Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، حسین توکلی کجانی صبح چهارشنبه در جلسه بررسی مشکلات شهرستان ری که با حضور انوشیروان محسنی بندپی، استاندار تهران در استانداری تهران برگزار شد اظهار داشت: امروز در شهرستان ری سرریز مشکلات شهر تهران را شاهد هستیم.

وی با اشاره به اینکه مطالبه عمده شهروندان این شهرستان تخصیص متناسب و عادلانه سرانه‌های تخصیص داده شده به شهر تهران به شهرستان ری است گفت: اگر مشکلات تهران به ری منتقل می‌شود پس حتماً باید متناسب با این مشکلات به شهروندان شهرستان ری از سوی شهرداری تهران خدمات ارائه شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون استاندار تهران عنوان داشت: برخی توافقات در سال‌های گذشته صورت گرفته و به عنوان نمونه تقاطع غیر هم سطح اتوبان امام علی که عمده بار ترافیکی این اتوبان را در ری شاهد هستیم و تاکنون چند نفر از شهروندان ری جان خود را از دست داده اند و در این راستا پس از ۱۱ سال هنوز هیچ کاری عملیاتی نشده است.

فرماندار ویژه ری در ادامه بیان داشت: برای ایجاد هرگونه مشکل اعم از زیست محیطی نظیر آرادکوه و ساماندهی سگ‌های بلاصاحب در شهرستان ری شهرداری تهران هیچ مجوزی از فرمانداری اخذ نمی‌کند اما هنگام ارائه خدمات هیچ اقدامی صورت نمی‌گیرد و در این زمینه خواستار هستیم که شهرداری تهران متناسب با مشکلاتی که برای ری ایجاد کرده ارائه خدمات کند.

کد خبر 5188852

منبع: مهر

کلیدواژه: حسین توکلی کجانی فرمانداری ری استانداری تهران ویروس کرونا شیوع کرونا آمار کرونا کرمانشاه بوشهر ماه مبارك رمضان انتخابات شورای شهر و روستا انتخابات 1400 ماه رمضان ۱۴۰۰ محدودیت های کرونایی ستاد ملی مقابله با کرونا اردبیل وضعیت قرمز شیوع بیماری کرونا هفته هنر انقلاب اسلامی شهرداری تهران شهرستان ری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۸۴۱۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهرداری به دنبال کاهش آسیب‌های اجتماعی در بهشت زهرا

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، مدیرعامل سازمان خدمات و مشارکت‌های اجتماعی شهرداری تهران پس از بازدید از دو پایگاه خدمات اجتماعی در بهشت زهرا از شهروندان خواست در صورت مشاهده هر گونه آسیب اجتماعی در محوطه بهشت زهرا، برای ساماندهی این آسیب دیدگان با سامانه ۱۳۷ تماس بگیرند تا گشت فوریت‌های خدمات اجتماعی حامی شهر، این افراد را به مددسرا‌ها منتقل کنند.

احمد احمدی صدر افزود: برای ساماندهی آسیب‌های اجتماعی، پایگاه‌هایی را در بهشت زهرا ایجاد کردیم و قصد داریم تعداد مددسرا‌های نزدیک به این محدوده را هم افزایش بدهیم تا بتوانیم به همه آسیب دیدگان اجتماعی و مددجویانی که در بهشت زهرا به خدمات نیاز دارند، خدمت رسانی کنیم.

مدیرعامل سازمان خدمات و مشارکت‌های اجتماعی شهرداری تهران در پایان گفت: در دوره مدیریت شهری فعلی ایجاد زیرساخت‌ها و بستر‌های مناسب برای کاهش آسیب‌های اجتماعی در پایتخت رشد ۸۰۰ درصدی داشته است.

دیگر خبرها

  • اعلام برنامه‌های عبور از اوج مصرف برق در تهران
  • شهرداری همدان در جذب شهروندان به ورزش خلاقانه عمل کند
  • شهرداری به دنبال کاهش آسیب‌های اجتماعی در بهشت زهرا
  • شهرداری در حوزه بافت فرسوده چه کرد؟
  • ۴۶۰ روز به پایان مدیریت شهری ششم باقی مانده است
  • مصوب نشدن بودجه شهرداری موجب اخلال در ارائه خدمات به شهروندان می‌شود
  • نمایندگی تعمیر لباسشویی در سراسر تهران و کرج
  • عزم ملی برای حل مشکلات پایتخت شکل بگیرد/ضرورت استفاده از ظرفیت معتمدین محلات در سایر کلانشهرها
  • اختصاص بودجه ۱۵۱ هزار میلیارد تومانی پروژه‌های عمرانی تهران
  • اجرای طرح هویتی در خیابان معلم