Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس نیوز»
2024-05-01@03:09:09 GMT

روایت «طاهره» از داغ مادران شهدا

تاریخ انتشار: ۲۴ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۵۸۲۲۷۰

فیلمبرداری فیلم کوتاه «طاهره» به کارگردانی و تهیه کنندگی نسیم استوار که در اولین روزهای ۱۴۰۰ مقابل دوربین میلاد تنیدنام رفت، به پایان رسید.

پیش تولید فیلم «طاهره» با موضوع د فاع مقدس و مادران شهید از اسفند سال ۱۳۹۹ آغاز و فیلمبرداری آن در بهار ۱۴۰۰ با بازی مهری آل آقا در تهران پیگیری شد.

عوامل فیلم کوتاه «طاهره» عبارتند از بازیگران: مهری آل آقا، آرزو مردی، اسماعیل ناظمی، مدیر فیلمبرداری: میلاد تنیدنام، دستیاران: سیدمحمد حسینی و محمد کاظمی، طراح صحنه و لباس: نسیم غضنفرزاده، طراح گریم: آرزو مردی، عکاس: زهره نظریان، صدابردار: عرفان شیخ هرندی، مدیر تولید: حسین تهرانی، دستیار کارگردان و روابط عمومی: امیر علیپور.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نسیم استوار نویسندگی داستان فیلم کوتاه «طاهره» را خود بر عهده داشته است.

 

منبع: پارس نیوز

کلیدواژه: فاع مقدس مادران شهید دفاع مقدس مادران شهید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۸۲۲۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شناسایی خانواده شهید نسیم افغانی + فیلم

مدارک هویتی شهید افغانستانی نشان می‌داد که وی با نام نسیم افغانی و با عضویت بسیجی در گردان «سیف الله» از لشکر ۵ نصر خراسان، در جبهه های نبرد حق علیه باطل حاضر شده است.

خرداد ۱۳۹۹ بود که پیکر یک شهید افغانستانی در منطقه عملیاتی والفجر یک پیدا شد؛ ۲۲ بهمن ۱۳۶۲ در فکه جان خود را فدای اسلام کرد و پیکرش همان جا ماند و پیکرش بر روی دوش هموطنانش در آستان قدس رضوی تشیع شد و به خاک سپرده شد.

در همان زمان سردار باقرزاده، فرمانده کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح درخواست کرد هرکسی که می‌تواند در شناسایی خانواده شهید نسیم افغانی کمک کند.

حالا پس از سال ها قفل حکایت مفقودی خانواده شهید نسیم افغانی گشوده شد.

با پیگیری ستاد معراج شهدا و انجام تست دی‌ان‌ای از افراد مدعی، نسبت خانوادگی محمد یاسین مرادی فرزند میرزا محمد به عنوان برادر شهید نسیم افغانی محرز شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

باشگاه خبرنگاران جوان افغانستان افغانستان

دیگر خبرها

  • رضا شیخی درگذشت
  • فیلمبردار سینمای ایران درگذشت
  • شناسایی خانواده شهید نسیم افغانی + فیلم
  • این فیلم بیش از حد برخاسته از جهان شخصی نیست
  •  کارگران، ستون‌های استوار نظام و مظهر خلاقیت و تلاش بی‌وقفه
  • افزایش سقف حمایت «انجمن سینمای جوانان» از تولید فیلم‌ کوتاه تا ۲۵۰ میلیون تومان
  • سقف حمایت انجمن سینمای جوانان از فیلم‌کوتاه ۲۵۰ میلیون تومان شد
  • سقف حمایت انجمن سینمای جوان از فیلم‌ کوتاه ۲۵۰ میلیون تومان شد
  • افزایش سقف حمایت از تولید فیلم‌کوتاه تا ۲۵۰ میلیون تومان
  • از فیلمسازی بدون دیالوگ تا خندیدن به قضاوت