Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-29@13:42:19 GMT

۸۰ راس دام قاچاق در حمیل کشف شد

تاریخ انتشار: ۲۵ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۵۸۳۶۷۵

۸۰ راس دام قاچاق در حمیل کشف شد

سرهنگ «محمدرضا یاری» روز چهارشنبه به خبرنگار ایرنا گفت: ماموران پاسگاه بخش حمیل در پیگیری ها و اقدامات اطلاعاتی پلیس امنیت اقتصادی، از تردد ۲ دستگاه وانت نیسان حامل احشام قاچاق در این شهر مطلع شدند.

وی خاطرنشان کرد: به دنبال کسب اطلاع از تردد این خودروها، اقدامات لازم برای شناسایی آنها انجام و در فرصتی مناسب هر ۲ دستگاه وانت نیسان توقیف شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رییس پلیس اسلام آبادغرب تصریح کرد: در بازرسی های انجام شده از خودروهای توقیفی، ۸۰ راس گوسفند که طبق نظر کارشناسان ارزش آن ها به ۲ میلیارد ریال می رسید، کشف شد.

سرهنگ یاری همچنین از دستگیری رانندگان هر ۲ دستگاه خودرو خبر داد و گفت: این افراد پس از تشکیل پرونده برای صدور احکام لازم تحویل مراجع قضایی شدند.

دستگیری ۲ نفر از اراذل و اوباش اسلام آبادغرب

فرمانده انتظامی اسلام آباد غرب در ادامه از دستگیری ۲ تن از اراذل و اوباش این شهرستان توسط پلیس امنیت عمومی که با عربده کشی و قدرت‌نمایی توسط سلاح سرد باعث اخلال در نظم عمومی شده بودند، خبر داد.

وی تصریح کرد: این اراذل و اوباش همچنین با سلاح سرد و در ادامه رفتار مجرمانه خود ۲ نفر از شهروندان اسلام آبادی را نیز زخمی کرده بودند.

سرهنگ یاری در پایان با بیان اینکه از افراد دستگیر شده ۲ تیغه شمشیر کشف و یک دستگاه خودرو توقیف شده است، از معرفی آنها به دستگاه قضایی جهت صدور احکام لازم خبر داد.

شهرستان اسلام‌آبادغرب با ۱۵۰ هزار نفر جمعیت در ۶۰ کیلومتری غرب کرمانشاه واقع شده است.

برچسب‌ها دام و طيور اسلام آباد غرب کالای قاچاق کشفیات

منبع: ایرنا

کلیدواژه: دام و طيور اسلام آباد غرب کالای قاچاق دام و طيور اسلام آباد غرب کالای قاچاق کشفیات اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۸۳۶۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری ۲۲ نفر از عوامل تیراندازی در هویزه

به گزارش تابناک، سرهنگ علی تقدسی در تشریح جزییات خبر اظهار کرد: در پی اعلام مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر یک فقره درگیری در شرکت‌های نفتی و اخلال در نظم و امنیت شرکت بلافاصله گشت پاسگاه انتظامی جهت بررسی موضوع به محل اعزام شدند.

وی افزود: پس از هماهنگی با مرجع قضایی و انجام اقدامات پلیسی با حضور چند اکیپ از شهرستان تعداد ۲۲ نفر از عاملان اصلی درگیری و تیراندازی را دستگیر کردند.

سرهنگ تقدسی ادامه داد: ماموران پلیس در بازرسی از محل درگیری یک قبضه سلاح کلت کمری و ۲ تیغه خشاب بکار رفته در صحنه تیراندازی کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان هویزه اظهار کرد: یکی از برنامه های اصلی پلیس در سال جاری برخورد قاطع با مخلان نظم و امنیت عمومی شهروندان است

 منبع: تسنیم

دیگر خبرها

  • دستگیری ۲۲ عضو یک شرکت هرمی در نوشهر
  • دستگیری ۲۲ نفر از عوامل درگیری و تیراندازی در هویزه
  • دستگیری ۲۲ نفر از عوامل تیراندازی در هویزه
  • دستگیری اعضای باند ۴ نفره سارقان به عنف/نوشابه‌های قاچاق به بازار نرسید
  • دستگیری قاتل سه نفر از اعضای خانواده در شادگان
  • کشف کالای قاچاق در مروست
  • دستگیری قاتل عضو یک خانواده در شادگان
  • کشف محموله سیگار قاچاق در میامی
  • دستگیری قاتل در شادگان/ ۳ نفر کشته شدند
  • کشف غذای سگ و گربه قاچاق در خوی