Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهاجم ملی‌پوش تیم پورتو گفت: در نتیجه گیری به خصوص مقابل چلسی بدشانس بودیم و این بخشی از فوتبال است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سه‌شنبه شب برای مهدی طارمی شبی تلخ و شیرین بود. شیرین از بابت به ثمر رساندن گلی تماشایی که بدون شک یکی از زیباترین گل‌های فصل جاری لیگ قهرمانان اروپا و شاید هم زیباترین آنها بود و تلخ از بابت حذف پورتو با وجود این گل.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پورتو در شبی که طارمی روی نیمکت‌نشین بود و در دقیقه ۶۳ به عنوان بازیکن تعویضی به میدان رفت، برابر چلسی قرار گرفت و با گل آکروباتیک مهاجم ایرانی‌اش در دقیقه چهارم وقت‌های تلف شده نیمه دوم به گل رسید اما این گل دیرتر از آن به ثمر رسید که نماینده پرتغال بتواند شکست ۲ بر صفرش در بازی رفت را جبران کند و به این ترتیب طارمی و یارانش با وجود پیروزی یک بر صفر حذف شدند.

مهدی طارمی مهاجم ایرانی پورتو پس از پایان این بازی اظهار داشت: بازی خیلی خوبی برای ما بود، موقعیت های زیادی برای گلزنی داشتیم اما حیف که به موقع گل نزدیم. عملکرد خوبی مقابل چلسی داشتیم اما نتیجه و پیروزی که بدست آوردیم برای رسیدن به مرحله بعد کافی نبود.

طارمی درباره عملکرد پورتو در این فصل از رقابت های لیگ قهرمانان اروپا اظهار داشت: خیلی خوب لیگ قهرمانان را شروع کردیم و بازی های زیادی انجام دادیم اما در نتیجه گیری به خصوص مقابل چلسی بدشانس بودیم و این بخشی از فوتبال است. ما روی بازی های خودمان خیلی فکر می کنیم و در لیگ فوتبال پرتغال هم تمام تلاش خود را انجام می دهیم و ممکن است قهرمان لیگ هم شویم.

انتهای پیام/

 

منبع: دانا

کلیدواژه: مقابل چلسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۸۳۶۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صعود بایرلورکوزن به فینال لیگ قهرمانان اروپا با تساوی 1-1 مقابل منچستریونایتد (30 آوریل 2002)

در حالی که بازی رفت دو تیم در منچستر با نتیجه 2-2 خاتمه یافته بود، در این بازی شاگردان سر الکس فرگوسن ابتدا از میزبان آلمانی پیش افتادند اما الیور نویل با به ثمر رساندن گلی دیدنی نتیجه بازی را به تساوی کشاند.

دانلود (33.2MB)

دیگر خبرها

  • صعود بایرلورکوزن به فینال لیگ قهرمانان اروپا با تساوی 1-1 مقابل منچستریونایتد (30 آوریل 2002)
  • صعود چلسی به فینال لیگ قهرمانان اروپا با پیروزی 3-2 مقابل لیورپول (30 آوریل، 2008) / فیلم
  • تلاش مهدی طارمی برای دریافت شهروندی پرتغال
  • مهدی لیموچی: شایسته پیروزی برابر پرسپولیس بودیم
  • اینتر تنها طارمی را در خط هجومی جذب می کند
  • گواردیولا: مقابل ناتینگهام فارست خوش‌شانس بودیم؛ فقط با مالکیت توپ دوام آوردیم
  • جانشین طارمی در پورتو مشخص شد/ مهاجم بازل جایگزین بازیکن ایرانی
  • پوچتینو: VAR به فوتبال صدمه زده است؛ تصمیم داوران بازی باورنکردنی بود
  • واکنش مائوریسیو پوچتینو به مردود شدن گل چلسی مقابل استون ویلا + عکس
  • صعود بارسای زنان به فینال چمپیونزلیگ