Web Analytics Made Easy - Statcounter

سازمان بسیج مهندسین صنعتی تهران آمادگی خود را برای همراهی و بازسازی سایت هسته ای نطنز اعلام کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سازمان بسیج مهندسین صنعتی تهران بزرگ در محکومیت حادثه تروریستی نطنز واعلام آمادگی این سازمان برای اجرا و شروع عملیات بازسازی و توسعه مراکزهسته ای بیانیه ای صادر کرد.

متن این بیانیه بدین شرح است؛

بار دیگر جنایت کاران و ظالمان جهانی دسیسه جدیدی را علیه ملت ایران عملیاتی کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سایت هسته ای نطنز که به نام دانشمند شهید احمدی روشن مزین بود با اقدامات خرابکاری دشمنان مردم ایران مواجه شد. این اقدام حاکی از سیری ناپذیری دشمنی مستکبران جهان علیه مردم مظلوم اما مقتدر ایران اسلامی است.

این اقدام از سوی نهادهای مختلف کشورمان پاسخ مقتضی را دریافت خواهد کرد اما مهندسان و دانشمندان هسته ای کشورمان پاسخ اصلی را به اقدام ددمنشانه خواهند داد. بسیجیانی که جان برکف آماده بازسازی تمام و کمال سایت هسته ای هستند اجازه نخواهند داد چرخ پیشرفت هسته ای کشور با چنین اقداماتی از توسعه باز ایستد.

ایران اسلامی به کوری چشم تمام دشمنانش با سرعت بیشتری روبه پیشرفت حرکت خواهد کرد. فرزندان ملت بزرگ این سرزمین در کوتاه ترین زمان تمام خسارات را با پیشرفته ترین دستگاه ها و ماشین ها بازسازی خواهند کرد و در این مسیر هیچ عاملی نخواهد توانست مانع این کار بزرگ شود.

سازمان بسیج مهندسین نیز آمادگی خود را برای همراهی و بازسازی این سایت هسته ای اعلام میدارد. به فضل الهی علاوه بر این اقدام اعلام میداریم به هر نحو که سازمان انرژی اتمی مقدور می داند در ساخت مراکز جدید هسته ای آماده همکاری هستیم و ظرفیت بزرگ مهندسان و جوانان بسیجی جهت پاسخ قاطع به اقدامات شیطانی دشمنان این مردم بزرگ آماده اقدام موثر است.

در خاتمه آنکه مردم صبور ایران از چنین اقدامات زبونی کم ندیده است. از ابتدای انقلاب بزرگ این مردم تا کنون دشمنان هرچه توانستد انجام دادند اما هیچ کدام نتوانست مسیر این مردم را تغییر دهد.

این مسیر به لطف الهی به ظهور حضرت حجت ختم خواهد شد و هیچ مانعی نخواهد توانست سیل عظیم مردم ایران را سد کند و این جریان پر توان را در جهت خدایی شدن متوقف سازد. ایران اسلامی مقتدر بوده و خواهد بود. پاسخ قاطع را که همان تقویت مسیر پر توان علمی است با سرعت و قوت ادامه خواهیم داد. 
ایران اسلامی مهار شدنی نیست و این همان آموزه حضرت امام خمینی (ره) و امام خامنه ای (حفظه ا...) است.

انتهای پیام/ک

منبع: دانا

کلیدواژه: سازمان بسیج مهندسین ایران اسلامی سایت هسته ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۸۳۸۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار دیپلمات‌های ایران و روسیه در وین در آستانه سفر گروسی به تهران

نماینده روسیه در سازمان‌های بین‌المللی در وین در آستانه سفر «رافائل گروسی» مدیرکل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی به تهران، با همتای ایرانی خود دیدار و گفت‌وگو کرد.

به گزارش ایسنا، «میخائیل اولیانوف» در پیامی در شبکه احتماعی ایکس از دیدار با «محسن نذیری اصل» نماینده دائم ایران نزد سازمان های بین‌المللی در وین، در آستانه سفر برنامه‌ریزی شده مدیرکل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی به تهران خبر داد.

رافائل گروسی مدیرکل آژانس هفته آینده در سفری به تهران ضمن دیدار با مقامات ایرانی در اولین کنفرانس بین‌المللی هسته‌ای در اصفهان شرکت می‌کند. 

سی‌امین کنفرانس ملی هسته‌ای ایران و اولین کنفرانس بین‌المللی علوم و فنون هسته‌ای ۲۰۲۴ از هفدهم تا نوزدهم اردیبهشت ۱۴۰۳ در اصفهان با حضور مهمانانی از اقصی نقاط جهان برگزار خواهد شد.

او قرار است در روز نخست این کنفرانس در ضیافت شام به میزبانی «محمد اسلامی» رئیس سازمان انرژی اتمی ایران شرکت کند.

گروسی همچنین روز سه‌شنبه و در یک کنفرانس خبری به سوالات رسانه‌ها پاسخ می‌دهد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • دیدار دیپلمات‌های ایران و روسیه در وین در آستانه سفر گروسی به تهران
  • رایزنی نماینده ایران با اولیانوف در وین
  • دیدار نمایندگان ایران و روسیه در آستانه سفر گروسی به تهران
  • رایزنی نمایندگان ایران و روسیه در وین
  • بسیج سازندگی با کم‌ترین هزینه کارهای بزرگ انجام می‌دهد
  • طرح «نور» اقدام بزرگ و شجاعانه نیروی انتظامی است
  • بسیج سازندگی پای کار مسکن محرومین
  • آژانس به مسیر عقلانیت باز می گردد؟
  • آمادگی بسیج سازندگی برای برطرف کردن مشکلات و کمبود‌های عشایر
  • آمادگی بسیج سازندگی برای برطرف کردن مشکلات و کمبودهای عشایر