Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-04-30@22:11:03 GMT

پاری‌سن‌ژرمن راهی نیمه نهایی شد

تاریخ انتشار: ۲۵ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۵۸۲۶۹۹

آفتاب‌‌نیوز :

سه‌شنبه شب از دور برگشت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا، پاری‌سن‌ژرمن فرانسه در ورزشگاه «استادوفرانس» از بایرن ‌مونیخ آلمان پذیرایی کرد که این بازی با برتری یک بر صفر بایرن همراه شد.

دیدار رفت با برتری سه بر دو پاریسی‌ها همراه شده بود و با این اوصاف تیم‌ها در مجموع به تساوی سه بر سه رسیدند و پاری‌سن‌ژرمن به دلیل قانون گل زده بیشتر در خانه حریف، صعود کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بایرن همچون دیدار رفت، «لواندوفسکی» بهترین بازیکن سال ۲۰۲۰ جهان و «سرگئی گنبری» را در اختیار نداشت تا زوج خط حمله‌اش غایب باشند. از سوی دیگر، «مارکینیوس»، «مارکو وراتی»، «فلورنزی» و «ایکاردی» هم غیابان تیم میزبان بودند.

بازی از سوی هر دو تیم هجومی آغاز شد و حتی نماینده فرانسه که نیاز به گل نداشت هم، روشی تدافعی را اتخاذ نکرده بود.

بتدریج بایرن که نباز مبرمی به گلزنی داشت بر روند بازی تسلط پیدا کرد و چند موقعیت نسبی را هم از دست داد.

در دقیقه ۲۷ و در حمله‌ای سریع، «امباپه» با پاسی تماشایی موجب شد «نیمار» در موقعیت گلزنی قرار بگیرد که ضربه او را «مانوئل نویر» دفع کرد.

در دقایق ۳۶ و ۳۸ ضربات زیبای «نیمار» با بدشانسی به تیرک دروازه بایرن برخورد کرد.

در دقیقه ۴۰ ضربه «داوید آلابا» با واکنش ناقص «کیلور ناواس» همراه شد و توپ برگشتی را «چوپو موتینگ» با ضربه سر به گل نخست بایرن مونیخ تبدیل کرد.

در نهایت نیمه نخست این دیدار تماشایی با یک گل به سود بایرن همراه شد.

در نیمه دوم هم بایرن بیشتر توپ و میدان را در اختیار داشت و میزبان هم روی ضد حملات و خلاقیت مهاجمان نامدارش بسیار خطرناک بود.

در ادامه گل دیگری شکل نگرفت و بایرن مونیخ با وجود برتری یک بر صفر در این دیدار، از دور مسابقات کنار رفت.

منبع: خبرگزاری ایرنا

منبع: آفتاب

کلیدواژه: پاری سن ژرمن لیگ قهرمانان اروپا بایرن مونیخ همراه شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۸۲۶۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیش بازی دورتموند - پاری سن ژرمن؛ نبردی برای غرور

هر دو تیم (هر چند در مقیاس متفاوت) کماکان در تلاش هستند تا به انتظار طولانی‌مدت هواداران‌شان برای افتخار آفرینی در سطح قاره سبز، پایان بدهند. 

دورتموند و پاری سن ژرمن برگزار کننده یکی از دیدارهای مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا خواهند بود.

روند آماده‌سازی نماینده آلمان برای این دیدار نمی‌توانست از این بدتر باشد؛ چرا که آن‌ها پس از شکستی سنگین مقابل لایپزیش، سراغ این مسابقه می‌آیند. تیم ادین ترزیچ حالا در خطر دور ماندن از جمع چهار تیم برتر لیگ قرار دارد، هر چند که جایگاه خوب آلمان در رتبه‌بندی لیگ‌های اروپایی، احتمالا آن‌ها را از رده پنجم هم به لیگ قهرمانان می‌رساند. 

در طرف دیگر، شاگردان لوئیز انریکه هم نتوانستند از پس لو هاور بر بیایند ولی ناکامی موناکو در بازی با لیون، قهرمانی آن‌ها در لیگ داخلی را مسجل کرد تا آن‌ها حالا با تمرکز کامل روی مسابقات اروپایی، فصل را ادامه بدهند. 

اطلاعات مسابقه دورتموند و پاری سن ژرمن روز و تاریخ برگزاری: چهارشنبه ۱ می ۲۰۲۴ | ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت: ۲۲:۳۰ ورزشگاه: سیگنال ایدونا پارک داور: آنتونی تیلور (انگلیس) تورنمنت: دور رفت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا در فصل ۲۴-۲۰۲۳ ترکیب احتمالی دورتموند و پاری سن ژرمن

دورتموند (۱-۳-۲-۴): کوبل | ماتسن، شلوتربک، هوملس، ریرسون | جان، زابیتسر | برانت، سانچو، آدیمی | فولکروگ

پاری سن ژرمن (۳-۳-۴): دوناروما | مندز، هرناندز، مارکینیوش، حکیمی | رویز، زائر امری، ویتینیا | ام باپه، بارکولا و دمبله

غایبان دورتموند و پاری سن ژرمن دورتموند: مالن و هالر (احتمالی)، بن سبعینی و دورانویل (مصدوم) پاری سن ژرمن: ریکو، کورزاوا و کیمپمبه (مصدوم) نکات آماری مسابقه دورتموند و پاری سن ژرمن دورتموند طی شش مصاف اخیرش با PSG فقط به یک برد دست یافته است (۳ تساوی و ۲ شکست) پاریسی‌ها هرگز موفق نشده‌اند در یک دیدار خارج از خانه مقابل دورتموند به پیروزی دست یابند (۲ تساوی و ۱ شکست) دورتموند خودش را برای چهارمین‌بار در مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان می‌بیند. آن‌ها در ۲ مورد از ۳ دفعه قبلی موفق شدند به فینال راه پیدا کنند (فصل ۱۳-۲۰۱۲ و ۹۷-۱۹۹۶) این چهارمین حضور پاری سن ژرمن در مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا محسوب می‌شود دورتموند در ۱۰ بازی خانگی اخیرش در رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا، رنگ باخت را ندیده است (۶ برد و ۴ تساوی) که این طولانی‌ترین روند این‌چنینی آن‌ها در تاریخ این مسابقات به شمار می‌رود. در واقع در حال حاضر، تنها سه تیم روند طولانی‌تری را در این زمینه در دست دارند: منچسترسیتی (۳۱)، بایرن مونیخ (۱۵) و رئال مادرید (۱۲) فرم دورتموند و پاری سن ژرمن در بازی‌های اخیر فرم دورتموند و پاری سن ژرمن در بازی‌های اخیر
نتایج رویارویی‌های اخیر دورتموند و پاری سن ژرمن نتایج رویارویی‌های اخیر دورتموند و پاری سن ژرمن
پیش بینی هو اسکورد از نتیجه دیدار دورتموند - پاری سن ژرمن

دورتموند ۲ پاری سن ژرمن ۲

برای پیش بینی نتیجه مسابقه دورتموند و پاری سن ژرمن، اینجا کلیک کنید

از دست ندهید ????????????????????????

کری عجیب ستاره سپاهان برای پرسپولیس؛ داستان پلنگ و تمساح هالند سیبیلو؛ استایل عجیب غول نروژی تعجب بایرن مونیخ از پدرخوانده: چرا آن حرف‌ها را زدی؟  سرمربی شمس‌آذر: بین ما و پرسپولیس فرق نگذارید

دیگر خبرها

  • نبردی تماشایی در آلیانس آرنا؛ بایرن و رئال در نیمه نهایی به تساوی 2-2 رضایت دادند
  • بایرن در خانه برابر رئال متوقف شد/ زخم وینیسیوس بر پیکر مونیخی‌ها
  • پیش بازی دورتموند - پاری سن ژرمن؛ نبردی برای غرور
  • آنچلوتی: هدف رئال فینال است نه نیمه‌نهایی
  • زیدان: هرچند تقابل با بایرن مونیخ دشوار خواهد بود اما رئال مادرید، رئال مادرید است
  • تکراری‌ترین نیمه‌نهایی اروپا با معرکه مونیخ
  • تاریخ و ساعت بازی رئال مادرید و بایرن مونیخ در نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا
  • ستاره بایرن مونیخ دلتنگ خانه شده است!
  • نویر: بایرن مونیخ - رئال مادرید بزرگ‌ترین بازی‌‌هایی هستند که می‌توانید ببینید
  • برتری 1-0 اتلتیکو مادرید مقابل بایرن مونیخ با گل دیدنی سائول نیگز (لیگ قهرمانان اروپا - 2016/4/28) / فیلم