Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-04-26@21:44:40 GMT

فیلم لحظه چاقوکشی خونین در سوپر مارکت مرد تهرانی

تاریخ انتشار: ۲۴ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۵۸۱۷۱۲

فیلم لحظه چاقوکشی خونین در سوپر مارکت مرد تهرانی

مرد جوان با چاقویی که در دست داشت 2 جوان را در مغازه سوپر مارکت هدف ضربات چاقو قرار داد.

به گزارش اختصاصی خبرنگار حوادث رکنا، سرهنگ محمد کالوسی سرکلانتری یکم پلیس پیشگیری تهران گفت: چندی قبل فیلم چاقوکشی مرد جوانی در یک سوپرمارکت منتشر شد.

وی افزود: همانطور که در فیلم مشاهده می کنید مرد جوان با حالت قدرتنمایی کاذب از 2 پسر جوان می خواهد که از مغازه سوپرمارکت خارج شوند و وقتی آن دو جوان از ترس خارج نمی شوند مرد جوان با گستاخی وارد مغازه شده و به هر یک از آنها 3 تا 4 ضربه چاقو می زند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرهنگ کالوسی ادامه داد: شاکیان عنوان کردند که متهم قصد سرقت پول های آنها را داشته و حتی 2 میلیون تومان پول نقدی که همراهشان بوده را روی زمین می اندازند که متهم آنها را با چاقو هدف قرار می دهد که خیلی زود ماموران کلانتری 164 قائم وارد عمل شده و در کمتر از 72 ساعت متهم را در خانه اش دستگیر می کنند.

این مقام انتظامی اظهار داشت: متهم از بیرون از مغازه چاقو را از جیب بیرون کشیده و اگر چاقو به گردن و شراین اصلی برخورد می کرد اتفاق ناگواری برای 2 جوان رقم می خورد.

چاقوکشی خونین در مغازه سوپر مارکت

متهم که مرد جوانی است ادعا می کند پس از اینکه هدف دزدان قرار میگیرد عصبانی شده و وقتی با این 2 جوان چشم تو چشم می شود به آنها حمله می کند.

سابقه داری؟

10 سال قبل بخاطر مواد مخدر دستگیر شدم که بعد از آن دیگر خلاف نکردم و اعتیادم را نیز ترک کردم.

شنیدم قصد زورگیری از 2 جوان را داشتی؟

نه، خانه ما انتهای همان کوچه ای است که سوپرمارکت در سر خیابان قرار دارد. آن شب از من زورگیری شد که عصبانی شدم و وقتی سر کوچه آمدم یکی از این 2 جوان با موبایل حرف می زد و فحاشی می کرد و به همه ناسزا میگفت، من هم عصبانی بودم با آنها درگیر شدم.

اگر باعث مرگ آنها می شدی چه می کردی؟

اشتباه کردم و پشیمانم .

بنا بر این گزارش، متهم برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضایی قرار گرفته است.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

 

منبع: رکنا

کلیدواژه: سهام عدالت قیمت خودرو کرونا چاقو چاقوکشی سرقت زورگیری پشیمانم اخبار حوادث چاقوکشی متهم خونین سوپر مارکت دستگیر شد سهام عدالت قیمت خودرو کرونا خانواده تلگرام بازیگر سینما و تلویزیون ایران فیلم کرونا جسد پسر خاله گوشی تلفن همراه تصاویر مرد جوان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۸۱۷۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چاقو کشی دختر دانش آموز علیه معلمان در انگلستان

   به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما؛ از لندن، پلیس اعلام کرد این دختر دانش آموز که دو معلم و یک دانش آموز را با ضربات کارد زخمی کرد به جرم تلاش برای قتل بازداشت شده است. به گفته پلیس افراد زخمی برای مداوا با آمبولانس به بیمارستان منتقل شدند. منابع بیمارستانی می‌گویند زخم‌ها کاری نیست و زندگی مصدومان را تهدید نمی‌کند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

در پی انتشار این خبر شمار زیادی از والدین دانش آموزان سراسیمه به سوی مدرسه عزیمت کردند، اما پلیس راه‌های ورود و خروج مدرسه را مسدود کرد و ساعاتی بعد پس از انجام تحقیقات اولیه پلیس با تعطیلی مدرسه به دانش آموزان اجازه داد مدرسه را ترک کنند.
ریشی سوناک نخست وزیر انگلیس چاقو کشی در مدرسه با شوک آور دانست و بر ضرورت پیگیری ماجرا تاکید کرد.
این واقعه نگرانی خانواده‌ها به ویژه والدین دانش آموزان را در جامعه انگلیس در پی داشته است وشماری از والدین دانش آموزان این مدرسه می‌گویند می‌ترسند فرزند خود را روانه این مدرسه کنند.
ساعاتی پیش در مدرسه‌ای به نام "امان ولی" (Amman Valley) در منطقه "کارمارثن شایر" (Carmarthenshire) چاقو کشی روی داد که دارای یکهزار و ۸۰۰ دانش آموز ۱۱ تا ۱۸ ساله است.
بر اساس گزارش‌های رسمی منتشر شده در انگلیس پارسال ۵۰ هزار و ۴۸۹ جرم مرتبط با چاقو و قداره در انگلیس ثبت شد که در مقایسه با سال پیش از آن، ۵ درصد افزایش نشان می‌دهد.

 

دیگر خبرها

  • مشکلات ثبت نام وام ازدواج در سامانه از زبان زوجین جوان تهرانی
  • "کینه خونین" کارگر قهوه‌خانه شهر ری را قربانی کرد
  • پسر جوانی که متهم به ترغیب زهره فکورصبور به خودکشی بود تبرئه شد
  • قتل تکان‌دهنده مادر و پسر جوان توسط مرد نقاش
  • کینه خونین کارگر قهوه‌خانه شهر ری را قربانی کرد
  • جزئیاتی تکان دهنده از قتل یک جوان توسط ۴ برادر
  • چاقو کشی دختر دانش آموز علیه معلمان در انگلستان
  • چاقوکشی در مدرسه‌ای در منطقه ولز در انگلیس
  • صحنه ای وهمناک در انگلیس؛ اسب های خونین در خیابان های لندن | عکس
  • آتش سوزی مغازه لوازم خانگی در فریمان