Web Analytics Made Easy - Statcounter

در جریان برد 3-1 یوونتوس مقابل جنوا در سری آ، یکی از توپ جمع کن ها پیراهن کریستیانو رونالدو را از او درخواست کرد. ستاره یوونتوس نیز پیراهن خود را به سمت او پرتاب کرد.

تصاویر منتشر شده از این حرکت به شکلی بود که به نظر می رسید کریستیانو رونالدو، پیراهن یوونتوس را به زمین انداخته است. این موضوع تکذیب شد چراکه هدف رونالدو، انداختن پیراهن برای توپ جمع کن بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در هر صورت این اتفاق، حواشی زیادی برای ستاره پرتغالی و باشگاه یوونتوس ایجاد کرد. اکنون به نقل از لا ریپابلیکا؛ باشگاه یوونتوس قصد دارد این توپ جمع کن 13 ساله را جریمه کند. طبق قوانین داخلی باشگاه یوونتوس، کارکنان باشگاه حق ندارند پیراهن بازیکنان خودی یا بازیکنان تیم حریف را از آنها درخواست کنند.

اخبار داغ 

مهران غفوریان در بیمارستان بستری شد! + فیلم داریوش مصطفوی در طرفداری: شکایت ما از AFC به CAS مثل شکایت پسر از پدر است، نمی شود! تدبیر عجیب هندی ها؛ پرسپولیسی ها ساعت 8 صبح تمرین کنند مخالفت اولیه عربستان با سفر استقلالی ها به مکه پاسخ پسر سولسشر به مورینیو: او می خواست حواس رسانه ها را از باختش پرت کند! الگری قبل اخراج از یوونتوس: از شر رونالدو خلاص شوید چون او مانع پیشرفت تیم است

منبع: طرفداری

کلیدواژه: باشگاه یوونتوس توپ جمع

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۸۲۱۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عکس یادگاری پسر علیرضا بیرانوند با رونالدو

عکس یادگاری پسر علیرضا بیرانوند با رونالدو

دیگر خبرها

  • هدیه نکونام به هوادار خاص/ دختر آبی پوش در آغوش سرمربی استقلال
  • اقدام خیرخواهانه کاپیتان پرسپولیس برای کودک خراسانی
  • مجسمه کریستیانو رونالدو از سنگ+عکس
  • دومین گل گولر، ماشین مسی ترکیه روشن شد! (عکس)‏
  • چرخش 180 درجه: ستاره عاشق رئال منتظر بارسا
  • طرح لو رفته از پیراهن سوم رئال مادرید در فصل 25-2024 / عکس
  • آیا بازیکنان چلسی ارق به پیراهن دارند؟ جو کول و ریو فردیناند پاسخ می دهند / زیرنویس فارسی
  • عکس یادگاری پسر علیرضا بیرانوند با رونالدو
  • طرح لو رفته از پیراهن اول تاتنهام در فصل 25-2024 / عکس
  • طرح لو رفته از پیراهن اول اتلتیکو مادرید در فصل 25-2024