Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فرارو»
2024-05-04@04:25:42 GMT

پرسپولیس حریفش را آنالیز کرد

تاریخ انتشار: ۲۴ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۵۸۱۲۰۴

پرسپولیس حریفش را آنالیز کرد

 

تیم فوتبال پرسپولیس در حالی تمرینات خود را برای برگزاری رقابت‌های مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا در شهر گوا هند دنبال می‌کند که باید نخستین بازی خود را چهارشنبه هفته جاری مقابل الوحده امارات برگزار کند.

از این رو پرونده کاملی از شیوه تاکتیکی الوحده در اختیار یحیی گل محمدی سرمربی پرسپولیس قرار گرفت تا نقاط ضعف این تیم را شناسایی کرده و تمرینات تیمش را طراحی کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کادر فنی پرسپولیس تصمیم دارد بازی تهاجمی را در شروع بازی‌های لیگ قهرمانان ۲۰۲۱ در دستور کار قرار دهد تا مهاجمان این تیم که مدت هاست گلزنی را فراموش کرده‌اند اعتماد به نفس خود را خیلی زود در این مسابقات باز گردانند.

ابتلای سعید آقایی و فرشاد فرجی به ویروس کرونا باعث شده تا گل محمدی فعلاً نتواند دفاع چپ خود را از بین اسم‌هایی همچون علی شجاعی و محمد شریفی انتخاب کند.

ترکیب پرسپولیس برای بازی با نماینده امارات سه شنبه شب مشخص می‌شود تا این تیم با توجه به وضعیت موجود چاره‌ای جز ایجاد تغییر در تیم خود نداشته باشد.

تیم فوتبال پرسپولیس ساعت ۱۹ چهارشنبه هفته جاری اولین بازی خود در گروه E لیگ قهرمانان آسیا را مقابل الوحده امارات در شهر گوا هند برگزار می‌کند.

منبع: فرارو

کلیدواژه: پرسپولیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۸۱۲۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پخش زنده دیدار‌های پرسپولیس و استقلال و لیگ قهرمانان اروپا

به گزارش صدای ایران از ایسنا، دیدار تراکتور ـ استقلال امروز ـ ۱۲ اردیبهشت ماه ـ ساعت ۱۷ از شبکه سه سیما روی آنتن خواهد رفت.

همچنین دیدار پرسپولیس ـ سپاهان امروز ساعت ۱۹ و ۳۰ دقیقه از شبکه سه سیما پخش می‌شود.

بنا بر این گزارش از رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا دیدار دورتمند ـ پاریسن ژرمن امشب چهارشنبه، ۱۲ اردیبهشت ساعت ۲۲ و ۳۰ دقیقه به صورت زنده از شبکه سه سیما پخش می‌شود.

شهاب وهابی و علیرضا علیفر گزارش بازی را به عهده دارند.


دیگر خبرها

  • نوراللهی و رفقا جام را از العین گرفتند(عکس)
  • قهرمانی نوراللهی و الوحده با شکست فینالیست آسیا
  • الوحده با نوراللهی قهرمان لیگ کاپ امارات شد
  • قهرمانی یک پرسپولیسی در لیگ کاپ امارات
  • الوحده در حضور احمد نوراللهی قهرمان لیگ کاپ امارات شد
  • نوراللهی قهرمانی را از فینالیست آسیا می‌گیرد
  • آنالیز فنی: پرس شدید علیه فشردگی مورایس!
  • یازدهمین سمینار آنالیز هارمونیک و کاربردها در سنندج آغاز شد
  • پخش زنده دیدار‌های پرسپولیس و استقلال و لیگ قهرمانان اروپا
  • آمار شگفت‌انگیز مهدی قائدی در این فصل لیگ امارات