Web Analytics Made Easy - Statcounter

یه گزارش ایرنا، شهاب الدین عزیزی خادم در پیامی برای نمایندگان باشگاههای ایران در رقابتهای لیگ قهرمانان آسیا ارزوی موفقیت کرد.

در پیام عزیزی خادم به باشگاههای پرسپولیس، استقلال، فولاد خوزستان و تراکتور آمده است: بدون تردید موفقیت تک تک نمایندگان فوتبال ایران در رقابت های لیگ قهرمانان باشگاههای آسیا  باعث خوشحالی مردم و شادی ملت ایران خواهد بود و می تواند امتیازات قابل توجهی برای فوتبال ایران در سطح آسیا به همراه داشته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امیدواریم هر ۴ نماینده کشورمان در مرحله گروهی فصل جدید رقابت ها موفق باشند و همچون فصل گذشته شاهد حضور باشگاههای ایرانی در بالاترین سطوح و مراحل این رقابت ها باشیم.

تیم های فوتبال استقلال، فولاد خوزستان، تراکتور تبریز و پرسپولیس چهار نماینده ایران در این فصل از رقابت ها محسوب می شوند.

برچسب‌ها باشگاه پرسپولیس فولاد خوزستان لیگ قهرمانان آسیا استقلال شهاب الدین عزیزی خادم ایران

منبع: ایرنا

کلیدواژه: باشگاه پرسپولیس فولاد خوزستان لیگ قهرمانان آسیا باشگاه پرسپولیس فولاد خوزستان لیگ قهرمانان آسیا استقلال شهاب الدین عزیزی خادم ایران اخبار کنکور عزیزی خادم رقابت ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۸۱۲۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حادثه عجیب برای فرزند مربی استقلال و از حال رفتن چند بازیکن

پسر یکی از مربیان تیم فوتبال استقلال در جریان تماشای دیدار آبی‌پوشان مقابل ذوب‌آهن اصفهان دچار حادثه شد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، شب گذشته تیم فوتبال استقلال در حالی با نتیجه 2 بر یک مقابل ذوب‌آهن به برتری دست یافت که برخی از بازیکنان از جمله روزبه چشمی، جلال‌الدین ماشاریپوف، آرش رضاوند و ... پس از رسیدن به رختکن از خستگی نای راه رفتن نداشته و روی زمین افتادند.

امروز (سه‌شنبه) با تصمیم کادر فنی، بازیکنان به دو دسته تقسیم شدند و نفراتی که روز گذشته به میدان رفتند به تمرین ریکاوری پرداختند و سایر نفرات تمرینات تاکتیکی را پشت سر گذاشتند. آبی‌پوشان فردا به استراحت می‌پردازند و دور جدید تمرینات از روز پنجشنبه برای آماده‌سازی دیدار با فولاد خوزستان پیگیری خواهد شد.

نکته دیگر در دیدار استقلال با ذوب‌آهن، حادثه برای پسر محمد نوازی بود که پس از گل دوم، کتف او دَر رفت و پس از پایان بازی، پزشکان کتف او را جا انداختند.

تیم استقلال دوشنبه هفته آینده در چارچوب هفته بیست‌وهفتم لیگ برتر در ورزشگاه آزادی به مصاف فولاد خوزستان خواهد رفت.

استقلال با حداکثر هیجان صدرنشین ماند/ حرکت فولاد به‌سوی سقوط

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • عزیزی: جادوگری در فوتبال ایران وجود دارد و برخی مدیران سکوت کرده اند
  • بیگی: به ارونوف باختیم نه پرسپولیس
  • عزیزی: فشار روی استقلال بیشتر است/ بوی جادوگری می‌آید!
  • بدبیاری استقلال؛ پیکان هم برای بقا می‌آید
  • همه احتمالات قهرمانی و بقا در لیگ برتر ایران/ شانس ماندن خوزستانی‌ها و نساجی چقدر است؟
  • حادثه عجیب برای فرزند مربی استقلال
  • خاتون و 21 رقیب قدرتمند در رقابت‌های آسیایی!
  • حادثه عجیب برای فرزند مربی استقلال و از حال رفتن چند بازیکن
  • جدول رده‌بندی لیگ برتر فوتبال | استقلال صدر را از پرسپولیس پس گرفت
  • خوزستانی‌ها در انتهای جدول؛ اتفاقی که برای اولین بار در تاریخ لیگ برتر ایران افتاد