Web Analytics Made Easy - Statcounter

ملی‌پوش پرتاب نیزه پاکستان گفت: برای شکستن رکورد آسیا به ژاپن سفر خواهم کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  روابط عمومی،ارشد ندیم ملی‌پوش تیم ملی دو و میدانی پاکستان که در مسابقات جام امام رضا(ع)گرامیداشت استاد علی باغبانباشی با پرتاب فراتر از ۸۶ متری توانست عنوان قهرمانی را در ماده پرتاب نیزه بدست بیاورد، درخصوص برگزاری این مسابقات گفت: تمام ورزشکاران با آمادگی کاملی در مسابقات شرکت کرده بودند خیلی خوشحال هستم که توانستم رکورد شخصی خودم را در این رقابت‌ها بشکنم تا برای حضور در المپیک آمادگی کاملی داشته باشم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  وی تصریح کرد: با توجه به اینکه بیشتر کشورها درگیر با ویروس کرونا هستند خیلی خوشحال هستم که ان رقابت‌ها برگزار شد و من  توانستم در آن حضور داشتم.   ارشد ندیم ادامه داد: استادیوم امام رضا(ع) امکانات بسیار خوبی داشت جا دارد تشکر ویژه‌ای از فدراسیون دوومیدانی ایران داشته باشم که چنین رقابت‌هایی را برگزار کردند.   وی در خصوص حضور در المپیک عنوان کرد: تمام تلاش خود را خواهم کرد تا بهترین عملکرد خود را در المپیک به نمایش بگذارم و بتوانم با رکوردشکنی در آسیا دربزرگترین رویداد جهانی دو و میدانی عملکرد خوبی را به نمایش بگذارم.   انتهای پیام؛ 

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۸۱۸۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری اردوی تیم تنیس روی میز دختران جوان

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، پینگ پنگ بازان جوان برای رقابت‌های آسیایی میانه و قهرمانی آسیا در ورزشگاه شهید عضدی تهران اردو زدند.
الینا رحیمی، ستایش ایلوخانی و فاطمه یاری تیم اعزامی به این دو رقابت هستند.
این اردو از سوم اردیبهشت آغاز شده و تا زمان اعزام ملی پوشان به آسیای میانه به میزبانی ازبکستان ادامه خواهد داشت.
مسابقات آسیایی میانه ۴ تا ۶ خرداد در قزاقستان برگزار می شود. قهرمان و نایب قهرمان این رقابت ها به مسابقات قهرمانی آسیا می‌روند. رقابت‌های قهرمانی آسیا ۱۰ تیر در چین برگزار می شود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • وعده رییس فدراسیون والیبال به ساحلی‌بازان برای صعود به المپیک
  • تمرین تیم ملی والیبال و یک تماشاگر ویژه: آقای رئیس!
  • زمان برگزاری انتخابات فدراسیون انجمن‌های ورزشی مشخص شد
  • فصیحی: استاد اولین‌ها هستم و از حضور در لیگ الماس خوشحالم
  • ورزش فارس در ۸ اردیبهشت
  • حذف نمایندگان ایران در روز نخست شمشیربازی انتخابی المپیک در منطقه آسیا
  • غیبت وزنه‌برداری ایران در قهرمانی نوجوانان جهان
  • واکنش فدراسیون کشتی به حذف داور المپیکی و جلسه دبیر و یزدانی
  • برگزاری اردوی تیم تنیس روی میز دختران جوان
  • پیشرفت کشتی خوزستان با برگزاری رقابت‌های جام تختی