Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «امتداد نیوز»
2024-04-29@10:30:28 GMT

پرداخت الکترونیک سامان PSP برتر کشور شد

تاریخ انتشار: ۲۴ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۵۸۲۲۲۸

پرداخت الکترونیک سامان PSP برتر کشور شد

امتداد - در آخرین گزارش اقتصادی شاپرک، شرکت‌ پرداخت الکترونیک سامان (سهامی عام)، با کسب بالاترین درصد از سهم تعدادی تراکنش در رتبه نخست این فهرست نشست.

 به گزارش پایگاه خبری امتداد ، شرکت پرداخت الکترونیک سامان در اسفندماه سال 1399 در شاخص تعداد تراکنش‌ها با کسب 19.88 درصد از سهم تعداد تراکنش‌ها اختلاف خود را با رتبه دوم به معادل 0.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

42درصد رساند و با قدرت در مقام اول شرکت‌های PSP در حوزه پرداخت الکترونیک نشست.

برنامه‌ریزی‌های دقیق و هدفمند این شرکت در همه این سالها، رشد سالانه را در تمامی گزارش‌های شاپرک در ده سال گذشته ثبت کرده است. به طوری که براساس بررسی‌های شاپرک این شرکت به طور متوسط سالانه 1درصد رشد را در کارنامه خود نشانده است.
مشتری، محور تمام برنامه‌ها و استراتژی‌های پرداخت الکترونیک سامان است، همین رویه باعث شده که در سالهای گذشته با دریافت بازخوردهای ارزشمند از مشتریان این شرکت اعم از بانک‌ها، پذیرندگان و دارندگات کارت و اصلاح محصولات، خدمات و رویه‌ها رشد مستمری را در سهم بازار به نام خود کرده است و آخرین آمار نشان می‌دهد که در سال قبل، نزدیک به 20 درصد تراکنش‌های کل کشور از درگاه‌های سپ پردازش شده است.
ثبات مدیریت، تدوام اجرای سیاستگذاری‌های بلندمدت و همکاری با بانک‌های مطرح کشور این توان را در پرداخت الکترونیک سامان ایجاد کرده که همیشه رو به آینده حرکت و بهترین و مناسب‌ترین خدمات را در بازار رقابت ارائه کند تا گوی سبقت را از دیگران برباید.
آخرین گزارش شاپرک به خوبی نشان می دهد؛ شرکت پرداخت الکترونیک سامان با پوشش29.74 درصدی از سهم تعدادی و 34.50 درصدی مبلغ تراکنش‌های موبایلی دارنده بالاترین سهم در بازار این تراکنش‌ها در اسفندماه 99 شناخته می‌شود.
مطابق همین بررسی‌ها سپ در تراکنش‌های اینترنتی هم رشد داشته است و در اسفندماه با رقمی معادل 39.59 درصد توانسته بخش قابل توجهی از بازار مبلغی تراکنش‌های اینترنتی را به نام خود بزند.
شرکت پرداخت الکترونیک سامان با داشتن بیش از 1میلیون دستگاه کارتخوان فعال، بیش از 40هزار پذیرنده اینترنتی و همچنین 4میلیون نصب اپلیکیشن 724 یکی از برترین و خوشنام‌ترین PSP های کشور و البته دنیاست. در آخرین گزارش نشریه معتبر نیلسون ریپورت، این شرکت در میان 150 شرکت PSP دنیا در رتبه 16 فهرست برترین PSPهای جهان معرفی شد.

منبع: امتداد نیوز

کلیدواژه: پرداخت الکترونیک سامان تراکنش ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.emtedadnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «امتداد نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۸۲۲۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جنگ در اقتصاد دیجیتال دنیا ؛ تیک تاک در آمریکا می ماند؟

به گزارش همشهری آنلاین، از یک طرف تیک تاک خبر از عملیات انتحاری در بازار آمریکا می‌دهد و پیشروی برند هواوی باعت شده تا جنگ تراشه‌ها بین واشنگتن و پکن بالا بگیرد. شرکت مادر اپلیکیشن تیک‌تاک خبر داده که در در بدترین سناریو، این اپلیکیشن را در آمریکا تعطیل میکند تا اینکه آن را به یک خریدار بالقوه آمریکایی بفروشند.

مدیرعامل تیک‌تاک می‌گوید: تصمیم داریم در مبارزه حقوقی علیه قانونی که توسط رئیس جمهور آمریکا امضا شده و برنامه ویدئوی کوتاه محبوب ۱۷۰ میلیون آمریکایی را ممنوع می‌کند، پیروز شویم. از سوی دیگر تحیقیق‌ها نشان می‌دهد: جدیدترین گوشی‌های هوشمند هواوی، مجهز به مدلی از پردازنده پیشرفته ساخت چین هستند که توانایی این شرکت چینی برای حفظ تولید تراشه جنجالی را منعکس کرد. بر اساس گزارش بلومبرگ، برای هواوی، این گام دیگری به سوی بازسازی کسب و کاری است که با تحریم‌های دوران ترامپ، نابود شد.

این شرکت از نظر سهم بازار چین در سه ماهه اول امسال، با اپل برابری کرد که نشان دهنده ضعیف شدن سهم سازنده آیفون در این بازار طی ماههای اخیر بوده است. خبر دیگر اینکه بنیان‌گذار چینی برند شیائومی خبر داده که بیش از ۷۵ هزار سفارش برای خودروی SU۷ ثبت کرده و بیش از ۱۰ هزار تحویل در ژوئن را هدف قرار داده است. رویترز گزارش داده که این اقدام شیائومی به جنگ قیمت خودروهای برقی در بزرگترین بازار خودروی جهان دامن می‌زند.

اما به بازار انرژی دنیای نگاه کنید که وزارت اقتصاد روسیه اعلام کرده، صادرات گاز طبیعی مایع این کشور ممکن است در چهار سال آینده، متوقف شود. برخی گزارش‌ها هم حکایت از آن دارد که هیچ کشور غربی مهمی در میان شرکای تجاری اصلی روسیه باقی نمانده و آلمان با مبادلات تجاری 12 میلیارد دلاری، دیگر یکی از پنج کشور برتر جهان نیست و چین، هند قدرت های نوظهور هستند.

کد خبر 847318 منبع: روزنامه همشهری برچسب‌ها تکنولوژی (فناوری) تکنولوژی (فناوری) - دیجیتال کامپیوتر - تراشه

دیگر خبرها

  • دریافت هزار تراکنش حساب، با اینترنت‌بانک تجارت
  • بهترین تلویزیون های ساخت داخل و با گارانتی
  • برات الکترونیک چیست؟ | روش جدید برای تامین مالی فعالان اقتصادی
  • تولید سالانه ۷۰ میلیارد نخ سیگار در کشور
  • ویپ های ۲ میلیون تومانی در کشور/ چرا سیگارهای الکترونیک در ایران ممنوع نمی شود؟!
  • امکان ایفای تعهدات صادراتی، از طریق بانک سامان
  • بانک سامان میزبان صادرکنندگان در نمایشگاه اکسپو ایران
  • گذر زمان بر پل زمانخان سامان
  • حساب بانکی چه افرادی مشمول مالیات بر سوداگری می‌شود؟ | نحوه شناسایی حساب های غیر تجاری
  • جنگ در اقتصاد دیجیتال دنیا ؛ تیک تاک در آمریکا می ماند؟