Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، جواد اعلمی مدیرکل دامپزشکی خراسان رضوی گفت: تمامی مراکز مرتبط با فرآورده‌های خام دامی شامل واحد‌های نگهداری، عرضه، خودرو‌های ویژه حمل، کشتارگاه‌های دام و طیور، سردخانه‌ها، کارگاه‌های فرآوری و بسته‌بندی در خراسان رضوی طی ماه مبارک رمضان تحت نظارت خاص قرار گرفته اند و به طور مستمر بازرسی می‌شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


او همچنین شهروندان را به تهیه فرآورده‌های خام دامی تازه به مقدار نیاز روزانه توصیه کرد و افزود: همه محصولات مورد تقاضای عموم مردم در ماه مبارک رمضان با توجه به گستردگی شبکه توزیع فرآورده‌های خام دامی چه به صورت تازه و چه به صورت منجمد به طور سازمان‌یافته تامین شده و به وفور در قفسه فروشگاه‌ها و مراکز عرضه سطح شهر در دسترس قرار دارند.

بیشتر بخوانید

معدوم سازی ۵۴۶ تن فرآورد‌ه‌های خام دامی در خراسان رضوی

مدیرکل دامپزشکی خراسان رضوی به احتمال سوءاستفاده معدودی از افراد فرصت‌طلب به ویژه عرضه‌کننگان غیرمجاز در قالب دوره‌گرد و دستفروش اشاره کرد و ادامه داد: چنین افرادی با این روش فرآورده‌های خام دامی غیر بهداشتی و به ظاهر ارزان را از قبیل گوشت قرمز بدون مهر دامپزشکی، گوشت از پیش چرخ شده، مرغ قطعه‌شده فاقد هویت و بسته‌بندی غیرمجاز بدون تاریخ تولید را عرضه می‌کنند که اقدامی خلاف قانون و اصول بهداشت و سلامت جامعه است.


اعلمی بیان کرد: شهروندان در صورت مشاهده چنین مواردی، برای پیشگیری از ابتلا به انواع بیماری‌های مشترک بین انسان و دام و آسیب به سلامتی خود مراتب را به مرکز پاسخگویی اداره‌کل دامپزشکی اطلاع دهند تا پیگیری شده و برخورد قانونی صورت گیرد.

استان ۶ میلیون و ۸۷۰ هزار نفری خراسان رضوی در تولید گوشت قرمز، گوشت سفید و تخم‌مرغ رتبه‌های نخست تا سوم کشور را به خود اختصاص داده است.

انتهای پیام// م.ب

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دامپزشکی استان فرآورده های خام دامی فرآورده دامی کشتارگاه دام دام و طیور فرآورده های خام دامی خراسان رضوی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۸۴۰۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمادگی برای ساماندهی ۵۸۰۰ گروه‌ جهادی در خراسان رضوی/دستگاه‌های اجرایی با گروه‌های جهادی متصل می‌شوند

به گزارش قدس خراسان به نقل از اداره کل روابط عمومی استانداری خراسان رضوی، یعقوبعلی نظری پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت در نشست ستاد پشتیبانی از حرکت‌های جهادی استان که با حضور سردار زهرایی فرمانده بسیج سازندگی سازمان بسیج کشور در سالن شهید باهنر استانداری برگزار شد، اظهار کرد: ضرورت دارد گروه‌های جهادی تحت ساماندهی قرار بگیرند و برای حل مشکلات در اتصال با دستگاه‌های اجرایی باشند.

استاندار خراسان رضوی با اشاره به اینکه گروه‌های جهادی می‌توانند در حوزه ساخت راه‌های روستایی متصل با مجموعه راهداری باشند، افزود: ارتباط گروه‌های جهادی که کارکرد تخصصی دارند با دستگاه‌ها باید سامان پیدا کند.

وی تاکید کرد: به دستگاه‌ها ابلاغ خواهیم کرد تا به صورت مستمر با گروه‌های جهادی کار کنند. بر این اساس آمادگی داریم ۵۸۰۰ هزار گروه جهادی استان را ساماندهی و به دستگاه‌ها متصل کنیم تا از نظر موضوعی کار کنند.

دیگر خبرها

  • آمادگی برای ساماندهی ۵۸۰۰ گروه‌ جهادی در خراسان رضوی/دستگاه‌های اجرایی با گروه‌های جهادی متصل می‌شوند
  • آمادگی برای ساماندهی ۵۸۰۰ گروه‌ جهادی در خراسان رضوی
  • نظارت دامپزشکی کرمان بر کارخانجات شیر و مراکز عرضه شیر خام
  • پلمب ۱۳۱ واحد صنفی در مشهد
  • ۱۰۰ قطعه جوجه شترمرغ به افغانستان صادر شد
  • مددجویان خراسان‌جنوبی هزار و ۳۶۲ متر مربع فرش به بازار عرضه کردند
  • ذبح‌کننده غیرمجاز دام در خرمشهر محکوم به پرداخت جزای نقدی شد
  • ۲ هزار قطعه ماهی زینتی از مرز مهران به عراق صادر شد
  • ۳۰ تُن مکمل و افزودنی‌های غیرمجاز دامی در پردیس کشف شد
  • کشف ۸۵۰ کیلوگرم گوشت و آلایش‌های غیربهداشتی و غیرقابل مصرف دام و طیور