Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرهنگ علی فر با اعلام این خبر گفت: روز گذشته گزارش تیراندازی به سمت مغازه شهروندی در یکی از روستاهای گنبدکاووس به مرکز فوریت های پلیسی ۱۱٠ اعلام شد.

به گزارش رکنا ، تیم گشت انتظامی و ماموران پلیس امنیت عمومی گنبدکاووس بلافاصله به محل مورد نظر اعزام شدند، که قبل از رسیدن مامورین شرور سلاح به دست پس از تیراندازی و ایجاد رعب و وحشت برای صاحب مغازه محل را ترک کرده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرار شرور مسلح از ماموران پلیس

با تلاش های اطلاعاتی ماموران و گشت زنی هدفمند متهم حین تردد در سطح شهر شناسایی شد که به محض مشاهده پلیس اقدام به فرار کرد.

با سرعت عمل ماموران، در یک تعقیب و گریز هدفمند پلیسی خودرو متوقف و متهم نیز دستگیر شد.

تیراندازی به مغازه به دلیل اختلافات شخصی

متهم انگیزه خود از انجام این عمل مجرمانه را اختلافات قبلی با شاکی عنوان و پس از تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شد.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

منبع: رکنا

کلیدواژه: سهام عدالت قیمت خودرو کرونا تیراندازی شرور تیراندازی خودرو اخبار حوادث تیراندازی گنبدکاووس شلیک پلیس شرور مسلح دستگیر شد سهام عدالت قیمت خودرو کرونا خانواده تلگرام کرونا ایران بازیگر سینما و تلویزیون فیلم جسد تصاویر گوشی تلفن همراه پسر خاله

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۸۱۷۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عامل تیراندازی در خفر دستگیر شد

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ حجت‌الله احمدیان در تشریح این خبر گفت: در پی اعلام خبری مبنی بر وقوع یک فقره تیراندازی در یکی از روستاهای شهرستان خفر، بلافاصله بررسی موضوع جهت شناسایی و دستگیری عامل تیراندازی در دستور کار مأموران پلیس قرار گرفت.

وی تصریح کرد: مأموران انتظامی تحقیقات خود را آغاز و پس از شناسایی مخفیگاه متهم، پس از هماهنگی قضائی به محل مورد نظر اعزام و وی را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی خفر با بیان اینکه اسلحه متهم کشف شد، تصریح کرد: پلیس قاطعانه و با تمام توان با مخلان نظم و امنیت عمومی در سطح شهرستان برخورد خواهد کرد و هرگز اجازه نخواهد داد هنجارشکنان امنیت و آرامش شهروندان را به مخاطره بیندازند.

کد خبر 6092122

دیگر خبرها

  • ماجرای تیراندازی در الهیه تهران چه بود؟
  • دستگیری شرور تیرانداز محله بی‌سیم تهران 
  • دستگیری شرور و عامل تیراندازی در محله بی‌سیم تهران
  • اسب‌های خراسان شمالی در کورس گنبد کاووس خوش درخشیدند
  • فعالیت ۶۲ شعبه سیار در دومین مرحله انتخابات گنبد
  • مرگ سارق موبایل قاپ با شلیک پلیس
  • دستگیری عامل تیراندازی در خفر
  • عامل تیراندازی در خفر دستگیر شد
  • جزئیات دستگیری شرور قمه‌به‌دست خیابان انقلاب
  • شرور قمه‌کش در میدان انقلاب بازداشت شد