Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-03@16:11:44 GMT

فلیک: تیم برتر حذف شد

تاریخ انتشار: ۲۵ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۵۸۳۲۳۲

فلیک: تیم برتر حذف شد

سرمربی بایرن مونیخ تیمش را مستحق حذف از لیگ قهرمانان اروپا نمی داند.

به گزارش ایسنا و به نقل از کیکر، بایرن مونیخ در دیدار برگشت برابر پاری سن ژرمن با یک گل به پیروزی دست پیدا کرد اما با توجه به شکست در دیدار رفت حذف شد و نتوانست به دور بعد صعود کند.

هانس فلیک در نشست خبری بعد از بازی گفت: در دیدار رفت نتوانستیم گل‌های زیادی به ثمر برسانیم و همین باعث شد تا حذف شویم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

باتوجه به عملکرد تیم در هر دو بازی براین باور هستم که ما تیم برتر بودیم و مستحق حذف شدن نبودیم.

او ادامه داد: امشب به خوبی پی بردیم که پاری سن ژرمن چه کیفیت بالایی در خط حمله دارد با این حال باید به ستایش از بازیکنان بایرن پرداخت چرا که تلاش زیادی از خود نشان دادند و با نهایت تمرکز بازی کردند. ما در این بازی بدشانس بودیم و بازیکنان کلیدی خود را در اختیار نداشتیم بااین حال باید به پاری سن ژرمن تبریک گفت.

او افزود: اگر کمی شانس داشتیم اکنون به دور بعد صعود کرده بودیم به ویژه روی فرصتی که سانه در دقایق پایانی از دست داد. او حرکت بسیار خوبی انجام داد اما ضربه آخر را خوب نزد. ما تلاش زیادی از خود نشان دادیم و اگر در زدن ضربات آخر کمی دقت می کردیم اکنون تیم خوشحال تر بودیم. باید این شکست را قبول کرد و به آینده فکر کرد.

فلیک درباره احتمال جدایی از بایرن مونیخ در پایان فصل و حضور ناگلزمن به جای او گفت: من با بایرن مونیخ قرارداد دارم اما کسی نمی داند که در آینده چه اتفاقی خواهد افتاد. چه همه چیز به خوبی پیش برود و چه شرایط خوب نباشد یک مربی همیشه احساس نگرانی می کند. مهم موفقیت بایرن است که فکر می کنم ما در این ماموریت موفق بوده‌ایم.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: تیم فوتبال بایرن مونیخ هانسی فلیک بایرن مونیخ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۸۳۲۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شایعه جدید: جانشین پوچتینو از آلمان می‌آید

به گزارش "ورزش سه"، اوضاع در چلسی باب میل پوچتینو پیش نمی‌رود. با وجود تلاش‌های این مربی آرژانتینی برای بهبود شرایط تیمش، اما همچنان شایعاتی در مورد اخراج او در پایان فصل به گوش می‌رسد.

با در نظر گرفتن این موضوع، نام هانسی فلیک، سرمربی سابق بایرن مونیخ و تیم ملی آلمان، اکنون به‌عنوان یک نامزد محتمل برای جایگزینی همتای خود در چلسی مطرح شده است.

بر اساس گفته کریستین فالک، خبرنگار آلمانی نشریه بیلد، فلیک دوست دارد در لیگ برتر مربی‌‌گری کند و برای این کار به شش تیم بزرگ این لیگ نیم‌نگاهی دارد. او قبل از سرمربی‌گری تیم ملی آلمان با تاتنهام مذاکراتی داشته است.

گزینه چلسی هم بسیار جالب است، چراکه او پس از اخراج فرانک لمپارد از باشگاه، با آبی‌ها مذاکره کرده و بین او و مارینا گرانوسکایا، مدیر سابق چلسی، تماس تلفنی برقرار شده است اما به این دلیل که او در آن زمان در بایرن مونیخ وضعیت خوبی داشت، تصمیم گرفت این پیشنهاد را قبول نکند.

با این حال در آن زمان هم گزینه چلسی برای او جذاب بود و اکنون هم این علاقه وجود دارد. در سمت دیگر آبی‌ها هم می‌دانند فلیک مایل به هدایت این باشگاه است و انتظار می‌رود در هفته‌های آینده اخبار جدیدی مرتبط با این موضوع به گوش برسد.

دیگر خبرها

  • توماس توخل: ماندن در بایرن مونیخ؟ احتمال رخ دادن هر اتفاقی وجود دارد
  • کارلو آنچلوتی: کورتوا مقابل کادیز بازی می کند و لونین مقابل بایرن مونیخ
  • شایعه جدید: جانشین پوچتینو از آلمان می‌آید
  • هانسی فلیک، گزینه جدی نشستن روی نیمکت چلسی
  • ادعای داغ در آلمان؛ ژوزه مورینیو آماده پذیرش پیشنهاد بایرن مونیخ!
  • ترزیچ: شایسته این پیروزی بودیم
  • اوسمار: شایسته پیروزی بودیم
  • هاینر: رانگنیک انتخاب خوبی برای بایرن مونیخ است
  • مانوئل نویر: لایق پیروزی برابر رئال مادرید بودیم؛ می‌خواهیم به فینال ومبلی راه پیدا کنیم
  • رئیس بایرن مونیخ: رانگنیک می‌تواند سرمربی بسیار خوبی برای ما باشد