Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه شهروند خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان، پیام‌ها و درخواست‌های ارسالی شما به سایت باشگاه خبرنگاران جوان (صدای مردم) به نشانی www.yjc.ir روزانه در قالب یک بسته منتشر می‌شود.

 

 

تحویل خودرو دیگر به جای خودرو ثبت نامی

با سلام،بنده در برج 2 سال 99 خودرو تیبا مدل ex آپشنال با رنگ نقره ای متالیک از سایپا بصورت گیش فروش ثبت نام کرده ام.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امروز برای پیامک دعوتنامه اومده برای خودرو تیبا معمولی رنگ سفید! این دو خودرو فقط قسمت اول نامشون باهم یکی هست. امکانات از رینگ آلومینیومی، سیستم مالتی مدیا، شیشه بالابر برقی، تنظیم آینه برق و ... متفاوت هستند. این درحالیست که در هنگام ثبت نام وجه اولیه تیبا اپشنال دریافت شده. لطفا  از سایپا پیگیر باشید که تیبا آپشنال ما را به چه کسانی داده اند که حالا تیبا معمولی مانده در دستشان را به ما قالب می کنند؟

ساخت و ساز غیر مجاز در طبیعت البرز

با سلام، من یک کوهنورد کرجی هستم، در منطقه گلگشت گلدره و محمودآباد واقع در شمال رجایی شهر متاسفانه در لابلای درختزارها به چند ساختمان و دیوارچینی با سنگ و حصار و نیز ساخت پلکان و... برخوردم. در نزدیک آبشار کوچک گلدره نیز همکنون مشغول حصارچینی و سنگ چینی هستند که باعث ناراحتی طبیعت دوستان طبیعت گرد می باشد. لطفا نظارت کنید

کارکنان بازنشسته

با سلام ، وخدا قوت ، لطفا در مورد  ارتقا  مدرک تحصیلی  دریافت گردیده درحین خدمت برخی ازکارکنان نظامی نزاجا ودرج ومحاسبه شدن آن درسامانه بازنشستگی ساتا ن م رسیدگی وپیگیری ومساعدت به عمل آید باتشکر.

خدمات سازمان بازنشستگی به وظیفه بگیران

من ومادرم وظیفه بگیرم سازمان بازنشستگی کشوری هستیم پدرم سال هاست فوت کرده والان در این شرایط گرانی توانایی خرید لوازم برقی به صورت نقد  رو نداریم سازمان بازنشستگی هم شرایط اقساطی رو فقط برای شخص بازنشسته قرار داده وبه ما اجازه خرید اقساطی رو نمیده  سازمان بازنشستگی به ما پاسخگو نیست می شه شما لطف کنید پیگیری کنید .

پلاک ویژه معلولین

سلام من معلول جسمی حرکتی با درجه معلولیت شدید هستم و مدت سه سال است که از بهزیستی استان فارس متقاضی دریافت پلاک ویژه می باشم و در چندین نوبت مدارک خود را نیز تحویل بهزیستی داده ام ولی هر بار به بهانه نداشتن سهمیه پلاک به اینجانب تعلق نگرفته است که این موضوع باعث مشکلات زیادی برایم شده است لطفا از دستگاه های مربوط پیگیری نمایید.

نبودن سیمان و گرانی بیش از حد آن

با سلام و احترام

پیرو صحبت های مقام معظم رهبری سال رفع موانع تولید لازم به ذکر است که در سال جدید عدم توزیع نامناسب سیمان توسط کارخانجات سیمان باعث افزایش قیمت شدید شده است همانطور که می دانید سیمان یکی از اقلام پر مصرف و کاربردی در صنعت ساختمان است بطور مثال بتن آماده در اوایل سال ۹۹ قیمت هر تن بتن اماده یکصد هزار تومان بوده و در سال جدید قیمت بتن آماده به سیصد هزار تومان به ازای هر تن رسیده است لذا خواهشمند است هرچه سریع تر نسبت به گرانی و عرضه آن گزارشی تهیه شود تا قبمت این کالای استراتژیک کاهش پیدا کند و افراد سودجو از این بازار فاصله بگیرند

باتشکر فراوان

امتحانات نهایی نهم و دوازدهم

من به عنوان یک اولیا نمی خوام فرزندم را در این شرایط سخت کرونا به مدرسه بفرستم لطفا پیگیری کنید این کار درست نیست که من فرزنده خود را با ترس به مدرسه برای امتحاناتش بفرستم لطفا رسیدگی کنید.

 

برای آموزش اصول تصویربرداری خبری برای شهروندخبرنگاران اینجا کلیک کنید

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: صدای مردم شهروندخبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان سازمان بازنشستگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۸۱۳۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مردم در دور دوم انتخابات مجلس نیز حضوری پرشور داشته باشند

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام مصطفی خاوری در خطبه‌های نماز جمعه امروز مرودشت با بیان اینکه هفته پیش‌رو شاهد انتخابات میان‌دوره‌ای دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه مرودشت ارسنجان پاسارگاد هستیم گفت: دشمن همانطور که در دور اول با تبلیغات زیاد دنبال کمرنگ کردن حضور و مشارکت مردم در انتخابات مجلس بود در دور دوم نیز تمام تلاش خود را خواهد کرد.

امام جمعه مرودشت گفت: حضور پرشور و حداکثری مردم پای صندوق‌های رأی تمام دسیسه‌ها و توطئه‌های دشمن را خنثی خواهند کرد.

خطیب جمعه مرودشت با بیان اینکه نامزدهای انتخاباتی باید فارغ از هر نتیجه‌ای با هم رفاقت داشته و همدل باشند گفت: به محض انتخاب نامزد نهایی باید نامزد رقیب و حامیانش به رأی مردم و فرد منتخب احترام گذاشته و فرد پیروز نیز از اقدامات احساسی خودداری کنند و نامزدها کاری نکنند که دشمن خوشحال شود.

حجت الاسلام خاوری با اشاره به تحولات جهانی نیز گفت: مدتی است دانشجویان و اساتید دانشگاه‌های غربی به اتفاقات و جنایاتی که توسط رژیم غاصب اسرائیل و حامیانش در غزه و فلسطین اشغالی رخ می‌دهد معترض هستند اما جهانیان شاهد هستند که برخورد غرب با این اعتراضات، چگونه است.

وی با ابراز خرسندی از اینکه این تحولات نشانگر بیدار بودن جهان و وجود وجدان‌های آزاده و بیدار است گفت: مقام معظم رهبری سال‌ها پیش در نامه‌ای به جوانان غرب این وجدان‌های بیدار را مخاطب قرار داده بودند.

کد خبر 6095717

دیگر خبرها

  • برگه‌های امتحانات کشوری پایه ششم و نهم چگونه تصحیح می شود؟
  • ثبت نام فروش نقدی ایران خودرو / تحویل ۹۰ روزه پس از ثبت نام در سامانه یکپارچه
  • جزئیات تصحیح برگه‌های امتحانات کشوری پایه ششم و نهم
  • برگزاری امتحانان نهایی دانش آموزان در ۱۱۰ حوزه امتحانی چهارمحال و بختیاری
  • مردم در دور دوم انتخابات مجلس نیز حضوری پرشور داشته باشند
  • مایکل اولیسه، نامی محبوب در اولدترافورد و آنفیلد
  • امتحانات نهایی امسال چرا مهم‌تر است؟
  • برگزاری همایش تبیینی برگزاری امتحانات نهایی ۱۴۰۳ در مشهد 
  • سقوط تیر برق برروی ۲ دستگاه خودرو در قزوین
  • واژگونی تیبا یک نفر را به کام مرگ کشاند