Web Analytics Made Easy - Statcounter

در گزارش اطلاعاتی سالیانه آمریکا آمده است جمهوری اسلامی ایران "در حال حاضر مشغول انجام فعالیت‌های کلیدی توسعه سلاح‌های هسته‌ای" نیست.

به گزارش قدس آنلاین به نقل از نیویورک تایمز، در گزارش امنیتی سالیانه‌ آمریکا که روز سه‌شنبه منتشر شده است آمده که مطابق با ارزیابی دستگاه‌های اطلاعاتی ایالات متحده، ایران "در حال حاضر مشغول انجام فعالیت‌های توسعه سلاح‌های هسته‌ای" نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این گزارش امنیتی همچنین آمده که سران ایرانی احتمالا بی‌میلی خود را درخصوص مذاکره با آمریکا بدون رفع تحریم‌های اعمالی حفظ کنند.

منبع: خبرگزاری ایسنا

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: سانتریفیوژ گزارش اطلاعاتی آمریکا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۸۱۶۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایران عملکرد جنگ‌افزارهایش را مقابل سلاح‌های آمریکایی ارزیابی می‌کند!

بازدید 3 رسانه‌های غربی در گزارشی چهار هدف ایران برای توسعه همکاری با روسیه و انگیزه‌های متقابل روسیه را برای توسعه همکاری نظامی و اقتصادی از استفاده از کوریدور ایران را مورد توجه قرار داده‌اند که البته بخشی از آن نظیر ساخت سلاح اتمی، ادعاهای تکراری رسانه‌های غربی است. آنها همچنین مدعی شدند ایران با ارائه سلاح‌هایش به روسیه در حال ارزیابی عملکرد جنگ افزارهایش در مقابل تسلیحات آمریکایی است که اوکراینی استفاده می‌کنند. این گزارش را با زیرنویس فارسی می‌بینید.

دیگر خبرها

  • کمالوندی: ما به دنبال ساخت سلاح هسته‌ای نیستیم
  • ایران عملکرد جنگ‌افزارهایش را مقابل سلاح‌های آمریکایی ارزیابی می‌کند!
  • اپل تراشه‌‎های هوش مصنوعی را برای مراکز داده توسعه می‌دهد
  • اپل تراشه‌‎های هوش مصنوعی خود را برای مراکز داده توسعه می‌دهد
  • ادعای مهندسی معکوس سلاح کلیدی آمریکا در ایران
  • ادعای یک روزنامه درباره درخواست تـازه آمریکا و پاسخ ایـران
  • ادعای روزنامه کویتی درباره درخواست تازه آمریکا از ایران
  • نویسنده گزارش جعلی بی‌بی‌سی چه کسی است؟ /دست به دست شدن یک سوژه میان منافقین، موساد و انگلیسی‌ها
  • آکسیوس : تعویق ارسال محموله سلاح از آمریکا به اسرائیل
  • آمریکا ارسال محموله سلاح به مقصد اسرائیل را متوقف کرد