Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-05-02@22:03:58 GMT

وقوع زمین لرزه نسبتا شدید در ترکیه

تاریخ انتشار: ۲۵ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۵۸۳۲۴۵

وقوع زمین لرزه نسبتا شدید در ترکیه

به گزارش «تابناک» به نقل از خبرگزاری صدا و سیما از آنکارا، زلزله‌ای به قدرت ۵/۱ درمقیاس ریشتر، استان موغلا در جنوب غرب ترکیه را لرزاند.

بر اساس اعلام سازمان مبارزه با آفات طبیعی ترکیه (آفاد) این زلزله در ساعت ۲۳:۲۱ دقیقه بوقت محلی در عمق ۱۹ کیلومتری اعماق دریای اژه در نزدیکی منطقه «داچا» در استان موغلای ترکیه بوقوع پیوست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تاکنون گزارشی درباره خسارات ناشی از این زمین لرزه منتشر نشده است.

منبع: تابناک

کلیدواژه: اعمال ماه شعبان گروه های شغلی سایت غنی سازی نطنز ماه رمضان بهروز کمالوندی ترکیه زلزله زمین لرزه دریای اژه اعمال ماه شعبان گروه های شغلی سایت غنی سازی نطنز ماه رمضان بهروز کمالوندی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۸۳۲۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تداوم فعالیت سامانه بارشی در هرمزگان/ وزش باد‌های نسبتاً شدید

براساس اعلام اداره کل هواشناسی هرمزگان ،امروز پنجشنبه در سطح استان رگبار باران و رعد و برق گاه تگرگ و تندباد لحظه‌ای پیش بینی می‌شود و موجب آبگرفتگی معابر عمومی و سیلابی شدن مسیل‌ها خواهد شد. 

طی روز جمعه نیز در استان بویژه در مناطق شرقی رگبار پراکنده باران و رعد و برق مورد انتظار است و احتمال تقویت نقطه‌ای بارش‌ها نیز محتمل خواهد بود. 

توصیه می‌شود از قرارگیری در حریم رودخانه‌های فصلی، صعود به مناطق مرتفع و چرای دام در ارتفاعات اجتناب شود.

 امروز پنجشنبه و فردا جمعه، در مناطق دریایی استان رگبار باران و احتمال افزایش لحظه‌ای سرعت باد پیش بینی می‌شود و وزش باد‌های نسبتاً شدید جنوب غربی - شمال غربی موجب مواج شدن دریا خواهد شد.

بیشینه سرعت باد گاهی به بیش از ۵۰ کیلومتر بر ساعت و افزایش ارتفاع امواج دریا گاهی به بیش از ۲۰۰ سانتیمتر خواهد رسید.

 توصیه می‌شود در این مدت شناور‌های سبک صیادی و تفریحی از تردد خودداری کنند و تمهیدات لازم جهت تردد ایمن سایر شناور‌ها صورت پذیرد. 

به لحاظ دمایی، دمای بیشینه طی امروز کاهش ۳ تا ۶ درجه خواهد داشت و از فردا جمعه مجددا در برخی نقاط دمای بیشینه افزایش خواهد یافت.

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان بندرعباس

دیگر خبرها

  • احتمال وقوع سیلاب در غرب و برخی نقاط مرکزی استان کرمان
  • زلزله این استان را لرزاند
  • تداوم فعالیت سامانه بارشی در هرمزگان/ وزش باد‌های نسبتاً شدید
  • زلزله چهار وهفت دهم ریشتری درفاریاب
  • زمین لرزه ۴.۷ ریشتری در فاریاب استان کرمان
  • وقوع زمین لرزه ای به قدرت ۴.۶ ریشتر در سیرچ کرمان
  • وقوع زلزله در سیرج / کرمان لرزید
  • ارزیابی مناطق متاثر از زمین لرزه سیرچ/ خسارتی گزارش نشد
  • جزییات زلزله ۴.۶ ریشتری در کرمان
  • گرمایش جهانی چگونه بر وقوع بلایای طبیعی تاثیر می‌گذارد؟