Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-03@09:24:26 GMT

روزنامه‌های پرتغال در تسخیر طارمی/ یاد «رونالدو» زنده شد!

تاریخ انتشار: ۲۵ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۵۸۳۸۴۸

روزنامه‌های پرتغال در تسخیر طارمی/ یاد «رونالدو» زنده شد!

به گزارش خبرنگار مهر، تیم فوتبال پورتو شب گذشته در دیدار برگشت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا به مصاف چلسی انگلیس رفت و با یک گل پیروز شد. تک گل این بازی را مهدی طارمی مهاجم ایرانی پورتو در دقیقه ۹۴ با یک ضربه قیچی برگردان زیبا به ثمر رساند تا تمجید تمام رسانه‌های پرتغال و کشورهای مختلف را در پی داشته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

روزنامه‌های پرتغال لحظه ضربه طارمی و گلزنی به پورتو را روی جلد خود قرار داده و هر کدام تیترها و تفسیرهای گوناگونی را برای نتیجه بازی با چلسی و حذف از لیگ قهرمانان اروپا داشته‌اند.

روزنامه «رکورد» پرتغال در مطلبی که درباره گل مهاجم ایران نوشته، آورده است: «ضربه خارق العاده قیچی برگردان طارمی که نامزد گل سال خواهد بود، یادآور گل کریستیانو رونالدو به یوونتوس در سال ۲۰۱۸ است.»

روزنامه «اوجوگو» با اشاره به حضور حدود ۳۰ دقیقه‌ای مهدی طارمی مقابل چلسی، از وی به عنوان بازیکنی یاد کرد که در این مسابقه «جادو» کرده است.

روزنامه «ابولا» هم در مطلبی نوشت: «گل بزرگ طارمی برای حفظ رویای پورتو در لیگ قهرمانان اروپا کافی نبود.»

اما سایت «گل پوینت» پرتغال به مهدی طارمی باوجود حضور کم در بازی با چلسی، نمره خوب ۶ داده است. این سایت نوشت: «عجب گلی از بازیکن ایرانی. طارمی گلی به ثمر رساند که نامزد بهترین گل سال خواهد بود؛ حداقل در لیگ قهرمانان اروپا. در حدود نیم ساعت حضور در زمین، این مهاجم دو بار شوت زد که هر دو بار در چارچوب بود. او سه حرکت توپ در محوطه جریمه حریف داشت.»

در ادامه تصاویری از جلد نخست سه روزنامه ورزشی مهم پرتغال می‌آید:




کد خبر 5188810 مرتضی احمدی

منبع: مهر

کلیدواژه: مهدی طارمی لیگ قهرمانان اروپا چلسی تیم فوتبال پورتو لیگ قهرمانان فوتبال آسیا فوتبال تیم فوتبال پرسپولیس تیم فوتبال استقلال تهران کشتی فرنگی تیم فوتبال فولاد خوزستان کشتی آزاد مهدی طارمی الاهلی عربستان کسب سهمیه المپیک قهرمانی آسیا تیم فوتبال الوحده امارات ویروس کرونا العین امارات لیگ قهرمانان اروپا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۸۳۸۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاتنهام با دو سناریو به سراغ نقل و انتقالات تابستانی می‌رود

تاتنهام فصل آینده ترکیب پوستکوعلو را تقویت می‌کند اما ابتدا باید سرنوشت سهمیه لیگ قهرمانان مشخص شود. 

طرفداری | با توجه به بازی‌های باقی مانده تاتنهام، دیدار با چلسی، منچسترسیتی و لیورپول، این باشگاه کار بسیار سختی برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا دارد. 

به گزارش مت لاو از تلگراف؛ تاتنهام با دو سناریوی متفاوت در حال آماده‌سازی برنامه‌های نقل و انتقالاتی‌اش است. در صورت پیروزی در بازی فردا شب مقابل چلسی، اختلاف هفت امتیازی با استون ویلای رده چهارمی کاهش پیدا خواهد کرد. تیم آنژ پوستوکوعلو با توجه به شانس کسب سهمیه لیگ قهرمانان، اهداف مختلفی را مدنظر قرار داده است. کانر گلگر از چلسی همچنان اولویت اصلی اسپرز محسوب می‌شود. در کنار گلگر، سانتیاگو خیمنز از فاینورد و لوید کلی از بورنموث دیگر گزینه‌های تاتنهام به شمار می‌روند. آمادو اونانا از اورتون دیگر هافبکی است که تاتنهام به او فکر کرده است، در حالی که گفته می‌شود رافینیا و ساموئل ایلینگ جونیور از جمله بازیکنانی هستند که مورد توجه قرار گرفته‌اند.

تحرکات نقل و انتقالاتی تاتنهام و بازیکنانی که در نهایت به خدمت خواهند گرفت تا حدودی تحت تأثیر بازار و اینکه آیا چلسی مجبور به کاهش قیمت 50 میلیون پوندی گلگر می‌شود، قرار دارد. تاتنهام پیش از 14 ژوئن نیز باید در مورد فعال‌سازی بند خرید دائمی تیمو ورنر به ارزش 14.5 میلیون پوند تصمیم بگیرد. 

 

 

 

از دست ندهید ????????????????????????

تونی کروس: پاس گلم جلوی بایرن خیلی خاص نبود شاهکار کارلتو؛ بازهم شکست‌ناپذیری مقابل بایرن بزرگترین بازیکنان ناکام تاریخ لیگ قهرمانان یحیی شکایت کند 5 میلیارد تومان جریمه می‌گیرد

دیگر خبرها

  • چلسی ۲ - ۰ تاتنهام/ زنبق‌ها سهمیه لیگ قهرمانان را پس زدند + فیلم
  • ساعت پخش زنده بازی چلسی و تاتنهام‌ + پخش آنلاین
  • پیروزی 3-0 رئال مادرید مقابل اتلتیکو مادرید با هت تریک کریستیانو رونالدو (لیگ قهرمانان اروپا - 2 می، 2017)
  • تاتنهام با دو سناریو به سراغ نقل و انتقالات تابستانی می‌رود
  • ساعت پخش زنده بازی دورتموند و پاری سن ژرمن‌ از تلویزیون +شبکه سه و پخش آنلاین
  • پخش زنده دیدار‌های پرسپولیس و استقلال و لیگ قهرمانان اروپا
  • وارث به حق کریستیانو رونالدو؛ وینیسیوس جونیور و گلزنی در ۳ نیمه نهایی متوالی لیگ قهرمانان اروپا
  • طارمی دومین رئیسش در پورتو را می‌بیند
  • برترین گلزنان تاریخ مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا / کریستیانو رونالدو در صدر
  • صعود چلسی به فینال لیگ قهرمانان اروپا با پیروزی 3-2 مقابل لیورپول (30 آوریل، 2008) / فیلم