Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ تحقیقات جدید ادعا می‌کنند که استفاده از فناوری تشخیص چهره برای تأیید اعتبار پرداخت، قرار است دنیای تجارت الکترونیک را تا سال ۲۰۲۵ متحول کند.

طبق گزارش‌های منتشر شده، استفاده از چنین نرم افزاری قرار است ۱۲۰ درصد از ۶۷۱ میلیون نفر در سال ۲۰۲۰ افزایش یابد و فناوری تشخیص چهره مبتنی بر نرم افزار تا سال ۲۰۲۵ بیش از ۱.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۴ میلیارد کاربر در سراسر جهان خواهد داشت. این افزایش عمدتا به دلیل دسترسی مقرون به صرفه است، زیرا میلیون‌ها کاربر تلفن همراه اکنون دارای یک دوربین جلویی و نرم افزارهای سازگار با FaceID هستند.

تحول عظیم سیستم پرداحت با فناوری های نوین

با این حال، یافته‌ها بر نیاز ارائه دهندگان تشخیص چهره برای انجام موثرتر بررسی‌های تأیید مبتنی بر هوش مصنوعی تأکید می‌کنند. این گزارش هشدار می‌دهد که عدم بهبود اعتبار هویت کاربران در هنگام معاملات آنلاین برای کاربر اصلا خوب نیست، به خصوص که تلاش برای کلاهبرداری در حال افزایش است.

در حالی که قرار است احراز هویت پرداختی در چند سال آینده دچار تحول عظیمی شود، این مطالعه همچنین پیشرفت‌های گسترده تری را که اتفاق می‌افتد برجسته می‌کند. حسگر‌های اثر انگشت یکی دیگر از این موارد است. انتظار می‌رود ۹۳ ٪ از تلفن‌های هوشمند تا سال ۲۰۲۵، از قابلیت‌های بیومتریک برخوردار باشند.

قابلیت تشخیص صدا برای پرداخت‌ها هم در حال افزایش است و انتظار می‌رود از ۱۱۱ میلیون کاربر در سال ۲۰۲۰ به بیش از ۷۰۴ میلیون نفر در سال ۲۰۲۵ برسد. با این حال، گزارش‌ها نشان می‌دهند که استفاده از آن بسیار بیشتر هم خواهد شد. در حالی که تشخیص صدا برای پرداخت‌ها عمدتا در بخش بانکی استفاده می‌شود، پذیرش گسترده‌تر آن به دلیل نگرانی در مورد استحکام آن بعید به نظر می‌رسد.

بیشتر بخوانید

استفاده غیرقانونی هزاران آژانس دولتی آمریکا از فناوری تشخیص چهره

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: تشخیص چهره فناوری نوین فناوری تشخیص چهره سال ۲۰۲۵

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۸۳۰۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش آذری جهرمی به افشای قرارداد شهرداری تهران با شرکت چینی/ سکوت میرسلیم جالب است

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، محمدجواد آذری‌ جهرمی، وزیر سابق ارتباطات در کانال تلگرامی خود نوشت:

صنعت خودروسازی در ایران با زور انحصار و ممنوعیت واردات است که زنده مانده است، هزینه‌اش هم از جان و مال مردم پرداخت می شود.

دلیل تحمل و تحمیل این هزینه ها از دید سیاستگذار، احتمالا نقش غیرقابل انکار این صنعت در تولید ملی و اشتغال است.

یکی از دالان‌های باریک امکان احیای صنعت خودرو در ایران، فراموشی تدریجی تولید انحصاری خودروهای سوخت فسیلی و آزادسازی تدریجی واردات آن و تمرکز بر نگاه کارآفرینانه در تولید خودروی برقی با تکیه بر تجدید ساختار صنعت خودروسازی و رقابت پذیر کردن آن بود - رگه هایی از این سیاست بعضا در سخنان آقای علی آبادی وزیر فعلی صمت دیده می شد- که در حال حاضر با پرداخت دو میلیارد یوروی ناقابل به یک شرکت ساختمانی شرقی برای اختصاص بازار ۲۵۰۰ دستگاه اتوبوس برقی شهر تهران، در حال از بین رفتن است.

سکوت جناب آقای میرسلیم هم در این فقره جالب است!

27215

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1902138

دیگر خبرها

  • بازیگر مشهور ترکیه اول ساختمان یک مدرسه را خرید سپس با خاک یکسان کرد | اقدام عجیب و جنجالی این چهره همه را شوکه کرد + عکس
  • پرداخت ۱۰۰۰ میلیارد ریال وجوه سیب زمینی کاران اردبیل
  • برای خرید میکروآپارتمان در شهر تهران چقدر باید هزینه کرد؟
  • پرداخت ۱۰ روبلی تجار برای کد استاندارد صادرات کالا به اوراسیا
  • موساد دستگاه‌های تشخیص چهره را در نوار غزه نصب کرد
  • چلسی رقابت برای خرید مسی کوچک را برد
  • مردم ۷۰ درصد هزینه‌های آزمایشگاهی را از جیب پرداخت می‌کنند
  • واکنش آذری جهرمی به افشای قرارداد شهرداری تهران با شرکت چینی/ سکوت میرسلیم جالب است
  • آذری جهرمی: سکوت جناب آقای میرسلیم جالب است!
  • پرداخت ۱۵ هزار میلیارد ریال به حساب خرید برق شرکـت‌های توزیع