Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-07@03:35:17 GMT

اهمیت نبرد با فولاد برای تیم ژاوی

تاریخ انتشار: ۲۵ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۵۸۳۴۸۳

اهمیت نبرد با فولاد برای تیم ژاوی

بازی با فولاد ایران اهمیت ویژه‌ای برای شاگردان ژاوی هرناندس اسپانیایی دارد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از سایت استاد الدوحه قطر، تیم السد دوحه امشب در نخستین بازی مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا در ورزشگاه ملک فهد ریاض به مصاف فولاد ایران می‌شود. این پنجمین رویارویی السد با فولاد است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این دو تیم پیش از این یک بار در مرحله یک‌شانزدهم نهایی لیگ قهرمانان آسیا در سال 2014 و 3 بار هم در مرحله گروهی سال 20115 برابر هم قرار گرفتند. 3 بازی با نتیجه تساوی پایان یافت و یک بار هم السد پیروز شد. تک شکست نمایندگان قطر برابر فولاد ایران در سال 2014 بود که توسط تیم الجیش رقم خورد. این 2 تیم در بازی رفت به تساوی رسیدند و در بازی برگشت فولاد به پیروزی 3 بر یک دست یافت.

بر اساس این گزارش؛ دیدار السد به عنوان قهرمان لیگ ستارگان قطر برابر فولاد که در 3 بازی پایانی‌اش در این رقابت‌ها پیروز نشده مهم است. السد در 3 پایانی با یک تساوی و 2 شکست متوالی مواجه شد. شاگردان ژاوی هرگز در لیگ قهرمانان آسیا 3 شکست متوالی را تجربه نکرده‌اند.

مدافع السد: آماده دیدار با فولاد هستیم

انتهای پیام/

  

منبع: تسنیم

کلیدواژه: لیگ قهرمانان آسیا لیگ قهرمانان آسیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۸۳۴۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حزباوی در سالروز تولدش یک میلیون دلاری شد!

به گزارش "ورزش سه" محمدامین حزباوی مدافع تیم السد قطر یکی از بازیکنان اصلی این تیم در مسیر کسب قهرمانی لیگ ستارگان بود که در 19 بازی از 22 بازی السد به میدان رفت و عملکرد بسیار خوبی داشت.

حزباوی بعد از کسب قهرمانی لیگ، اکنون همراه با تیمش برای دیدار مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی قطر مقابل المرخیه آماده می‌شود و امیدوار به دومین قهرمانی در این فصل است.

این مدافع آینده دار فوتبال کشورمان، امروز تولد 21 سالگی اش را در حالی جشن گرفت که قیمت وی در سایت ترانسفر مارکت از 800 هزار دلار به یک میلیون دلار افزایش یافت.

محمدامین حزباوی که در بازی ایران و ترکمنستان برای اولین بار در تیم ملی بزرگسالان به میدان رفت، احتمالا در اردوی بعدی تیم ملی برای دو مسابقه برابر هنگ کنگ و ازبکستان هم حضور خواهد داشت.

دیگر خبرها

  • درخواست امری از بازیکنان: انرژی را برگردانید
  • ده روسی: به بازیکنانم افتخار می‌کنم و از عملکرد آن‌ها برابر یوونتوس خوشحالم
  • سرخپوشان به دنبال بردن نساجی در شهر خسته/ استقلالی ها درصدد تثبیت صدرنشینی
  • حزباوی در سالروز تولدش یک میلیون دلاری شد!
  • ادعای عجیب ژاوی بعد از قهرمانی رئال!
  • انتقاد تند ژاوی از عملکرد شاگردانش مقابل جیرونا
  • دلیل شکست اینتر در سری آ بعد از یک سال
  • ژاوی: بارسا نباید این فصل را فراموش کند
  • هفته بیست و ششم لیگ برتر| اهداف متفاوت پرسپولیس و نساجی/ حفظ صدرنشینی استقلال به شرط شکست ذوب‌آهن
  • ژاوی: مایه شرمساری است، خیلی عصبانی‌ام!