Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش اقتصادآنلاین، حسن روحانی رییس جمهور در این پیام افزوده است: امیدوارم مسلمانان جهان بالاخص سران کشورهای اسلامی به واسطه این ماه نورانی با همدلی و وحدت بیشتر، زمینه رشد و اعتلای اسلام در سراسر جهان را بیش از گذشته فراهم کنند.

 روحانی ماه رمضان را فرصت و مجالی دانست تا مسلمانان جهان و به ویژه بندگان صالح و روزه‌داران مخلص، با عبادت و خودسازی، تزکیه نفس و پرهیز از گناهان، تقوی پیشه کنند و مسیر قرب و کمال الهی را به واسطه جاری شدن سرچشمه فیض و احسان خداوندی در این ماه شریف بیش از پیش در پیش گیرند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رییس جمهوری اسلامی ایران در پیام خود همچنین توفیق طاعات و عبادات در این ماه عزیز و عزت و سرافرازی برای مردم کشورهای اسلامی را از خداوند متعال مسالت کرده است.

پربیننده ترین شرط بازگشایی مدارس از نظر آموزش و پرورش دعاهای ماه مبارک رمضان +صوت دعای سحر ماه مبارک رمضان +صوت تخصیص ۱۵هزار میلیارد تومان برای رتبه بندی معلمان تجمع اعتراضی معلمان جوان به نحوه اجرای رتبه بندی + عکس

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: ماه رمضان برجام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۸۲۶۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رتبه‌بندی داروخانه‌ها بر چه اساسی است؟

رئیس اداره داروخانه های سازمان غذا و دارو از رتبه بندی داروخانه ها براساس شاخص شفافیت و برخورد مطابق قانون با آنها خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان غذا و دارو، مینا آژوغ اظهار کرد: رتبه‌بندی داروخانه‌ها از سال گذشته در اداره کل دارو کلید خورد و در مرحله اول فهرست داروخانه‌های خاطی که تحویل داروهای دارای برنامه توزیع به آنان ممنوع بود، احصا شد.

وی از رتبه بندی داروخانه ها براساس شاخص شفافیت و برخورد مطابق قانون با آنها خبر داد و افزود: این پروژه با پایش در مورد داروی انسولین آغاز شد و فهرست داروخانه‌های خاطی که تحویل داروهای دارای برنامه توزیع به آنان ممنوع بود، احصا شد، همچنین در ادامه برای سایر داروهای دارای برنامه توزیع نیز اجرایی خواهد شد.

کد خبر 749342

دیگر خبرها

  • تبریک روز معلم به همکار با ۴۰ متن ادبی، زیبا و رسمی
  • رتبه‌بندی داروخانه‌ها بر چه اساسی است؟
  • روز معلم ۱۴۰۳ + پیام، متن و عکس نوشته تبریک
  • پیام تبریک روز معلم + پوستر و عکس نوشته
  • مطالبات رتبه بندی فرهنگیان گلستان تا خرداد ماه تسویه می شود
  • اقدامات آموزشی و رتبه بندی معلمان
  • ویژه برنامه تحویل سال رادیو ایران بالاترین امتیاز را کسب کرد
  • برنامه سازان صدا و سیمای خوزستان در ماه رمضان تجلیل شدند
  • رئیسی: هدف رتبه بندی معلمان افزایش شان و منزلت معلم است (فیلم)
  • پیام تبریک روز کارگر ۱۴۰۳ + متن، عکس و استوری