Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-29@03:13:33 GMT

۴ مجموعه ورزشی در شهرستان ری تعطیل شد

تاریخ انتشار: ۲۵ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۵۸۳۳۰۸

۴ مجموعه ورزشی در شهرستان ری تعطیل شد

حسین یوسف زاده روز چهار شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: با شیوع موج چهارم کرونا در سطح کشور، مجموعه های ورزشی با دستور ستاد ملی کرونا و ادره کل ورزش و جوانان استان تهران از ۱۶ فرودین ماه تا اطلاع ثانوی تعطیل شده است.

به گفته وی تا کنون ۵۰ اخطار کتبی نیز به مجموعه داران نیز داده شده که در صورت بی توجهی مجدد با آنها برخورد قانونی خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران خاطر نشان کرد: طبق ماده۸۸ نیز تا مادمی که تعطیلی مجموعه ها ادامه یابد نیز اجاره آنها به این نهاد بخشوده خواهد شد.

یوسف زاده تاکید کرد: در حال حاضر ۱۹۸ مجموعه ورزشی در این شهرستان فعالیت دارند که ۲۶ مورد آن تحت مالکیت این نهاد ورزشی هستند.

کشتی گیر شهرری مدال نقره بلغارستان را کسب کرد

یوسف زاده بیان کرد: مهدی فلاح ورزشکار شهرری در رقابت‌های بین‌المللی کشتی جام دانکلوف و نیکولای پتروف توانست مدال نقره این رقابت های جهانی را در وزن ۸۷کیلو گرم برای کشورمان کسب کند.

وی ادامه داد: همچنین محمد مهدی حمیدی جایگاه نخست کشتی رامسر در وزن ۷۷کیلو گرم، امیر محمد بیات راه یافته کشتی فرنگی به تیم ملی در وزن ۱۲۰ کیلو گرم جوانان، پژمان پشتان عازم مسابقات قهرمانی ۷۷ کیلو گرم به مسابقات جوانان قزاقزستان و محمد حسین محمودی وزن ۸۲ مدال تیم ملی راه یافته به تیم ملی جوانان را از این شهرستان بدست آوردند.

رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان ری گفت: همچنین مهدیه حکمت سرا ورزشکار این شهرستان توانست در مسابقات بین المللی مشهد مقدس مقام دوم را کسب کرد.

یوسف زاده همچنین از دعوت چهار  جودوکار نوجوان شهرری به اردوی تیم ملی خبرداد و گفت: این اردو ۶تا ۱۰اردیبهشت ماه به میزبانی تهران برگزار می شود.

وی افزود: سبحان قومی، سجاد ملک محمدی، علی کوچکی و محمد حسین صادق چهار ورزشکار در این اردوی تیم ملی خواهند بود.

برچسب‌ها مدیرعامل سازمان ورزش شهرداری تهران اداره کل ورزش و جوانان استان تهران ویروس کرونا کشتی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مدیرعامل سازمان ورزش شهرداری تهران اداره کل ورزش و جوانان استان تهران ویروس کرونا مدیرعامل سازمان ورزش شهرداری تهران اداره کل ورزش و جوانان استان تهران ویروس کرونا کشتی اخبار کنکور ورزش و جوانان یوسف زاده تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۸۳۳۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ورزشی‌های نهم اردیبهشت ماه در استان سمنان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز سمنان،️   مجموعه خبری "اخبار ورزشی"، خبر‌های متنوع و رویداد‌های خبر ساز ورزشی استان سمنان است که در بخش مشروح خبری ۲۰ سیما مرکز سمنان در شب گذشته پخش شده است.
علاقه‌مندان به دنیای ورزش می‌توانند این بخش ورزشی را در بخش‌های خبری ۲۰ و ۲۳ سیما مرکز سمنان ببینند.
مجموعه ورزشی خبر ۲۰ سیما مرکز سمنان، هم چنین در کانال فضای مجازی خبرگزاری صداوسیما استان سمنان به نشانی @news_semnsnirib نیز بارگذاری می‌شود و علاقه‌مندان به دنیای خبر و ورزش می‌توانند این اخبار نشاط آور ورزشی استان سمنان را مشاهده و یا دانلود کنند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • ورزشی‌های نهم اردیبهشت ماه در استان سمنان
  • اسامی نفرات دعوت شده اردوی هفتم تیم کشتی آزاد جوانان
  • پلمپ ۱۷ باشگاه ورزشی ورامین در دستور کار
  • تجلیل از باستانی کاران شهرستان اسدآباد
  • مسابقات آزاد تپانچه جوانان؛ تمدن بر سکوی قهرمانی ایستاد
  • استقبال گسترده از فعالیت‌های فرهنگی امامزاده قاسم(ع) تهران/فعالیت‌ها با پیوست رسانه ای انجام می شود
  • استاندار: امیدوارم خوزستان در المپیک صاحب مدال شوند
  • ابراز امیدواری مدیرکل ورزش استان برای افزایش سهمیه‌های المپیکی
  • افتتاح مجموعه ورزشی پشته حسین آباد خرم آباد
  • افزایش سرانه ورزشی دانش آموزان گنبدکاووس با افتتاح یک زمین چمن مصنوعی