Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان سمنان ، علیرضا آشناگردر نشست ویدئو کنفرانسی کاروگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان سمنان در سالن کوثر استانداری سمنان افزود: پرهیز از کلی گویی در بیان عملکرد سال گذشته بانک ها و دستگاه های اجرایی ضروری است و باید مسئولان عملکرد خود را با زبان اعداد و رقم بیان کنند.
وی خاطر نشان کرد: در سال ۹۹ افزون بر ۱۶ هزار میلیارد ریال تسهیلات به واحدهای صنعتی و بنگاه های اقتصادی استان سمنان پرداخت شد که این رقم در سال ۹۸، دستکم ۱۲ هزار میلیارد ریال بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


استاندار سمنان ادامه داد: ۲۷۹ جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید در استان سمنان برگزار شد که در این جلسات مشکلات یک هزار و ۲۳۳ واحد صنعتی و تولیدی استان بررسی شد و برای گره گشایی از مشکلات این بنگاه ها، ۲ هزار و ۶۵۶ مصوبه گذرانده شد.
وی اضافه کرد: استان سمنان از حیث پرداخت تسهیلات بند الف تبصره ۱۸ با ۱۳۲ درصد جذب رتبه اول کشور و در بحث مجموع جذب منابع و اعطای تسهیلات به واحدهای صنعتی و تولیدی به صورت مشترک در رتبه دوم کشور قرار دارد که برای ارتقاء جایگاه استان و کسب رتبه اول در این بخش تلاش شود.
آشناگر ادامه داد: عملکرد تعدادی از بانک های عامل استان سمنان در پرداخت تسهیلات به واحدهای صنعتی و تولیدی خوب نیست که در اسرع وقت عملکرد ضعیف این بانک‌ها طی مکاتبه ای به معاون اول رئیس جمهوری و بانک مرکزی گزارش می شود.
استاندار سمنان اضافه کرد: در بحث رونق اقتصادی و تحقق شعار سال با هیچکس تعارف نداریم و در صورت ناتوانی بانک های عامل و دستگاه های اجرایی استان در گره گشایی از مشکلات واحدهای تولیدی و صنعتی، بخش نظارتی استان ورود خواهند کرد.

46

کد خبر 1504695

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: استان سمنان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۸۳۹۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تأکید استاندار بر پیگیری اعتبارات طرح‌های نیمه تمام لرستان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان لرستان، استاندار لرستان بر تفاهم و وحدت رویه همه مدیران دستگاه‌های اجرایی و فراهم سازی زمینه مشارکت مردم در پیشبرد برنامه‌های دستگاه‌ها به عنوان دو اصل خدمتگزاری در دولت سیزدهم تأکید کرد و گفت: هیچ دستگاهی نباید منفعل عمل کند و باید در اجرای برنامه‌ها شرایطی فراهم شود تا مردم در زندگی شرافتمندانه مشارکت داشته باشند.
ابوطالب شفقت در خصوص اجرای مصوبات سفر رئیس جمهور در استان و تأثیر آن در توسعه لرستان افزود: اجرای کامل مصوبات سفر بر عهده مدیران دستگاه‌های اجرایی مربوطه است و نقش حوزه استانداری نظارت، هماهنگی و راهبری است.
استاندار لرستان در این جلسه همچنین بر برنامه ریزی و اجرای مناسب برنامه‌های پشتیبانی و خدمت رسانی در روستا‌ها تأکید کرد و گفت: روستا‌ها به عنوان محل‌های مولدسازی استان و بنگاه‌های اقتصادی، زنجیره‌های ارزش ساز بوده و باید به صورت ویژه مورد توجه قرار گیرند.
در این جلسه دستگاه‌های ورزش و جوانان، دانشگاه علوم پزشکی، آب منطقه ای، آبفا، راه و شهرسازی، راهداری، بنیاد مسکن و شرکت ساخت و زیربنا‌های حمل و نقل گزارشاتی از تعداد مصوبات سفر رئیس جمهور و میزان تحقق آنها ارائه دادند.

دیگر خبرها

  • استاندار لرستان: عملکرد بانک‌های استان مطلوب نیست
  • ساخت هزار واحد مسکونی برای محرومان قم
  • تقویت ارتباط مدیران با مردم
  • ۷۱ هزار واحد مسکونی در استان قم درحال ساخت است
  • دستگاه‌های اجرایی قم از تولیدکنندگان حمایت کنند
  • لزوم اتحاد بین دستگاه‌های اجرایی برای تحقق توسعه لرستان
  • ۳.۵ درصد از رشد اقتصادی ایلام مربوط به بهره وری است
  • بانک‌ها باید ۱۵ درصد از منابع خود را در اختیار بخش کشاورزی قرار دهند
  • عملکرد دستگاه‌های اجرایی سیستان و بلوچستان بررسی شد
  • تأکید استاندار بر پیگیری اعتبارات طرح‌های نیمه تمام لرستان