Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از شبکه تلویزیونی الاخباریه سوریه، وزارت امور خارجه سوریه در بیانیه‌ای از آمریکا خواست نفوذ غیرقانونی‌اش از طریق مرز‌های عراق به خاک سوریه را متوقف کند و به اشغالگری‌اش در اردوگاه رکبان در جنوب سوریه و همچنین به حمایت‌هایش از تروریست‌ها و آدمکش‌ها در این اردوگاه پایان دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این بیانیه افزود: رویداد‌ها و حوادثی که درباره آن‌ها هیچ شک و تردیدی وجود ندارد، ثابت کرده است آمریکا و عواملش در جهان و منطقه در حمایت از جنگ تروریستی بی سابقه علیه جمهوری عربی سوریه دست دارند. همه می‌دانند این جنگ تروریستی و تروریسم اقتصادی علیه سوریه چیزی جز طرح‌های خرابکارانه و شوم نیستند و هدف از این طرح‌ها نیز تثبیت اشغالگری نظامی آمریکا در منطقه و به زانو در آوردن ملت‌های آن و تأمین سلطه اسرائیل بر سرنوشت آنان است.

وزارت خارجه سوریه در بیانیه خود تاکید کرده است: آمریکا پس از شکست در تسلیم کردن و تغییر در تصمیم حاکمیت دمشق، به مرحله تجاوز مستقیم منتقل شد و دولت سابق آمریکا به تصمیم بدآوازه‌اش یعنی به رسمیت شناختن اقدام اسرائیل به الحاق جولان اشغالی به آن بسنده نکرد بلکه به صورت مستقیم از شبه‌نظامیان جدایی‌طلب در شمال شرقی سوریه حمایت کرد علاوه بر اینکه عناصر گروه تروریستی داعش را آموزش داد و از آنان حمایت کرد و به آن‌ها مأموریت داد در داخل سوریه و خارج آن اقدامات تروریستی انجام دهند علاوه بر اینکه آمریکا با غارت نفت و گندم سوریه و محروم کردن ملت سوریه از ثروت‌های ملی‌اش تا صدور قانون بدآوازه سزار و فشار به کشور‌های جهان برای متوقف کردن داد و ستد اقتصادی شان با سوریه و در تنگنا قرار دادن ملت سوری مرتکب جنایت می‌شود.

وزارت خارجه سوریه در بیانیه اش ازدولت سوریه، دولت آمریکا را مسئول عواقب سیاست‌های جنایتکارانه واشنگتن علیه ملت سوریه دانست و از آمریکایی‌ها خواست دست از دخالت در امور داخلی سوریه بردارند.
به گزارش شبکه تلویزیونی الاخباریه سوریه، وزارت امور خارجه سوریه در بیانیه‌ای همچنین از آمریکا خواست نفوذ غیر قانونی اش از طریق مرز‌های عراق به خاک سوریه را متوقف کند و به اشغالگری اش در اردوگاه رکبان در جنوب سوریه و نیز به حمایتهایش از تروریست‌ها و آدمکش‌ها در این اردوگاه پایان دهد.
این بیانیه افزود: رویداد‌ها و حوادثی که درباره آن‌ها هیچ شک و تردیدی وجود ندارد، ثابت کرده است آمریکا و عواملش در جهان و منطقه در حمایت از جنگ تروریستی بی سابقه علیه جمهوری عربی سوریه دست دارند. همه می‌دانند این جنگ تروریستی و تروریسم اقتصادی علیه سوریه چیزی جز طرح‌های خرابکارانه و شوم نیستند و هدف از این طرح‌ها نیز تثبیت اشغالگری نظامی آمریکا در منطقه و به زانو در آوردن ملت‌های آن و تأمین سلطه اسرائیل بر سرنوشت آنان است.
بیانیه وزارت خارجه سوریه تأکید کرده است آمریکا پس از شکست در تسلیم کردن و تغییر در تصمیم حاکمیت دمشق، به مرحله تجاوز مستقیم منتقل شد و دولت سابق آمریکا به تصمیم بدآوازه اش یعنی به رسمیت شناختن اقدام اسرائیل به الحاق جولان اشغالی به آن بسنده نکرد بلکه به صورت مستقیم از شبه نظامیان جدایی طلب در شمال شرقی سوریه حمایت کرد علاوه بر اینکه عناصر گروه تروریستی داعش را آموزش داد و از آنان حمایت کرد و به آن‌ها مأموریت داد در داخل سوریه و خارج آن اقدامات تروریستی انجام دهند علاوه بر اینکه آمریکا با غارت نفت و گندم سوریه و محروم کردن ملت سوریه از ثروت‌های ملی اش تا صدور قانون بدآوازه سزار و فشار به کشور‌های جهان برای متوقف کردن داد و ستد اقتصادی شان با سوریه و در تنگنا قرار دادن ملت سوریه؛ مرتکب جنایت می‌شود.

وزارت خارجه سوریه در بیانیه اش از دولت آمریکا خواسته است مسئولیت سیاست‌های جنایتکارانه‌اش را در حق ملت سوریه بپذیرد و غرامت خسارات فراوانی را که تجاوز و اشغالگری آمریکا به ملت سوریه تحمیل کرده است پرداخت کند. و غرامت خسارات فراوانی را که تجاوز و اشغالگری آمریکا به ملت سوریه تحمیل کرده است، پرداخت کند.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: وزارت خارجه سوریه گروه های تروریستی دولت آمریکا خارجه سوریه در بیانیه وزارت خارجه سوریه جنگ تروریستی آمریکا خواست ملت سوریه طرح ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۸۴۳۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمایت دانشگاه امیرکبیر از خیزش دانشجویان آمریکا در اعتراض به رژیم صهیونیستی

دانشگاه امیرکبیر طی بیانیه‌ای از خیزش دانشجویان دانشگاه‌های آمریکا در اعتراض به جنایات رژیم صهیونیستی حمایت کرد.

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، دانشگاه امیرکبیر طی بیانیه‌ای از خیزش دانشجویان دانشگاه‌های آمریکا در اعتراض به جنایات رژیم صهیونیستی حمایت کرد.

 

متن این بیانیه به شرح ذیل است:

 

در پی سیاست‌های حمایتی و ضدبشری ایالات متحده آمریکا از جنایات رژیم منفور صهیونیستی، در روز‌های اخیر و به رغم بایکوت خبری، شاهد انتشار تصاویری تأسف‌برانگیز و شرم‌آور از سرکوب و برخورد خشونت‌بار پلیس آمریکا با اساتید و دانشجویان حامی فلسطین هستیم.


تصاویری که به روشنی مؤید رفتار‌های متناقض دولت آمریکاست که از یک طرف خود را به عنوان مهد آزادی بیان معرفی می‌کند و برای سایر کشور‌ها نسخه‌ی رعایت حقوق بشر می‌پیچد، اما از طرف دیگر؛ این‌گونه اساتید دانشگاهی و دانشجویان را به جرم حمایتِ مدنی از مردم مظلوم غزه، سرکوب، تهدید و اخراج می‌کند.


دانشگاه صنعتی امیرکبیر بار دیگر ضمن محکوم کردن جنایات رژیم غاصب صهیونیستی، مواجهه‌ی بشردوستانه و شجاعانه دانشگاهیان آمریکا و موضع همدلانه در دفاع از مظلومیت مردم غزه را تحسین نموده، سرکوب این اساتید و دانشجویان را توسط پلیس و دولت آمریکا که مؤید حمایت همه‌جانبه از جنایات رژیم صهیونیستی است قویاً محکوم می‌کند.

هیات رئیسه دانشگاه صنعتی امیرکبیر

دیگر خبرها

  • عملیات موفق ارتش سوریه علیه تروریست‌ها+فیلم
  • حمایت دانشگاه امیرکبیر از دانشجویان آمریکا در حمایت از غزه
  • حمایت دانشگاه امیرکبیر از خیزش دانشجویان آمریکا در اعتراض به رژیم صهیونیستی
  • آمریکا گروهک‌های تکفیری منطقه را احیا می‌کند
  • نتیجه حمایت آمریکا از تروریست‌ها، عملیات آنان در ایران و روسیه است
  • حملات تروریستی در روسیه و ایران نتیجه حمایت کشور‌های غربی به ویژه آمریکا از گروه‌های تروریستی است
  • امیر سرتیپ آشتیانی: حملات تروریستی در روسیه و ایران نتیجه حمایت کشور‌های غربی به ویژه آمریکا از گروه‌های تروریستی است
  • برگزاری بیش از ۲۵ تظاهرات در ادلب برای سرنگونی «الجولانی»
  • چین: هیچ کشوری حق دخالت در روابط مسکو و پکن را ندارد
  • باکو: اروپا در امور داخلی جمهوری آذربایجان دخالت نکند