Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی جوانان گفت: واقعاً از تماشای مسابقات انتخابی لذت بردم و بچه‌ها عالی بودند.

روح‌الله میکاییلی در گفت‌وگو با میزان درباره ارزیابی‌اش از عملکرد فرنگی‌کاران جوان در مسابقات انتخابی تیم ملی اظهار داشت: واقعاً از تماشای مسابقات لذت بردم و بچه‌ها عالی بودند. سطح کشتی‌ها هم بسیار خوب بود، هم نوجوانان خوب بودند و هم جوانان.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: باوجود تعطیلی اردو‌های تیم ملی و شرایط سخت برگزاری تمرینات، اما کشتی‌گیران آمادگی‌شان را حفظ کرده بودند، اما هر چه جلو‌تر می‌رفتیم نفراتی که تمرینات بهتری داشتند خودشان را نشان می‌دادند.

سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی جوانان گفت: برگزاری این مسابقات توسط فدراسیون کشتی با توجه به شرایط کرونایی در سراسر کشور کار بسیار خوبی بود؛ از سوی دیگر مسئولان کردستان هم سنگ تمام گذاشتند. خیلی نگران بودیم مسابقات برگزار نشود، اما باید از اداره بهداشت، آموزش و پرورش، ورزش و جوانان و هیئت کشتی که سنگ تمام گذاشتند تشکر کنیم. با تمام این سختی‌ها بهترین میزبانی را داشتند و قابل تقدیر است.

میکاییلی درخصوص شگفتی‌های این مسابقات و شناخت چهره‌های جدید عنوان کرد: تعدادی از نفرات مطرح ما مانند بداغی، ساکی، میکاییلی و... شکست خوردند که نشان از انگیزه و آمادگی حریفانشان داشت. دست تمام مربیان درد نکند که در این شرایط سخت کشتی‌گیران را آماده نگه داشتند. تمام نفراتی که در این مسابقات شرکت کردند و روی سکو رفتند، نفراتی بودند که در این سال‌ها همواره در اردو‌های تیم ملی حضور داشته‌اند، اما در ٧٧ کیلو مهمدی کشتی‌های خوبی گرفت، اسماعیلی هم در ۶٠ کیلو فوق‌العاده ظاهر شد.

سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی جوانان درباره برنامه‌های آینده این تیم گفت: تصمیم داریم قبل از اردیبهشت ماه اردو‌ها را آغاز کنیم، اما این موضوع بستگی به تصمیم فدراسیون دارد. بعد از جلسه‌ای که با سوریان خواهیم داشت تصمیم نهایی اعلام می‌شود.

میکاییلی خاطر نشان کرد: اواخر تیرماه مسابقات آسیایی و مرداد ماه مسابقات جهانی را پیش رو داریم؛ شاید کشتی‌گیرانی را که زیاد وزن کم می‌کنند را نتوانیم به آسیایی ببریم، اما تلاش می‌کنیم بهترین نفرات را انتخاب کنیم. البته تورنمنت ترکیه را هم در پیش داریم که اگر فدراسیون موافقت کند برای محک جوانان تیمی را عازم این مسابقات خواهیم کرد. از سوی دیگر اگر جام تختی هم برگزار شود یک تیم هم در این مسابقات شرکت خواهیم داد تا به ارزیابی بهتری از داشته‌های خود برسیم.

بیشتر بخوانید: مشخص شدن نفرات برتر انتخابی تیم ملی کشتی فرنگی جوانان

انتهای پیام/

برچسب ها: روح الله میکاییلی کشتی فرنگی فدراسیون کشتی کشتی فرنگی جوانان

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: کشتی فرنگی فدراسیون کشتی کشتی فرنگی فدراسیون کشتی کشتی فرنگی جوانان تیم ملی کشتی فرنگی جوانان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۸۲۳۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم| اقدام عجیب دو جوان؛ نصب تلویزیون بزرگ در صندوق عقب ۲۰۶ و تماشای فوتبال وسط خیابان!

دو شهروند برای تلویزیون دیدن در خیابان در اقدام عجیبی در صندوق خودرو مشغول تلویزیون دیدن شدند که این حرکت بسیار در فضای مجازی مورد توجه قرار گرفت.

کد خبر 750681

دیگر خبرها

  • زمان آخرین انتخابی المپیک برای کشتی‌گیر ایران
  • شیراز قهرمان مسابقات ووشو انتخابی جوانان فارس شد
  • احتمال برگزاری انتخابی بین یزدانی و قاسمپور/ شروع تمرینات زارع
  • ورزشکار کیش در رتبه سوم مسابقات کشتی نونهالان کشور
  • فیلم| اقدام عجیب دو جوان؛ نصب تلویزیون بزرگ در صندوق عقب ۲۰۶ و تماشای فوتبال وسط خیابان!
  • قهرمانی رشید و شکست کشتی‌گیر بانک شهر در انتخابی روسیه
  • دعوت از دو بانوی جوان کبدی کار قم به اردوی تیم ملی
  • محمدرضا گرایی فقط 50 درصد شانس حضور در المپیک 2024 را دارد
  • جوانان راگبی استان قم بر سکوی سوم ایستادند
  • درخواست مازندران برای اضافه شدن ۳ کشتی‌گیر به اردو