Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-06@19:42:16 GMT

کونسیسائو: یکی از بهترین بازی های خود را به نمایش گذاشتیم

تاریخ انتشار: ۲۵ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۵۸۳۲۷۸

کونسیسائو: یکی از بهترین بازی های خود را به نمایش گذاشتیم

سرمربی پورتو باوجود حذف از لیگ قهرمانان اروپا از عملکرد شاگردانش راضی است.

به گزارش ایسنا و به نقل از اسپورت، پورتو باوجود سوپر گلی که مهدی طارمی به ثمر رساند از لیگ قهرمانان اروپا حذف شد.

نماینده پرتغال در دیدار برگشت برابر چلسی با یک گل به پیروزی رسید اما شکست دو بر صفر خانگی در دیدار رفت باعث شد تا آنها از صعود به نیمه نهایی بازمانند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کونسیسائو در نشست خبری بعد از بازی گفت:ما فرصت های زیادی را روی دروازه چلسی خلق نکردیم اما این اجازه را هم به آنها ندادیم که زیاد دروازه ما را تهدید کنند.بازی بسیار خوبی را به نمایش گذاشتیم.

او ادامه داد: به بازیکنانم افتخار می کنم. ما بسیار خوب بودیم. این یکی از بهترین بازی های اروپایی ما بود و از همه نظر خوب بودیم.

کونسیسائو در پایان گفت: برابر تیم بسیار خوب و قدرتمند چلسی به خوبی دفاع کردیم. می توانستیم زودتر به گل برسیم. به نظرم بازی خوبی را به نمایش گذاشتیم و می توانستیم به دور بعد صعود کنیم.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: سرجیو کونسیسائو پورتو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۸۳۲۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استقبال سرجیو کونسیسائو از هدایت میلان؛ تماس روسونری با ساری و روبرتو مارتینز

حضور ساری روی نیمکت میلان بعید به نظر می رسد

طرفداری | سرجیو کونسیسائو و پائولو فونسکا، دو سرمربی پرتغالی بخت های اصلی نشستن روی نیمکت میلان هستند. 

به گزارش گاتزتا دلو اسپورت، میلان همچنان به بررسی گزینه ها ادامه می دهد تا فرد مناسب جانشینی استفانو پیولی را پیدا کند. مدیران روسونری علاوه بر تماس با با روبرتو مارتینز و مارک فن بومل، با مائوریتزیو ساری نیز تماس گرفته اند اما بعید به نظر می رسد سرمربی پیشین تیم های چلسی، ناپولی، یوونتوس و لاتزیو دیاوُلو را در فصل آتی هدایت کند. در حال حاضر پائولو فونسکا و سرجیو کونسیسائو محبوب ترین گزینه های سران میلان به شمار می روند.

طرفداران میلان خواهان حضور آنتونیو کونته روی نیمکت تیم مورد علاقه‌شان هستند اما او گزینه سران این باشگاه نیست. کونسیسائو به زودی با ویاش بواش، رئیس جدید پورتو ملاقات خواهد کرد زیرا می خواهد در پایان فصل قراردادش با باشگاه پرتغالی را فسخ کند. این سرمربی 49 ساله اخیرا قراردادش را تا 2028 با پورتو تمدید کرد اما با پیروزی ویاش بواش در انتخابات ریاست این باشگاه وضعیت متفاوت شده است. کونسیسائو از نشستن روی نیمکت میلان استقبال می کند و در نظر سنجی های انجام شده در شبکه های اجتماعی، طرفداران روسونری او را به فونسکا ترجیح داده اند.

از دست ندهید ????????????????????????

رضا عنایتی: دیگر مهاجمی مثل من پیدا نمی‌شود واکنش به گل شهاب زاهدی: پله هم نمی‌توانست این گل را بزند! سرمربی اینتر: طارمی بازیکن بزرگی است و از داشتنش خوشحالیم اضافه شدن کارلو آنچلوتی به حلقه شادی بازیکنان رئال مادرید / فیلم

دیگر خبرها

  • نتیجه تساوی عادلانه بود/ بازیکنان تیم ما در نیمه‌های دوم انگیزه زیادی دارند
  • استقبال سرجیو کونسیسائو از هدایت میلان؛ تماس روسونری با ساری و روبرتو مارتینز
  • دوست مهدی طارمی در پورتو، دشمن در میلان خواهد شد؟
  • کونسیسائو: طارمی طوری بازی کرد که انگار قرارداد ۱۰ ساله دارد​​​​​​​
  • کونسیسائو: طارمی جوری بازی کرد انگار قرارداد ۱۰ساله دارد
  • اظهارات جالب سرجیو کونسیسائو درباره مهدی طارمی
  • عکس| آشتی مهدی طارمی با کونسیسائو
  • مهربان: جعفرپور هدف بزرگی دارد
  • کونسیسائو: اجازه دهید دور از سر و صدا بمانم!
  • سرمربی طارمی، گزینه جدی مربیگری میلان