Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، شرکت Google اعلام کرده است برنامه فیلم و تلویزیون Google Play از ۱۵ ژوئیه دیگر در هیچ کدام از گیرنده‌های Roku یا تلویزیون‌های هوشمند سامسونگ، LG، Vizio یا Roku در دسترس نخواهد بود. اگر فیلم یا نمایش تلویزیونی از طریق این سرویس خریداری کرده‌اید، همچنان می‌توانید از طریق بخش "فیلم‌ها و نمایش‌های شما" در برنامه YouTube به ویدئوها دسترسی داشته باشید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین گوگل به سایت The Verge تأیید کرده است که کاربرانی که برای دسترسی به آن محتوا به فیلم‌ها و تلویزیون‌های Play اعتماد کرده اند می‌توانند از طریق YouTube این کار را انجام دهند.

چند نکته مهم دیگر وجود دارد که باید در انتقال به YouTube مورد توجه قرار گیرد. فهرست تماشای شما دیگر در برنامه قابل مشاهده نخواهد بود (اگرچه هنوز توسط Googling "فهرست تماشای من" در وب قابل مشاهده است)، و در حالی که خانواده شما هنوز می‌توانند محتوای خریداری شده از فروشگاه فیلم و تلویزیون را به اشتراک بگذارند، خرید‌های انجام شده در برنامه YouTube با خانواده شما به اشتراک گذاشته نمی‌شود.

اگر فیلم یا محتوای تلویزیونی خریداری شده از طریق Play Store دارید، می‌توانید نحوه دسترسی به آن‌ها پس از ۱۵ ژوئیه در این قسمت تماشا کنید:

در تلفن /لپ تاپ Android: با استفاده از برنامه Google TV یا برنامه YouTube در iPhone / iPad: با استفاده از برنامه فیلم و تلویزیون Google Play یا برنامه YouTube در دستگاه‌های Roku: استفاده از برنامه YouTube در تلویزیون‌های هوشمند سامسونگ، ال جی، ویزیو و روکو: استفاده از برنامه YouTube در Chromecast: استفاده از برنامه Google TV در وب: با استفاده از وب سایت فیلم‌ها و تلویزیون‌های Google Play یا وب سایت YouTube در Android TV: استفاده از برنامه Google Play Movies and TV (طبق اسناد Google)

برای مشاهده محتوای خود در YouTube، وارد شوید، به کتابخانه بروید، سپس روی "فیلم‌ها و نمایش‌های خود" ضربه بزنید. در آنجا خرید‌های تلویزیونی Google Play خود، محتوای «فیلم‌های هرجای خود» و هر محتوای خریداری شده از داخل برنامه YouTube را مشاهده خواهید کرد.

بیشتر بخوانید

گوگل برنامه shopping خود را غیر فعال می‌کند

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شرکت گوگل سیستم عامل اندروید شبکه اجتماعی یوتیوب استفاده از برنامه فیلم و تلویزیون برنامه YouTube فیلم ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۸۲۸۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور پیشکسوتان رسانه و ورزش در مراسم تشییع پیکر مسعود اسکویی

به گزارش قدس آنلاین، مراسم تشییع مسعود اسکویی امروز -۱۶ اردیبهشت ماه  با حضور اهالی رسانه و ورزش دقایقی دیگر آغاز می شود.

مجید ندیری، محمد جهانی، جهانگیر کوثری، مریم نشیبا، مهدی تاج، علیرضا جاوید نیا، محمدرضا منصوریان، حمید استیلی، مهدی شاکری، داورزنی، مناف هاشمی، از جمله افراد در حوزه رسانه و ورزش هستند که دقایقی پیش از آغاز مراسم در مقابل مسجد بلال حضور یافتند.

مسعود اسکویی، گوینده و مجری کارشناس پیشکسوت شبکه رادیویی ورزش که چندی پیش به دلیل شکستگی ناحیه لگن و پا در بیمارستان بستری بود، صبح روز چهارشنبه(١٢ اردیبهشت ماه) در بیمارستان دار فانی را وداع گفت.   

دوستداران ورزش از نسل قدیم گزارش‌های مسعود اسکویی پیشکسوت رسانه‌های ورزشی را در برنامه «ورزش از نگاه دو» تلویزیون از جمله فوتبال به یاد دارند. وی از سال ۶۰ به بعد به رادیو رفت و مسابقات ورزشی را گزارش می‌کرد. مسعود اسکویی قدیمی‌ترین مجری کارشناس و گوینده ورزشی صداوسیما بود که دوره تهیه‌کنندگی برنامه‌های تلویزیونی را در تلویزیون آلمان گذراند و یک سال در شهرهای زونه گورگ و ماینس با تلویزیون همکاری کرد.  

یکی از شاخصه‌های او در اجرا، ارائه گزارش مسابقات ورزشی بدون داشتن نگاه جانبدارانه بود. او همیشه در مصاحبه‌هایش با اهالی رسانه به ریشه‌اش در ایران و عشق به کارش تاکید می‌کرد و همین عشق به مردم باعث شد با اینکه حال مساعدی نداشت اما سال تحویل پشت میکروفن رادیو نشست تا شنوندگان رادیو ورزش بخش‌هایی از برنامه سال تحویل را با اجرای او بشنوند.  

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • اعلام ویژه‌برنامه‌های مرتبط با «نمایشگاه بین‌المللی کتاب» در تلویزیون
  • برنامه ۴ بازی باقیمانده استقلال و پرسپولیس
  • ادامه «بدقولی کنداکتوری تلویزیون» با رخنه شبکه یک
  • برنامه و پیش‌بینی: نبرد سقوط لیگ با حضور چهار تیم
  • هر آنچه باید درباره ویژگی My Week در Google Photos بدانید
  • دفاع تمام قدرت روس‌ها از تحویل سوخو 35 ها به ایران در تلویزیون سعودی
  • اعزام سفیران کریمه به خارج و داخل کشور با ۱۳۰ برنامه
  • وضع قوانین سختگیرانه گوگل برای محتوای دیپ‌فیک
  • آب چاه بخورید ولی آب معدنی نخورید |‌حرف های جنجالی مدیر آزمایشگاه در تلویزیون | ویدئو
  • حضور پیشکسوتان رسانه و ورزش در مراسم تشییع پیکر مسعود اسکویی