Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-29@08:02:43 GMT

یوتیوبری که باعث فراری شدن سارق شد!

تاریخ انتشار: ۲۵ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۵۸۳۵۹۷

یوتیوبری که باعث فراری شدن سارق شد!

‍‍‍‍‍‍

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، یک یوتیوبر اهل لندن که هنگام پخش زنده از یوتیوب باعث  ناکام ماندن سارق مسلح شده بود مورد تمجید کاربران قرار گرفت. این یوتیوبر که با نام «شِروین» شناخته می‌شود جمعه شب در میدان لستر مشغول پیاده روی و پخش زنده از یوتیوب بود که ناگهان با صحنه وقوع یک سرقت مواجه شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شروین که خودش را همیشه آنلاین توصیف می‌کند و با دوربین واکنش‌ها و همچنین اتفاقات پیرامون خودش را ضبط می‌کند هنگام رویارویی با این صحنه شجاعانه عمل کرد. در حالی که سارق مسلح یک دوچرخه سوار را مورد حمله قرار داده و قصد سرقت از وی را داشت شروین بلافاصله خود را به صحنه وقوع جرم رساند. او با تهدید سارق که در حال پخش زنده از صحنه جرم است موجب فرار سارق شد.

بیشتر بخوانید

مبارزه شجاعانه زن سالخورده با سارق

در ویدئوی منتشر شده شروین به سمت قربانی حرکت کرده و او را در حالی که روی زمین افتاده و از صورتش خون می‌چکد از دست سارق نجات می‌دهد. در این ویدئو صدای شروین شنیده می‌شود که خطاب به سارق فریاد می‌زند: «رهایش کن.» این در حالی بود که تعدادی از عابران پیاده نیز در نزدیکی محل وقوع سرقت حضور داشتند. لحظاتی بعد آمبولانس اورژانس در محل حاضر شد و قربانی تحت درمان قرار گرفت.

پلیس لندن به دیلی میل گفت که این سرقت به طور اتفاقی فیلمبرداری شده و ساختگی بودن آن را رد کرد. پلیس جستجو‌های خود برای شناسایی و دستگیری سارق مسلح را آغاز کرده است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: سرقت مسلحانه اخبار حوادث

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۸۳۵۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سارق ۲۰ میلیاردی منازل در اصفهان دستگیر شد

سرهنگ حسین ترکیان در گفت وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: در پی وقوع چند فقره سرقت منزل و ساختمان‌های نیمه ساز در شهر اصفهان، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان قرار گرفت.

وی افزود: کارآگاهان پس از حضور در محل‌های وقوع سرقت و انجام اقدامات هوشمندانه یک سارق را در ارتباط با این سرقت‌ها شناسایی و ضمن هماهنگی با مرجع قضائی در عملیاتی ضربتی وی را در مخفیگاهش دستگیر کردند.

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی استان اصفهان با اشاره به اعتراف متهم به ۵ فقره سرقت از منازل و ساختمان‌های نیمه ساز در شهر اصفهان، ارزش اموال سرقت شده توسط این سارق را ۲۰ میلیارد ریال اعلام و گفت: در این رابطه پرونده تشکیل و متهم برای انجام اقدامات قانونی به مرجع قضائی تحویل داده شد.

کد خبر 6091029

دیگر خبرها

  • دستگیری ۲۲ سارق مغازه طی ۳ روز در گیلان
  • سارق ۲۰ میلیاردی منازل در اصفهان دستگیر شد
  • کشف ۸ فقره سرقت در دیر/ سارق دستگیر شد
  • بازداشت سارق اماکن دولتی در دشت آزادگان
  • دستگیری ۵ سارق در خرمشهر
  • نصب پابند الکترونیک برپای ۳۰۰ سارق در غرب تهران
  • ۲۵ سارق دستگیر شدند
  • دستگیری ۳ سارق با ۷ فقره سرقت در یزد
  • دستگیری سارق گاردریل‌های جاده‌ای در شیروان
  • ۳ سارق در جزیره خارگ دستگیر شدند