Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهلت مجدد برای ثبت‌نام و ویرایش مجدد اطلاعات متقاضیان برای شرکت در آزمون کارشناسی ارشد سال ۱۴۰۰ از ۲۳ فروردین ماه آغاز شده است و تا امروز، ۲۵ فروردین پایان می‌یابد.

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، مهلت مجدد برای ثبت‌نام و ویرایش مجدد اطلاعات متقاضیان برای شرکت در آزمون کارشناسی ارشد سال ۱۴۰۰ از ۲۳ فروردین ماه آغاز شده است و تا امشب ۲۵ فروردین ادامه دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر این اساس متقاضیان می‌توانند از طریق سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی وزارت بهداشت نسبت به ثبت‌نام خود اقدام کنند.

همچنین داوطلبانی که در موعد مقرر موفق به ثبت‌نام نشده‌اند یا ھزینه ثبت‌نام را پرداخت کرده، ولی به دلیل اتمام مھلت ثبت‌نام نتوانسته‌اند ثبت‌نام کنند، می‌توانند در مهلت تعیین شده برای تکمیل فرایند ثبت‌نام خود اقدام کنند.

پس از پرداخت ھزینه ثبت‌نام آزمون کارشناسی ارشد، داوطلب باید با وارد نمودن کد ملی خود از طریق انتخاب گزینه ثبت‌نام جدید و پرداخت ھزینه اقدام به ثبت‌نام کند.

منابع، جدول رشته‌ها، دروس امتحانی و ضرایب آزمون متقاضیان شرکت در آزمون کارشناسی ارشد سال ۱۴۰۰ در رشته‌های علوم پزشکی بر روی سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی قرار دارد.

دفترچه راهنمای ثبت‌نام آزمون کارشناسی ارشد، هفته آخر بهمن ماه ۱۳۹۹ از طریق سامانه اینترنتی مرکز سنجش آموزش پزشکی به نشانی https://www.sanjeshp.ir در اختیار داوطلبان قرار گرفته است.

لازم به ذکر است، بر اساس اعلام مرکز سنجش آموزش پزشکی، زمان برگزاری آزمون روز‌های ۳۰ و ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۰ است.

 

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: مرکز سنجش آموزش پزشکی ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد پزشکی مرکز سنجش آموزش پزشکی آزمون کارشناسی ارشد ثبت نام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۸۴۰۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امروز آخرین مهلت انتخاب رشته آزمون دکتری

داوطلبان آزمون نیمه‌متمرکز دکتری سال ۱۴۰۳ تا فردا برای انتخاب رشته مهلت دارند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، علیرضا کریمیان مشاور رئیس سازمان سنجش آموزش کشور گفت: داوطلبان مجاز به انتخاب رشته آزمون دکتری تا فردا شنبه ۸ اردیبهشت مهلت دارند که با ثبت کدرشته محل‌های انتخابی خود به میزان حداکثر ۵۰ کدرشته محل در صورت وجود با توجه به مجموعه امتحانی که در آن آزمون داده‌اند، انتخاب رشته خود را انجام دهند.

وی افزود: داوطلبان باید دفترچه راهنمای انتخاب رشته‌های تحصیلی و اطلاعیه‌ها و اصلاحات مرتبط با آن را به صورت دقیق و کامل مطالعه و پس از آن کدرشته محل‌های مورد علاقه خود را از کدرشته محل‌های مربوط به مجموعه امتحانی انتخاب و اولویت‌ها را به ترتیب علاقه مرتب و ثبت کنند.

به گفته کریمیان، کد دسترسی برای انتخاب رشته‌محل‌های دانشگاه آزاد اسلامی در انتهای کارنامه درج شده است.

کد خبر 748273

دیگر خبرها

  • امروز آخرین مهلت انتخاب رشته آزمون دکتری
  • پذیرش دانشجوی خارجی در ارشد هوشبری در دانشگاه جندی شاپور اهواز
  • کنکور ۱۴۰۳ شروع شد | نتایج اولیه در این تاریخ منتشر می‌شود
  • دانشگاه جندی‌شاپور اهواز در مقطع ارشد «هوشبری» دانشجوی خارجی می‌پذیرد
  • دانشکده مطالعات جهان دانشگاه تهران در مقطع کارشناسی ارشد دانشجو پذیرش می‌کند
  • امروز، چهارشنبه آخرین مهلت دریافت کارت ورود به جلسۀ کنکور
  • آخرین مهلت توزیع کارت کنکور؛ آغاز رقابت داوطلبان از فردا
  • امروز؛ آخرین مهلت دریافت کارت ورود به جلسه نوبت اول کنکور سراسری
  • آخرین مهلت توزیع کارت کنکور/ آغاز رقابت داوطلبان از فردا
  • امروز، آخرین مهلت توزیع کارت کنکور/ آغاز رقابت داوطلبان از فردا