Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-06@00:13:04 GMT

تامین و توزیع اقلام مورد نیاز ماه رمضان در زنجان

تاریخ انتشار: ۲۵ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۵۸۳۸۱۳

تامین و توزیع اقلام مورد نیاز ماه رمضان در زنجان

ایسنا/زنجان رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان گفت: اقلام اساسی مورد نیاز مردم در این ایام تامین شده است.

ناصر فغفوری در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: هم‌زمان با فرا رسیدن ایام ماه مبارک رمضان، اقلام اساسی مورد نیاز مردم در این ایام تامین شده و هیچ‌گونه کمبودی در این راستا وجود ندارد. هم‌اکنون اقلام توزیعی ماه مبارک رمضان شامل برنج هندی، برنج تایلندی، شکر، گوشت منجمد، روغن نیمه‌جامد، روغن پخت و پز، روغن سرخ کردنی و قند تامین و به میزان مورد نیاز در بازار توزیع شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: شکر مورد نیاز کارخانجات و صنوف نیز با قیمت ۱۱ هزار و ۵۰۰ تومان تامین شده و هیچ‌گونه محدودیتی در تامین آن توسط صنوفی همچون قنادی‌ها وجود ندارد. روغن مورد نیاز استان نیز هم‌اکنون در همه مراکز توزیع موجود است و هیچ‌گونه کمبودی در این راستا در سطح استان وجود ندارد.

این مسئول با بیان اینکه خوشبختانه امروز شاهد بازاری با ثبات بیشتر در استان هستیم، ادامه داد: همشهریان می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه تخلف، مراتب را به سامانه ۱۲۴ گزارش و پیگیری کنند. سامانه ۱۲۴ به صورت شبانه‌روزی آماده دریافت شکایات مردمی بوده و افراد می‌توانند شکایات خود را از طریق سایت http://۱۲۴.ir نیز به بازرسان سازمان گزارش دهند تا مورد پیگیری و رسیدگی قرار گیرد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان تصریح کرد: بیشتر نظارت‌ها در بازار نسبت به ۱۰۵ قلم کالا اساسی انجام می‌شود و تمرکز سازمان بازرسی صمت بیشتر روی کنترل قیمت این کالاها است. نسبت به قیمت سایر اقلام نیز بر اساس شکایت‌های مردمی بازرسی صورت می‌گیرد اما حساسیت ما بیشتر روی ۱۰۵ کالای پرمصرف و ضروری مردم است.

فغفوری با اشاره به اجرای طرح بازرسی اصناف، خاطرنشان کرد: در راستای اجرای این طرح از همراهی ناظران افتخاری نیز بهره خواهیم برد. علاوه‌ بر آن سامانه ۱۲۴ و نیز سامانه اینترنتی «آپ» به‌ صورت شبانه‌روزی آماده ثبت شکایات مردمی است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اقتصادی زنجان ماه مبارک رمضان اقلام اساسی مورد نیاز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۸۳۸۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲۰۷ مولد خود تامین در استان قزوین در مدار قرار می‌گیرد

یوسف اینانلو سرپرست شرکت توزیع نیروی برق استان قزوین گفت: امسال ۲۰۷ دیزل ژنراتور در استان شناسایی شده است و صاحبان مولد‌های خودتامین برق در بخش‌های صنعتی، کشاورزی و اداری و تجاری این استان برای عبور از اوج بار مصرف مشارکت خواهند داشت.

 به گفته وی، از سال گذشته کلیه مولد‌ها به کنتور هوشمند مجهز شده اند.

سرپرست شرکت توزیع نیروی برق استان یکی از اقدامات جهت عبور بدون خاموشی از دوران اوج مصرف تابستان را آماده به کاری و وارد مدار شدن مولد‌های سازمان‌ها و مراکز دولتی عنوان کرد و گفت: ادارات، نهاد‌ها و ارگان‌ها باید در روز‌های کاری هفته و در ساعات اوج مصرف برق، مولد‌های خود تامین (دیزل ژنراتور) را وارد مدار کنند و ارتباط را با شبکه عمومی توزیع برق، قطع کنند.

اینانلو تاکید کرد:دستگاه‌های اجرایی و دولتی باید در وقت اداری ۳۰ درصد و خارج از وقت اداری ۶۰ درصد کاهش مصرف داشته باشند و تحقق این موضوع با جدیت و به صورت مستمر مورد بررسی و پایش قرار خواهد گرفت.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • توزیع اقلام لوازم خانگی بین مددجویان بسطام
  • کود‌های یارانه‌ای مورد نیاز کشاورزان قمی به‌موقع تامین می‌شود
  • وزیر صمت: در تامین اتوبوس نیازمند خارجی‌ها نیستیم
  • وزیر صمت: در تامین اتوبوس نیازمند خارجی‌ها نیستیم+ فیلم
  • مردم نگران تامین داروی "وارفارین" نباشند
  • توزیع اقلام اساسی بین ۱۳۴ خانوار آسیب دیده در امامزاده ابراهیم
  • ۲۰۷ مولد خود تامین در استان قزوین در مدار قرار می‌گیرد
  • مردم نگران تامین داروی وارفارین نباشند
  • امدادرسانی به ۱۹ شهرستان درگیر با آبگرفتگی در فارس
  • توزیع اقلام‌ اساسی بین خانوارهای حادثه دیده آتش‌سوزی روستای امام زاده ابراهیم