Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش صبح چهارشنبه ایرنا از پایگاه خبری پلیس، سردار حمید هداوند در یادداشت خود چنین نوشت: رهبر معظم انقلاب در حلول سال ۱۴۰۰، سال جدید را به عنوان سال تولید، پشتیبانی‌ها و مانع‌زدایی‌ها نامگذاری فرمودند؛ با توجه به مشخص شدن راهبرد اصلی سال از سوی معظم له لازم است هر کس به اندازه حق و سهم و توان خود، مسئولیت و وظیفه خود را در راستای تحقق این شعار به عمل آورد که اگر این مهم به درستی انجام شود در آن صورت شاهد رشد و شکوفایی اقتصادی، اجتماعی، سیاسی کشور خواهیم بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی ادامه داد: نباید فراموش کرد که به عمل کار برآید، به سخنرانی نیست. از این رو باید فارغ از شعار زدگی و لفاظی و مغلطه بازی هایی که با آن نمی شود راه به جایی برد؛ لازم است که برای تحقق شعار تولید، پشتیبانی‌ها و مانع‌زدایی‌ها علاوه بر هم‌افزایی همه در تلاش باشند تا در حوزه کاری خود، شرایطی را فراهم کنند که پشتیبانی لازم را از تولید داشته باشند؛ به عنوان مثال می‌توان به عدم استفاده از کالای قاچاق و استفاده از تولیدات ملی اشاره کرد و در حد توان موانعی که می‌تواند در ایجاد تولید وجود داشته باشد را مرتفع کرد. در این خصوص می‌شود به رفع و حذف بورکراسی‌های زاید اداری و تغییر برخی مسایل و ضوابط دست و پاگیر اشاره کرد.

جانشین فرمانده انتظامی تهران بزرگ خاطرنشان کرد: نیروی انتظامی در راستای تحقق شعار سال از همان روزهای آغازین سال جدید، طرح‌های مختلفی را در دستور کار خود قرار داده است؛ طرح‌هایی که در نوع خود، موجب حمایت از تولید و حذف موانع تولید محسوب می‌شوند.

سردار هداوند گفت: طرح برخورد با اخلال‌گران اقتصادی در فضای حقیقی و مجازی طرح مقابله با دلالان سکه و ارز، طرح‌های برخورد با محتکران و تولیدکنندگان کالاهای غیر استاندارد و تقلبی همه و همه می پ‌توانند در تحقق شعار سال سهیم و موثر باشند؛ از سوی دیگر نباید فراموش کرد که در سایه امنیت و آرامش است که اقتصاد می تواند رونق و شکوفایی داشته باشد و اگر امنیت و آرامش نباشد هیچ سرمایه‌گذاری حاضر به سرمایه گذاری و انجام فعالیت اقتصادی در محیط‌های ناامن نیست‌.

وی تاکید کرد: در این راستا پلیس پایتخت با اجرای طرح‌های مختلف خود به دنبال تامین نظم و امنیت و آرامش است که در این میان می‌توان به اجرای طرح اقتدار اشاره کرد؛ در این طرح افرادی که امنیت و آرامش جامعه را به مخاطره می‌اندازند دستگیر و تحویل مراجع قضایی می‌شوند چرا که اراذل و اوباش، عناصری هستند که موجب ایجاد ناامنی و تشویش اذهان عمومی و از بین رفتن احساس امنیت جامعه می‌شوند.

جانشین فرمانده انتظامی تهران بزرگ ادامه داد: از این رو وجود این‌گونه افراد در حقیقت موانعی برای تحقق تولید محسوب می‌شوند که باید برابر قانون با آنها برخورد لازم به عمل آید که در پلیس پایتخت با اجرای طرح اقتدار، مقتدرانه با اراذل و اوباش برخورد می‌شود.

سردار هداوند ابراز داشت: همه تلاش خود را خواهیم کرد تا با تامین امنیت و آرامش شرایطی را فراهم سازیم که در امنیت و آرامشی مطلوب، شاهد شکوفایی اقتصاد کشور و در نهایت تحقق منویات مقام معظم رهبری که همان رشد و سربلندی کشور عزیزمان ایران است برسیم.

برچسب‌ها سال تولید، پشتیبانی‌ها و مانع‌زدایی‌ها مقام معظم رهبری پلیس تهران بزرگ پروندهٔ خبری ۱۴۰۰؛ سال تولید، پشتیبانی‌ها، مانع‌زدایی ها

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سال تولید پشتیبانی ها و مانع زدایی ها مقام معظم رهبری پلیس تهران بزرگ سال تولید پشتیبانی ها و مانع زدایی ها مقام معظم رهبری پلیس تهران بزرگ اخبار کنکور امنیت و آرامش مانع زدایی ها پشتیبانی ها تحقق شعار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۸۳۹۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نیروی انتظامی یک نیروی خستگی ناپذیر است

سرهنگ خوشناموند فرمانده انتظامی هندیجان گفت: امنیت یک پدیده اجتماعی که با همکاری و مشارکت همه سازمان‌ها با نیروی انتظامی به دست می‌آید و در سایه این امنیت مردم می‌توانند با آرامش زندگی کنند.

حجت السلام والمسلمین حسینی امام جمعه هندیجان گفت: مردم ایران اسلامی به همت شما سربازان خدوم این سرزمین در سایه امنیت و آرامش زندگی می‌کنند. 

او می‌گوید: امنیت یک نعمت مجهول است و محبوبیت و اعتماد به نیروی انتظامی در شهرستان مثال زدنی است و ما قدر دان زحمات شما هستیم و از اجرای طرح عفاف و حجاب توسط نیروی انتظامی قدر دانی و حمایت میکنیم.

حجت السلام حسینی درپایان گفت: همکاری همه دستگاه‌های اجرایی و ارگان‌ها با نیروی انتظامی در طرح عفاف و حجاب ضروری است و با وجودی که نیروی انتظامی مسئول تامین و حفظ امنیت اجتماعی در کشور است، اما این مهم در گرو همکاری همه نهاد‌ها و ارگان‌ها با این نیرو است.

باشگاه خبرنگاران جوان خوزستان اهواز

دیگر خبرها

  • حمایت بانوان قزوینی از طرح نور
  • نیروی انتظامی یک نیروی خستگی ناپذیر است
  • تحقق وعده صادق با ۲۰ درصدتوان نیروها
  • حمایت از معلمان و کارگران بسترساز تحقق شعار سال خواهد شد
  • جهش تولید با فعالیت کارگران معنا و مفهوم می‌یابد
  • حجاب مانعی برای پیشرفت نیست
  • کارگران در خط مقدم تحقق شعار سال قرار دارند
  • شورا‌های اسلامی می‌توانند بسترساز تحقق شعار سال باشند
  • رفع موانع تولید در مسیر تحقق شعار سال با نگاه مسأله محور
  • راهبردهای صنعت پتروشیمی در تحقق شعار سال ۱۴۰۳ تشریح شد