Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-26@05:06:21 GMT

«گنجشکک اشی‌مشی» اکران اینترنتی گرفت

تاریخ انتشار: ۲۴ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۵۸۲۲۹۱

«گنجشکک اشی‌مشی» اکران اینترنتی گرفت

نمایش «گنجشکک اشی‌مشی» به نویسندگی داوود کیانیان و طراحی و کارگردانی حسن دادشکر از سوی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان اکران اینترنتی می‌شود.

به گزارش برنا، این نمایش که از تولیدات مرکز تولید تئاتر و تئاتر عروسکی کانون در سال ۱۳۷۷ است در قالب طرح «نمایش‌نما» از روز چهارشنبه ۲۵ فروردین ۱۴۰۰ در پایگاه مجازی کانون به نشانی th.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

kpf.ir  تماشایی خواهد شد.

در خلاصه داستان این نمایش آمده است: گنجشکک اشی‌مشی، علی‌رغم تذکرها و توصیه‌های دیگر پرندگان برای دوری از آدم‌ها، تصمیم می‌گیرد به آدم‌ها نزدیک شده و با آن‌ها دوست شود. در راه، خاری که به پایش رفته را به نانوا می‌دهد، برای گاو پیرزن علف می‌برد، شاخه گلی را به عروس و داماد هدیه می‌دهد اما بی‌توجهی و روزمرگی آدم‌ها سبب عدم توجه مردم به گنجشکک می‌شود... د.

گنجشکک سرخورده و دلشکسته از حرف دوستانش و عمل اشتباه آدم‌ها تصمیم می‌گیرد مردم را متوجه رفتار نامناسب‌شان بکند. انگشتر عروس را برداشته و برای شکایت پیش کدخدای ده می‌رود، غافل از اینکه...

بر اساس این خبر عقیل گلزار، شیوا ابراهیمی، نسیم امیرخسرو، شراره سلیم‌بیات، کینوش ایزدی، مهروش جعفرقلی‌زاده، زهرا مسجدی، سهیلا جوادی، شقایق عشقی، مریم رستمی‌وند، آنا نمکچیان و زهرا شیرزاد بازیگران و عروسک‌گردان‌های این نمایش به‌شمار می‌روند.

همچنین زنده‌یاد بیژن نعمتی‌شریف طراحی و ساخت عروسک و ماسک، عادل بزدوده طراحی صحنه، حسن دادشکر طراحی نور، ساقی کوثری طراحی و دوخت لباس و بهزاد غریب‌پور طراحی پوستر و بروشور نمایش «گنجشکک اشی‌مشی» را برعهده داشته‌اند.

زنده‌یاد آندره آرزومانیان آهنگ‌ساز، داوود کیانیان مشاور کارگردان، مرتضی طاهری دستیاران کارگردان، حسن دادشکر مدیر تولید، طاهره موسویان منشی صحنه و تارا دادشکر مدیر صحنه این نمایش بودند.

اشعار این نمایش از ماندانا جعفری است و نامدار گونه‌فراهانی به عنوان مسئول نور، محمدرضا شاملوفرد به عنوان مسئول صدا، خدیجه مهدوی به عنوان روابط عمومی و محمدرضا شاملوفرد، علیرضا حسین‌پور و عادل بزدوده به عنوان سازنده و اجرای دکور با نمایش «گنجشکک اشی‌مشی» همکاری کرده‌اند.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان حسن دادشکر داوود کیانیان گنجشکک اشی مشی گنجشکک اشی مشی آدم ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۸۲۲۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای آزمایشی عرضه اینترنتی دارو

به گزارش خبرگزاری مهر، بهرام عین‌اللهی، در حاشیه مراسم تجلیل از خادمان سلامت نوروزی، پیرامون اجرای طرح عرضه اینترنتی دارو، گفت: عرضه اینترنتی دارو آزمایشی است.

وی افزود: سکوهای اینترنتی فقط حمل دارو را عهده دار می‌شوند.

عین اللهی با عنوان این مطلب که طرح عرضه اینترنتی دارو فعلاً آزمایشی است، گفت: اطلاعات بیماران در اختیار پلتفرم‌ها قرار نمی‌گیرد.

کد خبر 6087015 حبیب احسنی پور

دیگر خبرها

  • «مست عشق» و رکورد تازه در سینمای ایران / یک فیلم غیرکمدی به صدر جدول فروش روزانه رسید
  • «مست عشق» و یک رکورد تازه در سینمای ایران / یک فیلم غیرکمدی به صدر جدول فروش روزانه رسید
  • مست عشق و حواشی یک پوستر
  • «مست عشق» رکورد مخاطب روز نخست اکران را شکست
  • تسویه حساب خواهر با برادر/ در «آگنیتاژ» پرواز می‌کنید؟
  • پاکستان؛ فرصتی طلایی برای اکران و تولیدات مشترک سینمایی
  • «پرویز خان» در بخش نمایش خانگی اکران خواهد شد
  • عرضه اینترنتی دارو به صورت آزمایشی
  • عین‌اللهی: عرضه اینترنتی دارو آزمایشی است
  • اجرای آزمایشی عرضه اینترنتی دارو