Web Analytics Made Easy - Statcounter

زن جوان و همدستانش که در حال اوراق کردن پژو 206 بودند دستگیر شدند.

به گزارش رکنا، ساعت 20 نوزدهم فروردین، نیروهای کلانتری سپاد مشهد که اطلاعاتی از یک باند سرقت خودرو به دست آورده بودند، عملیات دستگیری آنان را در یک انبار ضایعاتی واقع در منطقه خین عرب مشهد آغاز کردند.

تعقیب و گریز پلیسی برای دستگیری دزدان

نیروهای عملیاتی زمانی وارد انبار شدند که یک زن به همراه چند مرد دیگر (اعضای باند) قصد داشتند خودروی پژو 206 خاکستری رنگ را اوراق کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در همین حال یکی از سارقان با مشاهده نیروهای انتظامی پا به فرار گذاشت که پس از مدتی تعقیب و گریز در بیابان های اطراف زمین گیر شد این متهم که امین نام دارد و هنگام دستگیری یکی از ماموران انتظامی را نیز زخمی کرد به «امینوک» معروف است و طبق شواهد موجود سرکردگی باند سرقت خودرو را به عهده دارد.

به دستور سرگرد جعفر عامری (رئیس کلانتری سپاد) با انتقال متهمان به کلانتری بازجویی از آنان در حالی آغاز شد که دو تن از شاکیان نیز آن ها را شناسایی کردند. در همین حال و در بازرسی از محل اختفای سارقان ، دو دستگاه گوشی تلفن همراه سرقتی نیز از تنها زن عضو این باند کشف شده است. تحقیقات بیشتر در این باره همچنان ادامه دارد.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

سجادپور

منبع: رکنا

کلیدواژه: سهام عدالت قیمت خودرو کرونا اوراق تعقیب و گریز سارقان اخبار حوادث مشهد باند مرد زن جوان دزدان حرفه ای سهام عدالت قیمت خودرو کرونا ایران کرونا خانواده بازیگر سینما و تلویزیون فیلم جسد پسر خاله تلگرام تصاویر گوشی تلفن همراه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۸۳۸۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری باند سارقان مشاعات ساختمان در بندرانزلی

فرمانده انتظامی بندرانزلی از دستگیری اعضای باند ۳ نفره سارقان مشاعات ساختمانی‌های این شهرستان و کشف ۴ فقره پرونده سرقت خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از گیلان و به نقل از پایگاه خبری پلیس گیلان، امیر وهاب‌زاده اظهار کرد: با وقوع چند فقره سرقت از مشاعات ساختمان در شهرستان بندرانزلی، بلافاصله پیگیری موضوع در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: پس از انجام تحقیقات و اقدامات فنی، سارقان این پرونده‌ها و محل اختفاء آنان شناسایی و این افراد طی عملیات‌های جداگانه دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان بندرانزلی خاطرنشان کرد: سارقان ۲۹، ۳۲ و ۳۵ ساله به چهار فقره سرقت از مشاعات ساختمان اعتراف کردند و پس از تکمیل پرونده برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضائی قرار گرفتند.

وهاب‌زاده، رعایت نکردن نکات حفاظتی و ایمنی را مهمترین عامل سوء‌استفاده سارقان دانست و تصریح کرد: نقش مردم در این زمینه و توجه به هشدارها و توصیه‌های پلیس نقش به‌سزایی در پیشگیری از وقوع سرقت دارد.

کد خبر 749177

دیگر خبرها

  • دستگیری ۱۲ نفر از باند قمار در گلستان/ تراکنش‌های غیر مجاز فراتر ۶۰۰ میلیارد تومان بود
  • ۱۵ متهم تحت تعقیب در خرمشهر بازداشت شدند
  • قمه‌کشی در لندن/ چند نفر زخمی و مظنون بازداشت شد
  • بازداشت زورگیران موتورسوار در عملیات تعقیب و گریز (فیلم)
  • حمله با قمه در لندن؛ مظنون بازداشت شد
  • دستگیری کلاهبردار میلیاردی دارای اعلام قرمز پلیس اینترپل
  • دستگیری باند سارقان مشاعات ساختمان در بندرانزلی
  • دستگیری اعضای یک باند وابسته به داعش در ترکیه
  • ماجرای تیراندازی در دولت‌آباد چه بود؟
  • دستگیری سارق مامورنما با ۸ فقره اخاذی در مشهد