Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از «لبنان ۲۴»، «حسان دیاب» نخست وزیر دولت پیشبرد امور لبنان در سخنانی تأکید کرد: در حال حاضر لبنان مرحله سخت و خطرناکی را سپری می کند.

بر اساس این گزارش، نخست وزیر دولت پیشبرد امور لبنان افزود: باعث تأسف است که بحران تشکیل کابینه جدید لبنان همچنان ادامه دارد و حل و فصل نشده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرایند تشکیل دولت جدید با پیچیدگی هایی مواجه شده است.

دیاب در ادامه سخنان خود پیرامون تداوم بحران تشکیل دولت جدید اظهارات خود افزود: متأسفانه برخی به اوضاع سیاسی، اقتصادی و معیشتی توجهی ندارند. این مردم هستند که تاوان مناقشات سیاسی را پس می دهند.

پیش از این، جریان آزاد ملی لبنان به ریاست «جبران باسیل» بیانیه‌ای را در خصوص آخرین تحولات این کشور منتشر کرده بود. این جریان در بیانیه خود از اقدامات «سعد الحریری» نخست وزیر مکلف به شدت انتقاد کرد.

در بیانیه جریان آزاد ملی لبنان آمده است: آنچه که کاملاً واضح به نظر می‌رسد و جای هیچ شکی در آن وجود ندارد، این است که سعد الحریری عامل تأخیر در تشکیل دولت جدید لبنان است.

جریان آزاد ملی لبنان در ادامه بیانیه خود آورده است: آنچه که حسن نیت الحریری در زمینه تشکیل کابینه را نشان می‌دهد این است که هرچه سریع‌تر فهرستی از اعضای کابینه جدید را به رئیس‌جمهور میشل عون ارائه دهد.

این جریان همچنین عنوان کرده است: بدون شک تداوم مسیر کنونی و عدم تشکیل دولت لبنان تبعات و پیامدهایی را به دنبال دارد. بنابراین، درحال حاضر لزوم تشکیل هرچه سریع‌تر دولت جدید بیش از هر زمان دیگری احساس می‌شود.

کد خبر 5188838 رامین حسین آبادیان

منبع: مهر

کلیدواژه: لبنان دولت لبنان سعد الحریری حسان دیاب ایالات متحده امریکا عراق ایران روسیه رژیم صهیونیستی فلسطین اوکراین برجام عربستان سعودی افغانستان لبنان ترکیه سایت هسته ای نطنز سوریه تشکیل دولت جدید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۸۳۹۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اینفلوئنسر عراقی و ستاره «تیک تاک» کشته شد

او به خاطر انتشار ویدیو‌هایی در حال رقص با موسیقی عراقی و پوشیدن لباس‌های چسبان و تنگ در شبکه اجتماعی تیک‌تاک معروف بود و ده‌ها هزار دنبال کننده داشت.

به گزارش بی بی سی، وزارت کشور عراق هم در بیانیه‌ای تایید کرد «زنی که در شبکه‌های اجتماعی شناخته شده است، توسط ضاربان ناشناس» کشته شده است.

در این بیانیه گفته شده است که «یک تیم ویژه» برای بررسی این حادثه تشکیل شده است.

این اینفلوئنسر سال گذشته به دلیل انتشار ویدیو‌هایی که به گفته دادگاه برخلاف «عفت و اخلاق عمومی» بود به شش ماه زندان محکوم شد.

عراق سال گذشته کمیته‌ای دولتی برای نظارت بر شبکه‌های اجتماعی و بررسی محتوای توهین آمیز و مجازات مسببین آن تشکیل داد.

دیگر خبرها

  • حمله موشکی حزب الله به شهرک المناره در فلسطین اشغالی
  • پایداری جریان تامین و توزیع آب شرب شهر‌ها و روستا‌های استان یزد
  • اینفلوئنسر عراقی و ستاره «تیک تاک» کشته شد
  • تداوم جنگ پس از ۲۰۰ روز نشان دهنده توان مقاومت است
  • تشکیل کانون‌ نقد و کانون‌های شورش!
  • شهادت ۲ فرمانده جماعت اسلامی لبنان در حمله رژیم صهیونیستی
  • جریان گاز در مناطق سیل‌زده خراسان جنوبی و کرمان پایدار است/ اعزام تیم‌های امداد برای خدمت‌رسانی
  • چشمه‌ای کیهانی که فضا را با موادی معادل ۵۰ میلیون برابر جرم خورشید آلوده می‌کند
  • تداوم حملات حزب‌الله لبنان به شمال فلسطین اشغالی
  • تداوم جریان سیل در استان یزد