکید بر کارآمد و دغدغه مند بودن فرمانده پیشین ناحیه مقاومت سپاه قشم به تجربیات و سوابق فرمانده جدید این ناحیه بخصوص در مناطق اهل سنت نشین اشاره کرد.

علیرضا نصری فرماندار شهرستان قشم هم در این آیین اخلاص در کار و کار برای رضای خدا را درسپاه نهادینه دانست و بر آمادگی مجموعه مدیران شهرستان برای همکاری با فرمانده جدید ناحیه مقاومت بسیج سپاه قشم همانند فرمانده پیشین این ناحیه تاکید کرد.

حجت الاسلام امید درویشی مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه قشم نیز در این آیین طی سخنانی از خدمات فرمانده پیشین ناحیه مقاومت بسیج سپاه قشم قدردانی و برای فرمانده جدید این ناحیه آرزوی موفقیت کرد.

سرهنگ پاسدار محمد سالاری فرمانده پیشین ناحیه مقاومت بسیج سپاه قشم در آغاز این آیین ضمن ارائه گزارشی از عملکرد خود در طول ۲۲ ماه خدمت در قشم از همکاری و حمایت های مسئولان، نهادها و دستگاه های مستقر در قشم بخصوص از حمایت های حمیدرضا مومنی رییس هیات مدیره و مدیرعامل پیشین سازمان منطقه آزاد قشم تقدیر و تشکر کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر، در این آیین حکم سردار سرلشگر پاسدار حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی برای انتصاب سرهنگ پاسدار حجت امیری کیا به عنوان فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان قشم و تقدیرنامه سرتیپ دوم اباذر سالاری فرمانده سپاه امام سجاد (ع) استان هرمزگان خطاب به سرهنگ محمد سالاری فرمانده پیشین این ناحیه به این دو فرمانده اهداء شد.

کد خبر 5188680

منبع: مهر

کلیدواژه: حکم انتصاب سپاه امام سجاد ع استان هرمزگان امام جمعه قشم ویروس کرونا شیوع کرونا کرمانشاه آمار کرونا انتخابات شورای شهر و روستا بوشهر ماه مبارك رمضان انتخابات 1400 محدودیت های کرونایی ستاد ملی مقابله با کرونا اردبیل ماه رمضان ۱۴۰۰ وضعیت قرمز شیوع بیماری کرونا مجلس شورای اسلامی ناحیه مقاومت بسیج سپاه قشم سالاری فرمانده شهرستان قشم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۸۱۱۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرمانده جدید سپاه دامغان معرفی شد

به گزارش خبرنگار مهر، طی حکمی از سوی سردار سلامی فرمانده سپاه پاسداران کل کشور، سرهنگ محسن مدرسی به عنوان فرمانده سپاه شهرستان دامغان معرفی و از زحمات سرهنگ سید تقی تقی پور قدردانی شد.

مراسم معارفه فرمانده جدید سپاه دامغان بعد از ظهر سه شنبه در نمازخانه سپاه ناحیه این شهرستان برگزار شد.

سردار منصور شوقانی فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان در این مراسم به خدمات بسیجیان ونیروهای سپاه پاسداران اشاره کرد و گفت مهم‌ترین وظیفه سپاه صیانت، حفاظت وپاسداری از آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب است

وی افزود: ایستادگی و مقاومت درمقابل قدرتها، حرکت برای نجات مستضعفان عالم، وغلبه خون برشمشیر ۳شعار اساسی راهبردی سپاه پاسداران است.

فرمانده سپاه استان سمنان به عملیات وعده صادق اشاره کرد و گفت: نقش افرینی جبهه مقاومت و سپاه پاسداران در پاسخ به حملات تروریستی دشمنان در ابعاد جهانی نشان قدرت وعظمت ایران اسلامی را به نمایش گذاشت.

شوقانی با بیان اینکه پاسخ مقتدرانه نیروهای مسلح به حرکات تروریستی تنها بخشی از مقابله با دشمنان است، افزود: خدمات بسیج در زمان بحران به ویژه در محرومیت زدایی اقتصاد مقاومتی و تعلیم و تربیت بر هیچکس پوشیده نیست.

درادامه حجت السلام محسن دیباجی نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران استان در سخنانی به هفته عقیدتی و هفته معلم اشاره کرد و گفت: شهید مطهری به عنوان یک چهره علمی، عرفانی بود که تفکرات دینی ایشان راهگشای کشور بود.

وی افزود: سیر تحولات در منطقه که برگرفته از مکتب امام خمینی (ره) است که از تحولات یمن شروع شده و تا عملیات وعده صادق ادامه داشته است.

سرهنگ محسن مدرسی فرمانده جدید سپاه دامغان نیز در سخنانی کوتاه، تحقق شعار سال و همچنین خدمت رسانی به آحاد جامعه را در زمره اولویت های کاری سپاه شهرستان دانست.

کد خبر 6093333

دیگر خبرها

  • فرمانده جدید سپاه دامغان معرفی شد
  • فرمانده کل سپاه پاسداران یک پیام صادر کرد +جزئیات
  • عملیات وعده صادق همه مستضعفان جهان را امیدوار کرد
  • لزوم شناسایی، جذب و رشد نخبگان در استان قم
  • تجلیل از معلمین فرزندان شهدا و بسیجی بمناسبت هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و هفته معلم
  • شهید شاخص استان بوشهر از شهرستان عسلویه معرفی می‌شود
  • تدارک ۳۰ عنوان برنامه برای هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج
  • برگزاری آیین معارفه مسوول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی همدان
  • برگزاری آیین معارفه مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی همدان
  • ایران، سرآمد در حوزه دفاعی و امنیتی، با وجود تهدیدات متعدد